Inhoud blog
  • Ga volledig remote met je contact center dankzij de oplossing van ContactCenter4All
  • Proficiat!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Haal als contact center het maximale uit je klantcontacten

    29-07-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ga volledig remote met je contact center dankzij de oplossing van ContactCenter4All

    Haal als contact center het maximale uit klantcontacten


    Het laatste decennium wijzigden de verwachtingen van klanten grondig. De bekende ‘9 to 5’-mentaliteit verdwijnt stilaan en maakt plaats voor een verlangen naar continue bereikbaarheid en eenvoud. Een gepersonaliseerde ervaring, een sterke klantenbinding, eenvoudig en makkelijk bereikbaar ongeacht het kanaal dat de klant gebruikt, ... het zijn maar enkele sleutelpunten. 


    De kracht achter de software van het bedrijf ContactCenter4All zit hem in de verregaande know-how van klantcontact oplossingen. Het bedrijf ambieert om de leider te worden op het vlak van klantcontact oplossingen voor het Microsoft platform. Zo behoort de gebruikerservaring van de klant sinds het ontstaan van het bedrijf tot de kernprioriteiten. Dankzij de integratie met Microsoft Teams, Microsoft Dynamics en Microsoft Skype for Business is een contact center helemaal klaar voor de toekomst.


    Waarom CC4ALL software toevoegen aan een bestaande Microsoft Teams/Microsoft Dynamics/Skype for Business account?

    • Behandel klantcontacten uiterst professioneel aan

    • Een volledig klantbeeld middels een eenvoudige koppeling met software als Microsoft Teams / Microsoft Dynamics / Skype for Busines

    • Dankzij de juiste routering komt de interactie meteen bij de meest geschikte medewerker terecht wat positief bijdraagt aan de algemene klantentevredenheid

    • De medewerker heeft alle resources in één scherm bij de hand waardoor de productiviteit stijg ten er minder fouten kunnen worden gemaakt

    • Flinke tijdsbesparing: medewerkers halen de contactinformatie meteen uit een Active Directory die steeds up-to-date is

    • De software is snel operationeel

    Waarom zou u kiezen voor CC4ALL?

    • Routering van gesprekken naar de juiste medewerker op basis van zijn/haar skills

    • Verlaging van de total cost of ownership (tco)

    • Snel en flexibel inspelen op omni-channel vraagstukken via de beschikbare kanalen binnen het bedrijf (telefoon, chat, sociale media, email)

    • Verbetering van de gebruikerservaring in de organisatie

    • Tevredenheid van de medewerkers versterkt doordat alle functies in eenzelfde scherm zichtbaar zijn

    • Dankzij de verschillende koppelingen is er een 360 graden beeld van de klant

    • Grafische interactive voice response (ivr), skillbased routing, opnemen van een telefoongesprek, telefoongesprekken doorsturen, real-time en historische reporting, wallboards en CRM integratie

    • Duidelijke overzichtsrapportages bieden een duidelijk inzicht en de mogelijkheid om snel in te spelen op veranderingen



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 27/07-02/08 2020

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs