Inhoud blog
  • Klaar voor Afrika
  • Afscheidsfeest
  • Vlinders in de buik
  • Tirza
  • Ik ben Choukri
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Choukri
    Mijn reis.
    Ik ben Choukri en dit is mijn verhaal.
    18-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Klaar voor Afrika

    Gisteren in de ochtend zijn Tirza, haar vader en ik toegekomen in het huisje. In het begin was iedereen stil in de auto en was er geen gesprek.Maar na een tijdje begonnen we te praten over wat we allemaal precies gaan doen in Afrika. Het is een klein huisje maar wel aangenaam. De vader heeft veel in de tuin gewerkt (wat echt wel nodig was). Tirza en ik hebben veel in de zetel gehangen. We hebben afgelopen nacht nog eens genoten van elkaar. Hopelijk heeft de vader niets gehoord want soms heb ik de indruk dat hij mij niet mag. Deze ochtend mocht ik even mee helpen in de tuin. Ik mocht mee de takken van de bomen zagen met een grote elektrische zaag, dat vond ik zeer fijn! Na het helpen in de tuin hebben Tirza en ik nog eens genoten van mekaar. Aan tafel was de sfeer ongemakkelijk. Er werd veel over mijn geloof gepraat en waarom mijn vader was weggegaan. Ik had veel liever gehad dat er gewoon over Tirza of over de reis werd gepraat. Ik kreeg vaker de indruk dat de vader van Tirza mij niet mocht. Wat mijn niet veel kon schelen want morgen zijn we toch weg. Maar ik ga naar bed zodat ik uitgeslapen ben voor morgen en zo Tirza en ik nog eens van mekaar kunnen genieten! Ik laat jullie zeker nog eens iets weten over Afrika. Ik kan het niet geloven, morgen ben ik met de liefde van mijn leven in Afrika. Tot de volgende keer.Very Happy

    18-08-2014 om 00:00 geschreven door Choukri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    16-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afscheidsfeest
    Tirza en ik komen net thuis van het afscheidsfeestje.
    Het was leuk maar ook wel een beetje apart. We kwamen een uur te laat dus iedereen was er al. Wat gĂȘnant was voor ons alle twee.
    De vader opende de deur voor ons. Ik was vriendelijk tegen hem en hij ook tegen mij maar gesprek verliep wat stroef.  
    Hij vroeg een paar vragen over mijn geloof. Hij vertelde me dat ik op Mohammed Atta leek, wat ik wel een beetje belediging vond. Maar omdat ik het al wel vaker heb gehoord kwam het niet zo hard aan. Er was veel wijn en er waren lekkere vishapjes. We waren met twee in de zetel gaan zitten bij haar vrienden die ik al eens had ontmoet. Dat was super gezellig!
    Op sommige momenten zag ik de vader van Tirza vreemd naar mij kijken. Maar dat ergerde mij niet zoveel.
    Haar moeder heb ik ook ontmoet, wat een aparte vrouw. Ze had een te korte rok aan en danste seksueel op de tafel. Ze was veel te oud om zo'n dingen te doen. Maar ik zweeg er maar over.
    De vader van Tirza heeft voorgesteld of Tirza en ik geen zin hadden het weekend voor we vertrekken naar Afrika te logeren in het ouderlijk huis van hem. Zo kunnen we mekaar nog wat beter leren kennen.
    Ik ben super blij dat ik Tirza heb leren kennen en kan niet wachten op de reis naar Afrika!

    16-08-2014 om 00:00 geschreven door Choukri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    15-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vlinders in de buik
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Sorry dat ik een lange tijd niet heb geblogd.
    Ondertussen zijn Tirza en ik al een maand samen. Er is veel gebeurt. Ik wil jullie er graag over vertellen.
    Op onze tweede date zijn we naar een gezellig restaurant gegaan op het Spui. Het was geweldig en het eten was verrukkelijk. 
    Het dessert was een passionele kus van haar. Mijn hart ging tekeer. Embarassed
    De week erna ben ik met haar en haar vrienden iets gaan eten in het zelfde restaurant. Nadien is ze bij mij blijven slapen. 
    Toen ze een tweede keer bij mij bleef slapen hebben we seks gehad. Voor mij was het de eerste keer maar voor haar spijtig genoeg niet. Maar dat maakt niet zoveel uit voor mij.
    We hebben nu samen genoeg geld gespaard om over twee weken een reis te maken naar Afrika. Dat is onze grote droom. Ik kan niet wachten tot het zo ver is. 
    Tirza geeft volgende week een afscheidsfeestje voor haar vrienden en familie. 
    Ik ben ook uitgenodigd. Ik heb wel wat stress maar ik heb er zin in. Dit is de eerste keer dat ik haar vader zal ontmoeten.Confused
    Ik zal jullie laten weten hoe het is gegaan op het feestje. 

    Tot volgende week.

    15-08-2014 om 00:00 geschreven door Choukri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    29-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tirza
    Ik ging vandaag zoals elke dag naar de bib. En daar stond ze weer. Na lang twijfelen had ik moed om hallo te zeggen tegen haar.
    Haar naam is Tirza Hofmeester. 
    Met haar mooie blauwe ogen en egale huid was ik helemaal in de ban van haar schoonheid en puurheid.
    Zij begon een gesprek over Afrika. Ze wil blijkbaar graag een reis maken in Afrika (net zoals ik). We hebben dus meer gemeen dan ik dacht. Ik heb haar gsm-nummer al gekregen en we spreken deze zaterdag met mekaar af, ik kan niet wachten! We hebben uren staan praten. Ze vertelde over haar familie. Haar ouders zijn gescheiden en ze woont bij haar vader. Ze heeft ook een oudere zus die Ibi heet. Maar zij woont in Frankrijk met haar vriend. Ze heeft dus niet veel contact met haar zus en moeder.
    Nadien zijn we met twee iets gaan drinken in cafĂ© verderop. 
    We konden niet stoppen met praten over Afrika.
    Het was liefde op het eerste gezicht (volgens mij is het ook wederzijds). Very Happy


    29-06-2014 om 00:00 geschreven door Choukri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    28-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik ben Choukri
    Hoi, ik ben Choukri.
    Ik ben 30 jaar en woon in Amsterdam samen met mijn moeder. Mijn vader heb ik nooit gekend want hij is weg gegaan met mijn geboorte.Sad
    Vandaag ben ik afgestudeerd aan de universiteit van Amsterdam. Het is een toeristische stad met elke dag nieuwe gezichten maar toch voel ik me zeer eenzaam. Veel vrienden heb ik niet omdat ik wat verlegen ben.Embarassed
    Ik heb geen werk maar ik spaar geld voor een reis naar Afrika. Ik luister ook graag naar Afrikaanse muziek. Afrika is mijn leven!
    Ik ben zeer gelovig en daardoor lees ik veel in de Koran. 
    Elke dag ga ik naar de bib om Afrikaanse boeken te lezen. Maar vandaag was anders, ik kwam een mooi blond meisje tegen bij de zelfde afdeling. Ik durfde er niet tegen te praten (door mijn verlegenheid). Hopelijk zie ik haar morgen weer. En dan zeg ik zeker hallo.
    Ik laat jullie morgen weten hoe het gegaan is. Very Happy

    28-06-2014 om 00:00 geschreven door Choukri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)


    Archief per week
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 23/06-29/06 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs