Inhoud blog
  • Een mooie sprong in de rekeningstand en lekkere koekjes in de aanbieding
  • Tijd voor een update van de cijfers
  • Officiële start van de 1000 km actie
  • Start van mijn actie
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Bart fietst voor Kom op tegen Kanker
    De 1000 km van Kom op tegen Kanker
    11-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een mooie sprong in de rekeningstand en lekkere koekjes in de aanbieding
    Lieve mensen,

    Even een snelle update van de rekeningstand bij Kom op tegen Kanker omdat we de laatste 2 weken een enorme sprong voorwaarts hebben gemaakt.  We staan ondertussen op een mooie tussenstand van 3.655,- eurootjes.  Dank aan alle fantastische mensen en bedrijven die ons steunen.

    Ook willen we jullie alvast warm maken voor een koekjesverkoop die momenteel in voorbereiding is.  Goeie vrienden Chantal en Eric steunen ons enorm door superlekkere koekjes te bakken ten voordele van De 1000 km van Kom op tegen Kanker.  Die zullen te koop worden aangeboden voor de som van 5€.  Voor de genieters onder ons, jullie kunnen alvast jullie bestelling doorgeven op het nummer 0476/40.14.39 of via e-mail: kotk@bart-fietst-1000km.be!!

    Groetjes en tot binnenkort,
    Bart

    11-11-2013 om 20:02 geschreven door Bart Cortebeeck  


    24-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tijd voor een update van de cijfers

    Beste vrienden en sympathisanten,

    Ook al kunnen we buiten nog genieten van extreem zachte temperaturen, toch vallen de bladeren al volop van de bomen en is het recreatieve fietsseizoen stilaan achter de rug.  Dat betekent dat ik meer overstap op spinning binnenshuis; een goede manier om de nodige kilometers bij elkaar te fietsen zonder nat te worden (als je het vele zweet niet meerekent).

    Ook is het hoog tijd voor een volgende update van de rekeningstand van mijn actie.  Het saldo op de rekening bij Kom op tegen Kanker gelinkt aan mijn naam bedraagt momenteel 1765€.  Al een heel flinke stap in de goede richting.

    Het doet mij heel veel plezier om zoveel positieve reacties te krijgen op dit initiatief en vooral ook om gesteund te worden door mensen die dit project een goed hart toedragen.  En dat zijn zeker niet alleen vrienden, buren en kennissen, maar zelfs vrienden van vrienden die zomaar zonder aarzelen een bijdrage storten omdat ze overtuigd zijn van de goede acties van Kom op.  Aan allemaal een dikke mercie!!  Ik ga jullie allemaal trots maken tijdens de ritten van de 1000 km!!

    Veel groeten en tot binnenkort.
    Bart

    24-10-2013 om 20:40 geschreven door Bart Cortebeeck  


    21-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Officiële start van de 1000 km actie
    Het afgelopen weekend heeft de werkgroep van Kom op tegen Kanker uit Tisselt weer zijn beste beentje voorgezet voor de plantjesverkoop.  Dit evenement kent in Tisselt, Heindonk en Willebroek al jaren succes.  Ook dit jaar zijn opnieuw 2000 azalea's verkocht.  Veel dank aan de lieve mensen die deze actie hebben gesteund.  In heel Vlaanderen is het plantjesweekend zelfs afgerond met een absolute recordverkoop van 264.640 azalea's.  Dat is geweldig nieuws!!

    Daarmee wordt deze actie afgesloten en kan worden gestart met de voorbereidingen van de volgende grote actie, namelijk de 1000 km van 2014.  De 1000km.be website zal in de volgende weken en maanden dan ook volledig worden aangepast met het oog op deze nieuwe actie.  Per deelnemer zal er ook een korte introductie worden toegevoegd.  Weldra kan je dus ook mijn pagina en die van mijn collega Moonriders daar terugvinden.

    Dit betekent voor de meeste deelnemers ook dat de acties om de 5000 euro startgeld in te zamelen nu ook echt van start kunnen gaan.  Zelf ben ik zeer blij om te kunnen medelen dat ik reeds een eerste grote kaap heb overschreden in het inzamelen van sponsorgelden.  De teller op mijn rekening bij Kom op tegen Kanker staat momenteel op een prachtige 1.180 euro.  Dit is fantastisch nieuws!  Via deze weg wil ik dan ook alle vrienden en sympathisanten die mij op deze manier hebben gesteund heel erg bedanken.  Dit geeft enorm veel moed en toont aan dat vele mensen zich betrokken voelen.  1180x dank!!

    21-09-2013 om 22:33 geschreven door Bart Cortebeeck  


    25-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Start van mijn actie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen





    Welkom bezoeker

    K
    ennen we niet allemaal iemand die getroffen is door ‘kanker’?

    Alleszins schrijnend hoeveel mensen er te maken krijgen met deze ziekte!

    Natuurlijk willen we zoveel mogelijk mensen helpen!

    Kilometers fietsen is voor mij een manier om een steentje bij te dragen voor het goede doel!

    En daarvoor heb ik jullie hulp nodig!

    Redenen genoeg om even verder te lezen en mij te steunen!


    Vandaag start ik officieel met mijn acties in voorbereiding van mijn deelname aan De 1000 km van Kom op tegen Kanker in 2014.  Nadat ik reeds een paar jaar heb kunnen proeven van de sfeer in het peleton van dit initiatief, heb ik besloten om voor de volgende editie de volledige afstand van 1000 km solo te rijden.  Op sportief gebied kijk ik alvast uit naar deze uitdaging om 4 dagen na elkaar telkens 250 km te fietsen.  Maar een nog grotere uitdaging zal het zijn om het noodzakelijke startgeld in te zamelen om te kunnen deelnemen.  Dit startgeld omvat 5000 euro.  Geen klein bedrag, maar als je bedenkt welke initiatieven de Vlaamse Liga Tegen Kanker met deze som kan steunen, dan is het elke eurocent zeker waard.

    Daarom zou ik graag uw hulp willen inroepen om mijn deelname te steunen.  Dit kan door stortingen groot of klein op volgend rekeningnummer van Kom op tegen Kanker: BE14 7331 9999 9983.  Vergeet zeker niet om mijn actiecode te vermelden in het vak Mededeling van de overschrijving: '170-090-686-gift', zodat de Kom op tegen Kanker administratie precies weet voor wie dit bedrag wordt gestort.  Fiscale attesten ontvangt u rechtstreeks van de Vlaamse Liga Tegen Kanker voor alle stortingen vanaf 40 euro.

    Alvast bedankt om mijn blog te bezoeken.  Ik hoop u snel weer te mogen begroeten.

    Bart


    25-08-2013 om 18:11 geschreven door Bart Cortebeeck  




    Archief per week
  • 11/11-17/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 19/08-25/08 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs