Creations Syriana
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Bloemschikken en decoratie
01-04-2013
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guirlande voor elke seizoen
Deze guirlande kan het hele jaar door blijven hangen. Ze vormt ook geen probleem als de kachel brandt. Je boort een klein gaatje in elk onderdeel. Hiervoor gebruikte ik een soort dremel. Die ligt makkelijk in de hand en je kunt er nauwkeurig mee werken. Ik heb allerlei onderdelen gebruikt: kurk, gedroogde anemonen, mini-maïs, gebleekte takken... Tussenin zitten ook bundeltjes kaneel. Ik heb verse kaneelstokjes gebruikt zodat die in de warme gloed van de kachel hun geur afgeven. Hier moet je natuurlijk liefhebber van zijn. Je kunt de kaneelstokjes verwisselen door lavendeltakjes, vanillestokjes...



Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail *
URL
Titel *
Reactie *
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (0)

E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek
  • Tof en origineel!
  • Leuke decoratie

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Hoofdpunten blog tinnekesbeertjes
  • Paaskonijntje Fanny
  • Yani de platvoet
  • Dolly het schaapje
  • Charlie met de pet
  • Het schattige beertje Anthony


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs