Creations Syriana
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Bloemschikken en decoratie
28-11-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerstkrans
Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik heb het even druk gehad met een aantal bestellingen, maar nu heb ik een aantal nieuwigheden. De kerstperiode komt eraan en dus moet er in huis opnieuw gedecoreerd worden. Hiernaast ziet u de eenvoudige krans, die ik maakte om met Kerst op tafel te plaatsen.

28-11-2011, 18:04 geschreven door Syriana  


23-11-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bloemstuk met rozen en chrysanten
Dit bloemstukje bestaat voornamelijk uit witte roosjes, groene chrysantjes en wat witte hortensia, afgewerkt met nootjes.

 

23-11-2011, 12:17 geschreven door Syriana  


29-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mos en hortensia
Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze krans is één van mijn lievelingen. Ze is eenvoudig, maar toch prachtig op de salontafel. Ik zie het liefst in het roze, maar in het wit is ze niet mis. Alleen jammer dat de witte krans sneller verwelkt.  

Bijlagen:
mos-hortensia wit.MOV (8 MB)   

29-09-2011, 20:43 geschreven door Syriana  


22-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Krans van parelmoer
Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze schelpjes zijn grijs langs de buitenkant en parelmoer langs binnen. Ik heb ze deze keer gebruikt om een krans te maken. Maar de schelpjes bieden nog mogelijkheden en wellicht maak ik er nog iets anders mee. Ideeën zijn altijd welkom.

22-09-2011, 00:00 geschreven door Syriana  


21-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kransen met beren
Mijn moeder maakt handgemaakte beren. Je kunt haar beren bewonderen op haar blog: www.tinnekesbeertjes.bloggen.be
Ik heb een paar keren een krans gemaakt, die ik combineerde met haar beren.



21-09-2011, 12:04 geschreven door Syriana  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.macaroni-krans
Klik op de afbeelding om de link te volgen Een krans voor in de keuken: eentje met macaroni. Bij mij staat er op het werkblad een grote glazen pot met macaroni en de krans past er uitstekend bij.

21-09-2011, 12:01 geschreven door Syriana  


19-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kurkenkrans
Deze krans heb ik al verschillende keren moeten op aanvraag maken. Deze kurkenkrans past in elk interieur en de materialen kosten niet veel. Tussen de kurken zijn kleine toefjes mos verwerkt. Dit vraagt wel wat werk en geduld.



19-09-2011, 17:34 geschreven door Syriana  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bollen van bakuli
Deze bollen zijn gemaakt van bakuli, mat daartussen gekleurd Ijslands mos. Eenvoudig, maar decoratief. Omdat ik hier roze mos gebruikte, gebruik ik de bollen vooral om te decoreren tijdens de periode van Valentijn. Maar ze kunnen ook gemaakt worden met ander mos.



     

19-09-2011, 00:00 geschreven door Syriana  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Windlicht met witte schelpen
Dit weekend afgewerkt: een windlicht met daarrond witte schelpen en verschillende soorten mos. Het idee haalde ik bij een creatie van Tilly Cambré. Het windlichtje is niet al te groot, dus de kaars kun je vervangen door zeepjes. Dan past het stuk ook in de badkamer. Ik heb het stuk op een spiegeltje geplaatst. Als je dan 's avonds het kaarsje laat branden, wordt de onderkant ook lichtjes verlicht dankzij de reflectie.



  

19-09-2011, 00:00 geschreven door Syriana  


13-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eenvoudig kransje
Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit kransje is met weinig materiaal gemaakt, maar staat wel leuk op tafel. Het bijzondere hieraan is het windlicht: je kunt het op 2 manieren gebruiken. Ten eerste als een gewoon windlicht, maar ook als kaarsenhouder. Hier koos ik voor de kaarsenhouder, want in het glas zelf stak ik ook wat groen.

13-09-2011, 10:29 geschreven door Syriana  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moderne versie
Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit modernere bloemstukje werd in opdracht gemaakt. Het was wel leuk om eens iets anders te proberen, maar persoonlijk verkies ik de klassiekere bloemstukken. Die passen ook beter bij mijn interieur.

13-09-2011, 00:00 geschreven door Syriana  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste guirlandes

Voor het eerst heb ik een guirlande gemaakt. Eerst eentje met eikenblad en daarna eentje met walnoten en eikels. Niet slecht voor een eerste keer, maar oefening baart kunst.





13-09-2011, 00:00 geschreven door Syriana  


12-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Snoepjeskrans
Klik op de afbeelding om de link te volgen Een kransje voor lekkerbekken. Heel leuk in de keuken of in een kinderkamer. Ik haalde hiervoor mijn inspiratie bij Pieter Porters.

12-09-2011, 15:44 geschreven door Syriana  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paprika-bloemstuk
Nu de herfst en Halloween eraan komen, heb ik een bloemstuk gemaakt waarin deze twee elementen verwerkt zitten. Hortensia's worden weer veel gebruikt en de oranje paprika's passen voor Halloween.

  

12-09-2011, 00:00 geschreven door Syriana  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom op mijn blog!
Klik op de afbeelding om de link te volgen Welkom op mijn blog. Mijn naam is Syriana. In mijn vrije tijd ben ik steeds creatief bezig. Vooral decoreren en bakken zijn mijn favoriete bezigheden. Sinds enkele jaren maak ik de meeste decoratie in mijn huis zelf. Dit kan vanalles zijn: bloemstukken, kransen, ... Ik maak mijn creaties ook voor heel wat andere mensen, die mij hierom vragen. Neem maar eens een kijkje en laat gerust een berichtje na. Veel genot!

P.S. Er zijn meerdere pagina's op mijn blog. Om naar een andere pagina over te gaan, hoeft  u alleen maar op de pijltjes onderaan de pagina te klikken.

12-09-2011, 00:00 geschreven door Syriana  


E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek
  • Tof en origineel!
  • Leuke decoratie

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Hoofdpunten blog tinnekesbeertjes
  • Paaskonijntje Fanny
  • Yani de platvoet
  • Dolly het schaapje
  • Charlie met de pet
  • Het schattige beertje Anthony


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs