Hannelore
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

Gastenboek
  • LIEVE HANNELORE
  • hal hannelore
  • halo kleine meid
  • welkom
  • lieve kleine Hannelore

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Bezoek papa's vliegtuigensite:  http://photobucket.com/foap



    Hannelore
    HANNELORE
    19-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Februari
     
























    19-02-2009 om 10:48 geschreven door Filip  


    14-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn speelgoed!!
     

    14-01-2009 om 10:21 geschreven door Filip  


    18-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prettige Feestdagen
     

    18-12-2008 om 12:23 geschreven door Filip  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
     

    18-12-2008 om 09:13 geschreven door Filip  


    17-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Christmas !!!!!!
     

    17-12-2008 om 00:00 geschreven door Filip  


    03-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In bad
    Fotosessie in het bad

















    03-11-2008 om 11:01 geschreven door Filip  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe foto's
    Eindelijk nog eens nieuwe foto's
    Samen met Rex





    03-11-2008 om 10:58 geschreven door Filip  


    12-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Seb is geboren!

    Ik ben nietmeer de jongste in de familie!!
    Mama's neef Olivier heeft een dochtertje gekregen op 22/08/2008, Elodie
    Mama's nicht Kristien heeft vandaag (12/10/2008) een zoontje gekregen.
    Proficiat aan de kersverse mama's en papa's!  Geniet van jullie kleintjes want ze zullen snel groeien, zelfs ik pas maar heel korte tijd in mijn kleertjes!

    Alles gaat goed met mij.  Ik krijg nu wat ze noemen "vaste voeding".  Het ding waarmee ik moet eten noemt een LEPEL.  Raar hoor! 
    's middags krijg ik groentjes en 's avonds fruit.  Ik kan toch al zo'n 100gram opeten.  Maar erna wil ik nog wel mijn flesje melk, zoooooooooooo lekker! njammie!

    Slapen kan ik heel goed, papa zegt dat ik dat van de mama heb...   Dan mogen mijn oudertjes toch content zijn denk ik, niet?  Ik slaap van 21u30 tot 8u30.  Allé in 't weekend hé, want in de week komt mama me om 7u (!) al wakker maken!  Zo vroeg!!  Rap rap moet ze me dan klaarmaken om naar oma of naar Tanti te gaan. 

    't is heel leuk bij oma.  Nonkel Maurice heeft het park chique gemaakt zodat ik een beetje hoger kan liggen, dat is beter voor oma's rug!  En opa kan nogal zot doen met mij, grappige opa!  Wat zie ik die 2 mensen graag.

    Donderdags gaan we altijd op bezoek bij de andere oma.  Dat zijn dan leuke uurtjes hoor!  Alle aandacht komt naar mij (zo moet het hé hihi). Oma maakt dan iets lekkers voor mama en papa, ik mag dat nog niet eten, 't zijn grote stukken hé.  Bij oma staat ook een park, heel leuk want er zit een Mickey Mouse in en die heb ik thuis niet!  Ook deze oma is zo'n lieve en ik heb haar zo lief! 

    Bij tanti is het een hele belevenis.  Als al mijn vriendjes daar zijn, zijn we met 8!!!  Leuke boel hoor.  Ik kijk graag naar de andere kindjes en zie dan wat ze doen.  Soms komen de grotere kindjes al speelgoed naar me brengen, dat pak ik dan wel aan hoor.  Tanti zegt dat ik al goed kan meeroepen, van wie zou ik dat hebben??

    Zo dit was weer een update van mij.  't heeft even geduurd, maar ik moet zoveel leren.  De tijd staat niet stil.  Elke dag leer ik bij!  Zoveel nieuwe dingen te ontdekken!

    Veel liefs en dikke plakkerige zoen,
    Hannelore xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Ah ja, REX zie ik ook graag!  Ik kan hem al strelen!

    12-10-2008 om 20:17 geschreven door Inge  


    02-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.!!! BABY van de MAAND !!!
    Ons meisje is uit meer dan 200 kindjes verkozen tot Baby van de maand (samen met Myrddin en Thibo) op de website www.9maand.com

     
    Scroll naar 09-08-08 "Ik en mijn zonnehoedje" voor de originele foto

    02-10-2008 om 13:33 geschreven door Filip  


    15-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    15-09-2008 om 12:22 geschreven door Filip  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    15-09-2008 om 12:21 geschreven door Filip  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    15-09-2008 om 12:21 geschreven door Filip  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mmmm eerste wortelpapje !!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    15-09-2008 om 12:21 geschreven door Filip  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    15-09-2008 om 12:20 geschreven door Filip  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    15-09-2008 om 12:20 geschreven door Filip  


    26-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Piep, hier ben ik weer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik heb van mama en papa een nieuw speeltje gekregen
    Alleen snap ik nog niet zo goed wat ik er mee moet doen, ze leggen het dan maar op mijn hoofdje, dat vind ik lekker fijn...

    26-08-2008 om 17:00 geschreven door Filip  


    09-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik en mijn zonnehoedje!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag heeft mama mijn zonnehoedje bovengehaald.  Gewoon om eens te kijken of het al past.  JA dus!!
    Zie ik er niet schattig uit
    Ik vond het zo leuk.  Echt fijn om zo'n hoedje te dragen!!!

    09-08-2008 om 21:38 geschreven door Inge  


    07-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste lepeltjes fruitsap!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hello people!

    Wat was dat gisteren allemaal.  Na de middag bracht mama mij weg   Hoe durft ze!!!
    Ik mocht voor de eerste keer naar de onthaalmoeder.  Eens een namiddagje proberen.  't was daar best fijn, heeeeeeeeeeeel veel speelgoed.  En toffe kindjes.  Ik heb al kennis gemaakt met Arthur, Amina en Seppe. 
    Arthur is al een beetje groter, hij is 1,5 jaar, wel een tof kindje! 
    Amina is van 2 april, dus 26 daagjes ouder dan ik.  Zo'n schattig krollebolleke!!  Ik wil ook zo'n haartjes!!!!!!!!
    Seppe is het kindje van Tanti (de onthaalmoeder).  Seppe is 6 maanden en echt een toffe kerel!
    Ik heb het reuze naar mijn zin gehad.  Eigenlijk heb ik er vrij veel geslapen, van 13u20 tot 16u15.  Dan mocht ik mijn flesje drinken en dan was mama ineens weer daar. 
    Toen mocht ik mee terug naar huis   Maar veel lachen heb ik niet gedaan op mama, wel op Tanti

    Eens thuis heb ik in mijn schommelstoeltje gezeten (dankzij Chris en Sylvie hebben mama en papa zo'n leuk stoeltje gaan kopen, net hetzelfde als dat van Senne!).  Fijn fijn, en ondertussen kijk ik gelijk de grote mensen naar TV, naar BUMBAAAAAAAAAAAAA

    Dan zetten papa mij ineens in mijn relax.  Kwam hij daar af met een plastieken ding dat hij telkens in mijn mond stopte   Bleek een lepeltje te zijn.  Weet ik veel.  Er was iets op wat ze fruitsap noemen, zo zuuuuuuuuuuur.   Pfff was me dat even schrikken.  Ik trok maar vieze gezichten in het begin, maar na een tijdje vond ik het best lekker!    Ze mogen mij dat nog geven!  Mama stond er natuurlijk weer op te kijken met haar fototoestel in de hand, altijd die flits in mijn ogen zeeeeeeeeegggggggggg.

    Voilà dat was weer een update.  Morgen mag ik nog eens naar Tanti in de namiddag, fijn fijn!  En dan maandag de ganse dag.
    Op 18/08 gaat mama terug werken.  Dan wissel ik bezoekjes af bij Tanti en Oma&Opa.  't zal leuk worden, al zal ik mijn mama wel missen.  Van papa ben ik dat al gewoon want die gaat al langer terug werken, iemand moet de centjes binnenhalen hé

    Zo, tot binnekort mensen!
    Ik steek er nog een mooi fotoke bij.

    Dikke kus,
    Hannelore xxx

    07-08-2008 om 13:07 geschreven door Inge  


    07-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat doen ze toch allemaal met mij???
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    07-07-2008 om 09:57 geschreven door Filip  


    04-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik in mijn box!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hello!

    Hier ben ik weer eens.
    Mama is gaan solden shoppen en heeft zo'n mooie kleedjes gekocht.
    Dit is er ééntje van!  Chique hé.  Geel staat me goed, vinden jullie niet?

    Toedeloe!
    Hannelore

    04-07-2008 om 12:21 geschreven door Inge  



    T -->

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs