De database met de gegevens over media en journalisten is het kapitaal van elke PR.
De herstructureringen bij de media vragen om een regelmatige aanpassing.
Bij de zakenbladen van Roularta Media Group
- is Alain Deneef is algemeen hoofdredacteur geworden
- Vincent Joye verdwijnt als hoofdredacteur van Moneytalk
- An Goovaerts was adjunct-hoofdredacteur en is nu de nieuwe hoofdredacteur van Trends. Ze volgt Guido Muelenaer op.
- Nathalie Van Ypersele is de hoofdredacteur van het maandblad Bizz.
Bij De Morgen verdwijnen o.m.
- Hans Vandeweghe, chef sport
- Bert Bultinck, chef opinie
- Georges Timmerman, journalist
- Thea Swiersta, journaliste
- Dirk Remmerie, chef cultuur
- Filip Claus, fotograaf
En zo zijn er nog een aantal geweest de voorbije maanden. Nieuwe titels en namen verschijnen op de markt (Vitaya magazine, MNM, Joe FM), bestaande titels verdwijnen, magazines passen hun inhoud aan om beter in te spelen op de doelgroep of om een breder publiek aan te spreken.
Je moet het allemaal volgen.
Een database in orde houden is een never ending job en de media observeren een boeiende bezigheid.
19-05-2009, 21:10
Geschreven door Emile Clemens 
|