Zoeken in blog

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Inhoud blog
  • top
  • vervolgverhaal
  • eten!!!!
  • bloggen
  • laatste 10 jaar
    Foto
    Rondvraag / Poll
    wat vind je van je school
    ik vind het super tof!!!!!
    ik vind het tof
    ik vind het ok
    ik vind het niet zo leuk
    ik haat het
    ik wil er echt weg bah!
    Bekijk resultaat

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • bingel
  • youtube
  • noob hotel
  • sunny day
  • ambrasoft
  • stardoll
  • galaxy life
  • blog
    vriendinnenblog
    11-03-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.top
    bedankt voor het reageren blijf altijd maar eens iets posten heb je vragen stel die dan maar gerust.RazzRazz Cool

    11-03-2014 om 18:42 geschreven door smiley  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:school
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolgverhaal
    ik werk momenteel aan een vervolgverhaal willen jullie helpen?

    de startzin is: het begon allemaal tijdens de dansles in leest.

    11-03-2014 om 18:28 geschreven door smiley  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:school
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eten!!!!
    vandaag eten we frietjes laat maar weten wat jij vanavond eetRazz

    11-03-2014 om 17:48 geschreven door smiley  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:school
    10-03-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bloggen
    als je naar het stad gaat ga dan eens zeker naar de CoolCat Hema h&m c&m je vind er echt toffe kledingVery Happy


    ps: ga ook de blog van Elise bekijken : Elise's vriendinnenblogShocked Shocked

    10-03-2014 om 19:11 geschreven door smiley  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:school
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.laatste 10 jaar
    vandaag weer school en wat een warme dag onze school moet dan toch het 6de een tekening maken voor de laatste 10 jaar
    pfff weet je niets hier zijn wat tips:

    de boom
    de wc's
    de nieuwbouw
    de speelplaats
    de maanmenu's
    de muren die zijn geschilderd

    ik hoop dat je nu wel iets weet


    veel succes!

    10-03-2014 om 16:41 geschreven door smiley  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:school
    09-03-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FILMS
    wat je nog kunt doen als je je verveelt is een leuke film kijken

    misschien klikt k3 dierenhotel kinderachtig maar het is echt een toffe film
    of mr. Pebody en Sherman Razz

    ZEKER EENS KIJKEN Shocked

    09-03-2014 om 20:13 geschreven door smiley  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:school
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wat vind jij
    je mag altijd reageren wat je er van vondRazzVery Happy

    09-03-2014 om 20:01 geschreven door smiley  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:school
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verveel je je?
    hey allemaal verveel je je en weet je niet wat te doen?..... bak cakes
    hier is het recept:


    wat heb je nodig?
    150g bloemsuiker
    150g boter
    160g zelfreizendebloem
    3 eieren
     wat doe je eerst?
    mix de bloem de bloemsuiker er de eieren en voeg er dan rustig de boter bij

    veel succes

    09-03-2014 om 19:48 geschreven door smiley  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weer school
    is het weer school? niet getreurd Razz
    bekijk het posetief je ziet al je vriendinnen en vrienden weer en het is lekker warm
    dus geniet er van!!

    09-03-2014 om 19:37 geschreven door smiley  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)


    Archief per week
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    agenda

    ik ben bijna jarig



    Foto

    Zoeken in blog


    Rondvraag / Poll
    wat vind jij van huiswerk
    ik vind het leuk
    huiswerk is saai maar wel goed voor je
    ik haat het
    ik vind het niet stom maar ook niet leuk
    Bekijk resultaat


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    {TITEL_VRIJE_ZONE}


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs