Inhoud blog
  • Martinair cargo
  • Goodbye
  • Miracle of flight
  • US Airways
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Archief per week
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 26/09-02/10 2005
    Aviation Art
    My drawings
    08-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Farewell Kai Tak
    Klik op de afbeelding om de link te volgen An Air France Boeing 747-4B3M, reg. F-GEXB making it's spectacular final turn towards the now closed Kai Tak airport in Hong Kong.

    08-11-2005 om 11:06 geschreven door Bart Van Goethem  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ilyushin
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Il-76MD, reg. RA-78830 of Aeroflot.

    08-11-2005 om 11:04 geschreven door Bart Van Goethem  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Obelix
    Klik op de afbeelding om de link te volgen A SN Brussels Airlines Avro RJ-100, reg. OO-DWE.

    08-11-2005 om 11:02 geschreven door Bart Van Goethem  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.First Choice
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Boeing 767-324/ER, reg. G-OOBL

    08-11-2005 om 11:00 geschreven door Bart Van Goethem  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Swiss
    Klik op de afbeelding om de link te volgen A Mc Donnell Douglas MD-11 with reg. HB-IWE of Swiss. 

    08-11-2005 om 10:58 geschreven door Bart Van Goethem  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JMC
    Klik op de afbeelding om de link te volgen A Mc Donnell Douglas DC-10, reg. G-LYON of JMC.

    08-11-2005 om 10:57 geschreven door Bart Van Goethem  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Qatar Airways
    Klik op de afbeelding om de link te volgen An Airbus A380-800

    08-11-2005 om 10:52 geschreven door Bart Van Goethem  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.British Airways
    Klik op de afbeelding om de link te volgen A Boeing 777-336/ER with registration G-BNWH about to land.

    08-11-2005 om 10:51 geschreven door Bart Van Goethem  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sunset landing
    Klik op de afbeelding om de link te volgen A Boeing 747-400 on final approach.

    08-11-2005 om 10:40 geschreven door Bart Van Goethem  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tropical Megatop
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Neen, uw blog moet niet dagelijks worden bijgewerkt.  Het is gewoon zoals je het zélf wenst.  Indien je geen tijd hebt om dit dagelijks te doen, maar bvb. enkele keren per week, is dit ook goed.  Het is op jouw eigen tempo, met andere woorden: vele keren per dag mag dus ook zeker en vast, 1 keer per week ook.

    Er hangt geen echte verplichting aan de regelmaat.  Enkel is het zo hoe regelmatiger je het blog bijwerkt, hoe meer je bezoekers zullen terugkomen en hoe meer bezoekers je krijgt uiteraard. 

    27-09-2005 om 16:32 geschreven door Bart Van Goethem  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Antonov
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het maken van een blog en het onderhouden is eenvoudig.  Hier wordt uitgelegd hoe u dit dient te doen.

    Als eerste dient u een blog aan te maken- dit kan sinds 2023 niet meer.

    Op die pagina dient u enkele gegevens in te geven. Dit duurt nog geen minuut om dit in te geven. Druk vervolgens op "Volgende pagina".

    Nu is uw blog bijna aangemaakt. Ga nu naar uw e-mail en wacht totdat u van Bloggen.be een e-mailtje heeft ontvangen.  In dat e-mailtje dient u op het unieke internetadres te klikken.

    Nu is uw blog aangemaakt.  Maar wat nu???!

    Lees dit in het volgende bericht hieronder!

    27-09-2005 om 16:32 geschreven door Bart Van Goethem  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Over mijzelf
    Ik ben Bart Van Goethem
    Ik ben een man en woon in Mechelen (Belgiƫ) en mijn beroep is aspirant treinbestuurder bij NMBS.
    Ik ben geboren op 20/06/1968 en ben nu dus 56 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: burgerluchtvaart, treinen.

    Mijn favorieten
  • Luchtzak.be
  • Airliners.net
  • Piloten
  • Accidents
  • Luchthaven Oostende
  • The miracle and fun of flying
  • Treinen



  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs