Inhoud blog
  • De verveling van de keeper
  • Boekenwurm
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Boekenwurm

    15-01-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo,
    Ik heb nog 2 hoofdstukken verder gelezen in het boek 'de verveling van de keeper' van Dimitri Verhulst. Maar ik heb opgegeven, ik snapte er niet veel van en ik vond dat alles zo moeilijk en raar verteld werd. Ik ga nu een ander boek kiezen. Dit keer een boek van een andere auteur. We zullen zien wat dat geeft.
    Groetjes Bjarne

    15-01-2014 om 08:40 geschreven door Bjarne1011  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    04-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De verveling van de keeper
    Hallo,
    Ik ben reeds begonnen in het boek ' de verveling van de keeper' van Dimitri Verhulst. Ik heb de eerste drie hoofdstukken gelezen. Ik vind het tot nu toe niet echt leuk, de schrijfstijl van Verhulst is moeilijk, vind ik. Het is geschreven zoals de film "helaasheid der dingen", alles is zo moeilijk verteld. Ik had het boek gekozen omdat ik zelf ook keeper ben, dus dat leek me wel interessant.. blijkbaar niet... Ik weet niet of ik de moed vind om verder te lezen. Ik hou jullie verder op de hoogte.
    Bjarne

    04-12-2013 om 00:00 geschreven door Bjarne1011  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boekenwurm
    Hallo,
    Ik ben absoluut geen boekenwurm. ik lees helemaal niet graag. Het gaat allemaal veel te traag vind ik. Zeker boeken waar een film van bestaat zal ik nooit lezen. Ik zou veel makkelijker de film kijken, op 2 uur ken je dan het verhaal. ik lees echt niet graag boeken.

    04-12-2013 om 00:00 geschreven door Bjarne1011  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 13/01-19/01 2014
  • 02/12-08/12 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs