Foto
Inhoud blog
  • jezelf zijn
  • ikzelf
  • loslaten
  • chamballa healer teacher
    Archief per maand
  • 11-2007
    Foto
    Foto
    Over mijzelf
    Ik ben vanhoorneweder gino
    Ik ben een man en woon in ingelmunster 8770 (belgie) en mijn beroep is tuinman.
    Ik ben geboren op 05/05/1965 en ben nu dus 58 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alternatieve geenwijzen chamballa muti dimesional healing .chiatsu.
    hier is iedereen welkom
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joggingclubmelsen
    www.bloggen.be/jogging
    Een interessant adres?
    Welkom op mijn lichtpunt
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • chamballa muti dimensional healing
  • famillie
  • moeder
  • Blog als favoriet !
    Zoeken in blog

    shamballa multi dimensional healing ingelmunster
    chiatsu
    shamballa de onvoorwaardelijke liefde van de mahatma energie
    20-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HET BEGINPUNT MET JEZELF

    Iedereen maakt vorderingen door mededogen en onvoorwaardelijke liefde. Het mededogen en de onvoorwaardelijke liefde waarover we spreken is ongetwijfeld het belangrijkste aspect van wat er gebeurt gedurende het ascensie proces. Velen zeggen: “Ik ben mededogend en ik kan liefhebben, maar wat ik moeilijk vind is zelf liefde en mededogen te ontvangen.” Natuurlijk is dit een grote moeilijkheid in ieders leven. Mensen denken dat ze het niet waard zijn om liefde te ontvangen.

    Dat ze het niet waard zijn om liefde te ontvangen van andere menselijke wezens, en zeker niet de liefde van Aartsengel Michaël of de aartsengelen, of de liefde van Sananda en veel van de grote heiligen die op deze planeet geweest zijn en geascendeerd zijn, in feite weggegaan zijn voor jullie, om je te tonen wat mogelijk is. Het belangrijke punt waarmee iedereen moet beginnen is het brengen van deze energie van mededogen en onvoorwaardelijke liefde in het eigen leven, in de relatie met zichzelf. Begrijp dat jullie hiermee nog steeds problemen ervaren. Dit is het belangrijkste aspect van het ascensie proces waarop iedereen moet werken. Je weet niet hoe je jezelf moet liefhebben op een onvoorwaardelijke manier, want jezelf onvoorwaardelijk liefhebben betekent dat, evenals je jouw persoonlijkheid lief hebt, je jouw grote voeten lief hebt, jouw cellulitis lief hebt, je elk kenmerk van jezelf lief hebt. Besef dat onvoorwaardelijke liefde een zeer krachtgevende energie inhoud. Deze energie van onvoorwaardelijke liefde is de enige echt helende energie die in de schepping gemanifesteerd is . Deze energie van mededogen is een energie van expansie die je toelaat je bewustzijn uit te breiden. Niet alleen wat je jouw bewuste geest noemt, maar het zal eveneens je bewustzijn uitbreiden in gebieden waarvan velen onder jullie het bestaan niet eens beseffen in deze tijd. Gebieden van jullie die dit energiesysteem samenstellen dat jij bent in je volledigheid en je heelheid. Bijgevolg is werken met de energieën van mededogen en onvoorwaardelijk liefde voor zichzelf de eerste en belangrijkste taak die iedereen te volbrengen heeft. Dit is het gebied waarop iedereen te werken heeft omdat het onmogelijk is mededogen te ervaren voor anderen of zelfs voor één ander, het is onmogelijk iemand of iets onvoorwaardelijk lief te hebben zonder eerst bekwaam te zijn om deze energieën toe te passen in je eigen bewustzijn. De realiteit kennen binnen je eigen bewustzijn, te beseffen dat het niet belangrijk is te weten wie je bent of wat jouw sociaal statuut is, wat jouw niveau van kennis of geschooldheid mag zijn in de derde of vierde dimensie, want weet dat dit op zich een controlesysteem is. Weet dat het geen belang heeft of je dik of dun bent, of je puisten hebt, of je kaal bent, of je voeten ruiken of wat dan ook. Weet allen dat het voor jullie mogelijk is om zuivere onvoorwaardelijke liefde te worden en zuivere onvoorwaardelijke liefde worden betekent dat er geen oordeel is.

    Er is geen angst, omdat angst de grootste hindernis, het grootste obstakel is die zich manifesteert in het ascensie proces. Deze energie van onvoorwaardelijke liefde is het belangrijkste punt om op te werken voor iedereen, en hoe werk je op deze energie van onvoorwaardelijk liefde? Eerst moet je in je eigen hart kijken en je realiseren wat er zich in je hart bevindt. Zoals je weet is het hart het symbool van liefde in jullie beschaving. Deze liefdesenergie is aanwezig in het hart, en ook al de eigenschappen van jezelf en van anderen, die eigenschappen die mensen niet graag hebben, zijn ingeworteld in het hart. Deze emoties scheppen angst en afhankelijkheid van anderen, want weet dat de meeste liefde die geldt in relaties en interacties op deze planeet tussen menselijke wezens gesteund is op de emotie van angst en angst genereert afhankelijkheid. Onvoorwaardelijke liefde is niet gemanifesteerd is de meeste relaties.

     

    Mensen manifesteren nog steeds niet echt deze energie van onvoorwaardelijke liefde in hun bewustzijn. Dus komen we nu terug naar het hart en we zeggen u dat in het centrum van het hart al deze energieën verborgen zijn die je verhinderen je ware potentieel als menselijk wezen te verwezenlijken, je verhinderen om je eigen Christusbewustzijn te realiseren. Voor je begint rond te lopen en te zeggen “Ik houd van iedereen en mijn liefde is onvoorwaardelijk en ik heb geen oordeel” is het noodzakelijk om eerst en vooral te kijken in je eigen hart en te zien wat je denkt over jezelf. Kijk naar wat er daarin verborgen ligt, al de traumatische ervaringen die je had in dit leven. Kijk naar de traumatische ervaringen die je misschien meegemaakt hebt in andere levens.

    Weet dat je nu de som bent, het totaal van al de gedachten, woorden, daden en acties die je ooit in enig leven volbracht hebt, niet alleen op deze planeet maar ook op andere planeten in andere universa, in andere dimensies. Je kan dus zien dat er heel wat diep in dit energiecentrum van het hart verborgen ligt dat je in menselijke termen “ongezuiverd” of “energie die niet van het Licht is” noemt. Het is noodzakelijk om eerst in het hart te kijken en natuurlijk zijn er twee manieren om dit te doen. Sommige mensen gaan in proces, en wanneer we het woord “proces” gebruiken dat een van de populaire termen van de ascensie beweging is, hebben sommige mensen de neiging om te zeggen dat ze zich niet zeer goed voelen omdat ze in proces zijn. Uiteindelijk is er geen enkele nood om in enig proces te gaan. Het proces wordt veroorzaakt door de menselijke tendens om vast te houden. Angsten vasthouden, dingen vasthouden die je houden binnen de grenzen waarbinnen je gekozen hebt te leven en niet buiten deze limieten te gaan – deze limieten die jouw bewustzijn beperken. Nu kun je zeggen dat, wanneer je deze grenzen overschrijdt, je begint vrijheid te ervaren. Maar zodra je een stap terugzet binnen de grenzen of het concept van grenzen vasthoudt, brengt dit je in proces. Wat je moet doen is de emoties ervaren die in je hart verborgen liggen. Breng deze angst naar buiten – deze angst voor wat? Wat is je grote angst in het leven. Misschien zijn we in deze workshop in een situatie waarin velen zouden kunnen zeggen “ Dit is mijn overheersende angst”. Dit geeft een nieuw begrip van wat ieders angst is.

    Laat deze angst los. Zeg, “Ik ben deze angst niet. Deze angst is niet wie ik ben. Deze angst is geen deel van mij. Deze angst is geen concept van absolute realiteit. Deze angst is een concept dat ik opgepakt heb. Deze angst zit niet alleen in mijn hart maar is ingeworteld in mijn cellulaire structuur.” Je kan dus ofwel in je angst gaan ofwel opstaan en zeggen: “Ik laat alle angst los”, en het aanbieden aan de vlammen van transmutatie die het zullen transmuteren in Liefde en Licht en het je duizenden en duizenden malen versterkt zullen terugbrengen. Je ziet dat het noodzakelijk is om een spuitbus met glansmiddel en een stofdoek te nemen en te starten met het opkuisen van het geaccumuleerde vuil van levens die nu een wolk vormen op de spiegel van het hart, de spiegel van de ziel. Neem laag voor laag weg, of doe een grondige grote schoonmaak en neem alle lagen ineens weg. Zeg: “Ik ben Licht, Ik ben Liefde” en werk met deze energieën. Ga op weg met deze energieën. Maak hiervan de realiteit in je leven. Dus is het leren van mededogen en het leren van hoe onvoorwaardelijk lief te zijn tegenover jezelf het belangrijkste wat je te doen hebt in dit proces. Omdat wanneer je onvoorwaardelijke liefde en mededogen hebt tegenover jezelf al deze zelfbeelden zoals “Ben ik goed genoeg?” of “ Ik heb vijfentwintig jaar geleden op het hoofd van een klein konijntje getrapt en daarom ben ik slecht, ik ben schuldig en God zal me niet liefhebben. Ik heb een muntstukje aan de staart van de kat van mijn buurman gebonden” en al de andere dingen die je deed, of misschien deed jij het niet, maar die andere deed het toen hij een kleine jongen was; dit alles wordt in het hart van de mensen als schuld vastgehouden. Deze schuld is een van de meest opmerkelijke dingen die iedereen afremt in de uitbreiding van bewustzijn. Schuld, schuld en nog meer schuld.

    De reden waarom er al deze schuld is, is dat onze ouders ons vertelden dat we schuldig waren. De kerk vertelde ons dat we schuldig waren, onze leraars op school vertelden ons dat we schuldig waren. Onze partners in onze relaties vertelden ons dat we schuldig waren. Onze vrienden vertelden ons dat we schuldig waren, en uiteindelijk geloofden wij hen, met vaste overtuiging. Menselijke wezens hebben de schuld op zich genomen en het werd gecodeerd in hun kristallijnen natuur. Het loslaten van deze schuld laat ook de angst los. Dan kom je in je heelheid. Dit ascensie proces waarover we spreken steunt in feite op het loslaten van angst en schuld en het beseffen van de 110% verwezenlijking van “Ik ben Liefde, Ik ben Licht, Ik ben Mededogen en IK BEN DIE IK BEN”.

    Je zou kunnen zeggen dat de workshop hier eindigt, omdat er niets anders te zeggen valt. Maar we zullen het vanuit duizend verschillende invalshoeken benaderen omdat velen dit nodig zullen hebben. Indien het mogelijk zou zijn voor iedereen op deze planeet om deze woorden die ik je gegeven hebt op te nemen en in hun bewustzijn te integreren, en dan door het proces van zelfrealisatie te gaan dat in één ogenblik kan plaatshebben, zou het niet nodig zijn om de workshop te doen.

    Het zou niet nodig zijn om door al die andere dingen te gaan die je vandaag zullen gegeven worden. Maar wat we zullen doen is je meer informatie geven over al deze theorieën en ideeën. Ik ben Wotanna. Velen kennen mij als een Noord Amerikaanse Indiaan, en zoals reeds gezegd werd denken velen dat ik, Wotanna, alleen maar een deel van de legende ben. Het is slechts sinds enkele maanden dat ik zoveel gewerkt heb met Ascensie groepen, dat ik mijn energieën en mijn informaties doorgegeven heb aan groepen. Je kan zien dat de energie die ik nu aan de groepen doorgeef zeer zacht is. Het is juist, met mededogen en liefde. Er is echt niets anders te zeggen, enkel dat ik op een bepaald ogenblik dacht dat alle menselijke wezens gek waren, maar nu zie ik dat menselijke wezens op dit ogenblik beginnen hun gekheid los te laten en naar het Licht gaan . Ik kijk heel intens uit naar de Ascensie van deze planeet omdat ik, Wotanna, nogmaals zal terugkomen. Ik kijk daarnaar uit, en jullie hebben allemaal een uitnodiging om naar mijn tipi en mijn vuur te komen. We zullen zeer liefdevolle en vredevolle tijden beleven. Iets anders dat ik jullie wil zeggen is van goed te blijven doorademen en je voeten stevig op de Moeder te houden. Goede morgen aan jullie allen.

    Gechanneld door John Armitage op 17 oktober 1995 gedurende een workshop in Jersey, Kanaaleilanden.

    Vertaald door Claudine Vanderheyde

     

     

     

    20-11-2007 om 22:35 geschreven door gino  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (8 Stemmen)
    09-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jezelf zijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ik ben die ik ben

    09-11-2007 om 18:37 geschreven door gino  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (7 Stemmen)
    08-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ikzelf
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    08-11-2007 om 00:00 geschreven door gino  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (7 Stemmen)
    06-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.loslaten
    loslaten wil zeggen,onthechten
    om niet meer te hoeven vechten
    tegen de normen en waarden van ons dagelijks bestaan
    die ons beperken verder te gaan

    loslaten is ja zeggen tegen het leven
    kijken naar de mogelijkheden
    die ons van moment tot moment worden gegeven
    onze problemen zien als lesmatriaal
    en als je de ander niet jou moeilijkheden verwijt
    groei je naar je eigen identiteit

    loslaten is op eigen benen gaan staan
    en de ander zijn eigen weg laten gaan
    zo komen we meer in evenwicht
    en wordt onze energie beter gericht
    zo kunnen we een andere weg inslaan
    en daardoorbeter onze zekerheden aan

    loslaten is jezelf durven zijn
    ook al doet dit soms vreselijk pijn
    ongeacht wat de mensen van je denken
    loslaten is niet bang zijn een ander te krenken
    door je angsten te overwinnen
    komt geleidelijk het vertrouwen naar binnen
    en als de angst geleidelijk verdwijnt
    is het alsof de zon vanbinnen schijnt

    dan is liefde niet meer ego gericht
    en komt de bedoeling van de schepping in zicht
    dan werk je aan de evolutie van jezlf en het heelal
    weet dat dit geweldige vreude brengen zal.

    06-11-2007 om 23:03 geschreven door gino  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (11 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.chamballa healer teacher
    Klik op de afbeelding om de link te volgen voor een healing behandeling of eventueel een inwijding kunt u bij mij terecht
    inlichtingen te verkrijgen via mail
    inwijdingen in level 1tot4 zonder certificaat van de shamballa foudation
    basic
    basic healer
    basic teacher
    master teacher met officieel geregistreerd cetificaat van de chamballa foudation

    06-11-2007 om 00:00 geschreven door gino  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Archief per week
  • 19/11-25/11 2007
  • 05/11-11/11 2007

    Blog als favoriet !



    Foto



    Welkom op mijn blog!
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • Dank
  • hallo!
  • loslaten
  • heel mooi
  • op bezoek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Een interessant adres?

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kevin1985
    www.bloggen.be/kevin19

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs