het wel en wee van mezelf

26-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COUTHUIN,NET NIET GESTORVEN!!!!!!!!
Vandaag de wedstrijd in Couthuin ,de nr 5 uit de Challenge Hesbignon-reeks,en misschien wel de zwaarste???
De voorbereiding;
om 23 uur gisterenavond was ik alweer paraat in de bakkerij,en ik moet zeggen,ik kwam traag op gang ,ma ik voelde me precies toch goed,maar rond de klok van 5 uur kreeg ik toch een serieuze inzinking,enkele koffiekoeken moesten soelaas brengen....het weer was ook al niet om over naar huis te schrijven,en Couthuin beloofde zwaar te worden ,aldus collega-loper Sossies,dus alweer geen ideale omstandigheden.....
rond de klok van 9 uur zo snel mogelijk naar huis waar collega Mario(Smol),me al stond op te wachten,we moesten een rit doen van ongeveer 40 min,en stipt om 10uur waren we ter plekke,gauw inschrijven ,ons tombolaticket nagekeken,geen prijs ,even losgelopen en dan was het weer zover,
we stonden daar met meer dan 200 aan de start,ik stond redelijk vooraan en kon dus goed starten,maar algauw voelde ik dat ik het nu al??? moeilijk had,ik probeerde mee te gaan met de tweede groep ,dus rond de 10 de plaats ,maar na 3 km moest ik al de rol lossen ,en toen was het nog niet eens zwaar
het echte werk kwam er pas na de eerste bevoorrading op km 5,tot km 6 nog redelijk bergaf,ik kan het mij niet meer zo goed herinneren ,maar van km 7 tot 9 constant afgezien,klimmen ,dalen ,singletracks,onverhard,modder,zelfs over een beekje,enfin alle ingredienten voor een cross,en dus niet mijn ding,heb zelfs even gewandeld,ik was echt kapot,na km 9 terug op't asfalt ,maar toen waren mijn koffiekoeken al verbrand,en had niet meer de kracht om mijn verloren tijd en de lopers die me voorbijlopen waren terug in te halen ,
gelukkig was het maar 2 km meer,nog een stukje grasweg en 11 km kwam in zicht,ik probeerde de resterende kracht er nog uit te persen,en was blij dat de meet in zicht kwam na 600 meter,dus 11,6 km was de juiste afstand en ik kwam binnen in een ontgoochelende tijd van 50.21
toch nog goed voor een 26e plaats van 212
na de finish nog even nagepraat en gewacht op Mario die na ongeveer één uur binnen kwam
nog even uitgelopen en tot het besluit gekomen dat we deze volgend jaar niet meer zullen lopen
de douches of wat er moest voor doorgaan,legertenten,en buiten enkele geisers op flessen gas die het boeltje moesten opwarmen,lieten we links liggen,wel namen we ons nog ne lekkere Ciney ter harte alvorens huiswaarts te keren
t'is goed geweest voor vandaag en dadelijk zal ik afzakken naar mijn stamcafé om te zien of STVV wel degelijk vandaag de titel in tweede klassen zal binnen rijven
nog even mijn toch wel ontgoochelende wedstrijdgegevens
avg 172 max.184
850 cal
km tijden
3.49/4.01/4.00/4.25/4.07/3.58/4.05/4.37 /5.26 /4.42 /4.16/2.51 voor de laatste 600 meter)

groetjes en tot later

26-04-2009 om 13:31 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (4)
24-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weeral weekend
het weekend is alweer in aantocht en eindelijk voel ik mij een beetje beter,het is alweer een zware week geweest,heb weer te veel hooi op mijn vork genomen,ik besef het wel hoor ,maar ik doe er weinig aan

dinsdag was ik nog vermoeid van mijn maandagtraining,maar na mijn gebruikelijk middagdutje ging ik toch weer naar't Speelhof,ik moest toch in St-truiden zijn om mijn steunzolen aan te passen
zodoende liep ik vijf ronden in 59.47 goed voor 12,3 km
avg 150 max.168,alweer vrij hoog
het liep dan in het begin ook voor géén meter maar naarmate de tijd verstreek,ging het toch ietsje beter,ziehier mijn rondetijden;
12.43/12.16/11.43/11.32/11.25

woensdag na het werk,nog steeds moe,moe en nog eens moe,maar omdat mijn vrouw met de jongste in St-truiden bij de dokter moest zijn,had ik toch tijd en vond het zonde om naar huis te rijden ,dus opnieuw een training,maar vandaag besloot ik het rustig aan te doen
6 ronden werden het in één uur 20 min. ongeveer,ik slaagde erin mijn hartslag laag te houden ,behalve in de 2 de ronde toen ik het gezelschap kreeg van mijn ex-osteopaat,gelukkig bleef ie maar één rondje
avg 129 max.140
rondetijden;13.41/12.34/13.07/13.34/13.43/13.47

donderdag ging ik opnieuw naar't Speelhof,maar met de gedachte in mijn achterhoofd dat ik nog een paar boodschappen moest doen en dat ik dan alweer laat thuis zou zijn,draaide ik me na 8!!!!!sec.!!! al om
na mijn thuiskomst had ik er al meteen spijt van,ben dan meteen mijn bed ingekropen,en na een 3 tal uur al mokkend naar beneden gekomen,alweer een dag voorbij,dat ik niks nuttig had gedaan ,nu was het al avond en dus te laat om nog te gaan trainen,heb dan nog een lekker ijsje genuttigd alvorens opnieuw mijn bed in te gaan

vandaag zou dan ook niks me kunnen tegenhouden om opnieuw te gaan trainen ,ook niet de ontstekingspijnen waar ik al de hele dag mee geplaagd zat,een Voltaren pilletje zou hopelijk soelaas brengen,dus ging ik na het werk opnieuw naar't Speelhof voor een tempoloopje ditmaal
5 ronden in 55.30
avg153 max.172
11.44/11.18/10.57/10.44/10.44
zo zitten de trainingen van deze week er weeral op en zondag wacht dan ,de naar horen zeggen, zware wedstrijd in COUTHUIN,we zien wel wat het daar wordt,samen met collega Smol trek ik er naartoe

zonnige weekendgroetjes .........

24-04-2009 om 17:09 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (3)
21-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTO'S JOGGING OLEYE
VERTREK...........







                                                                                            .............EN AANKOMST



21-04-2009 om 21:04 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
20-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAANDAG RUSTIGAAN ?????

Deze morgend al vroeg uit de veren, kon de slaap niet meer vatten, dus maar de loopschoenen aangetrokken en voor een rustig loopje naar't Speelhof.
12,3 km in 67 min
avg 142 max.152
791 cal
14.06/13.26/13.22/13.03/13.09

namiddag afgesproken met mijn ex-collega-bakker voor een fietstochtje
71 km in iets minder dan 3 uur, een gemiddelde snelheid van 24,2 km/u,
onderweg nog even de calorietjes aangevuld met een lekker ijsje en een kriekje,
afzien en toch genieten, meer moet dat niet zijn in het leven.....
maar mooie liedjes duren jammer genoeg niet lang

morgen is't weer werkendag.....

nog een goede avond gewenst en de groetjes

van een voorlopig gelukkige bakker

20-04-2009 om 19:15 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (1)
19-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPDRACHT VOLBRACHT !!!!!!!!
Voila,de bakker is terug van zijn tweede wedstrijd van de dag,Dwars door Loon , 9 km wedstrijd over 4 ronden met telkens één serieuze klim
De opener van de Haspengouw Challenge trok alweer véél volk,dus drummen aan de start die al een kwartier werd uitgesteld wegens file rond de Bloesemring .Onder een stralende hemel op't gemak vertrokken ,maar op't Speelhof waar de kermis stond en de heerlijke smoutebollen mijn smaakpappillen prikkelden,onmiddelijk de registers opengetrokken en op zoek naar de concurrenten,Sossies(Raf) en Twinky(Jos) waren vandaag mijn doelwitten,eerste ronde doortocht in 8.35(2260 m),véél te snel en dat was te horen in gans Borgloon,ik leek wel een stoomlocomotief,en op plaatsen werd ik op hoongelach onthaald,maar......who cares
tweede ronde bleef ik op mijn elan doorgaan ,ik was zo gedreven dat ik vergat af te duwen,het kat en muis-spel met Sossies bleef nog even verdergaan,maar toen ik in de derde ronde in de beklimming niet meer kon overnemen wist ik al dat ik een vogel voor de kat was,Raf voelde nog een tijdje mijn hete adem in zijn nek,maar mijn gekreun verraadde mijn conditie,hoe harder ik kreun ,des te meer zie ik af en toen was ie weg
In de laatste ronde heb ik ook nog een jonge gast(Ruben Max) laten voorgaan,die had ik onderweg ergens ingehaald en nu kwam die terug.
In 35.20 min haalde ik uitgeput de eindstreep,best wel tevreden ,alweer een dikke min afgepitst tov vorig jaar
AVG 179 MAX.200 !!!!!!! zo hoog heb ik nog nooit gehaald,hopelijk heeft dit geen gevolgen voor de gezondheid????
Na een lekkere douche,naar de prijsuitreiking waar Rik Ceulemans een aantal van zijn boeken,over zijn marathons en tips,liet verloten
ook nog de hoofdprijs van 125 euro en een ballonvlucht behoorden tot het prijzenpakket,maar ook hier alweer nogabollen,wel nog een pakket gekregen waar een handdoek,een cd-houder,Looza flesje en tubetje tandpasta instak,dit was er voor iedere deelnemer.
Tevreden keer ik terug huiswaarts ,waar ik de avond grotendeels op't WC zal doorbrengen ,ik heb last van diarree,brrrrr

verder nog de smakelijke groetjes en tot blogges

19-04-2009 om 20:53 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (6)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEEL 1 OLEYE 12,6 KM
Een kort verslagje van de wedstrijd in de voormiddag te Oleye
sinds woensdag geen meter meer gelopen,donderdag rustdag,vrijdag regen en zaterdag opnieuw rust(kapot gewerkt)
ook het gevoel was niet echt om over naar huis te schrijven,toch stond ik na 10 uur werk aan de start van de 4 de wedstrijd in de Challenge Hesbignon
wedstrijd over 13 km normaal,maar aan de start werd de plaatselijke ronde rond het voetbalplein weggelaten wegens te vettig,dus 12,6 was het eindresultaat,na een beetje opwarming met collega Smol ,direct postgevat op de eerste startrij en meteen in 15 de stelling aan't lopen,dit tot km 6 ongeveer,kwamen twee concurrenten over mij en na 7 km nog een 4 tal,het werd ook steeds zwaarder op de plaatstelijke veldwegen,waar het zéér vettig was en ik had bang voor valpartijen,dus daar deed ik het rustig aan,ik moest ook constant op mijn adem trappen ,het tempo lag redelijk hoog en dat kon ik na km 7 niet meer houden ,we gingen dan ook 2 km redelijk bergop,bovengekomen op km 9 stond er niet voor niks"OEF!!!!!!!!!"
ik probeerde nog aan te klampen maar tevergeefs,het ging niet meer,en was dan ook blij toen het voetbalveld weer in zicht was,na 50.38 beeindigde ik mijn wedstrijd,zoals gewoonlijk stikkapot
matig tevreden probeerde ik nog wat uit te lopen,moest ook dringen naar't toilet.
Ondertussen was ook collega Mario(Smol) binnen,samen nog een beetje uitgelopen ,stretching ,want pijnlijke kuiten en dan huiswaarts ,nu nog enkele uurtjes recup en dan naar Borgloon,benieuwd hoe dat gaat aflopen
wedstrijdgegevens
12,6 in 50.38
avg 175 max181
874 cal
km tijden;3.39/3.51/3.55/3.46/3.47/3.54/3.58/4.04/4.18/4.03/4.02/3.45/3.31

see you later........tot Borgloon

19-04-2009 om 12:38 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (1)
15-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.midweek
voila ,we zijn reeds woensdag,en de voorbereiding naar zondag is alweer bezig,het loopt wel niet echt op wieltjes maar ik probeer toch zo goed als't kan mijn trainingen af te werken,ik heb al een paar dagen last van mijn kuiten en mijn achillespees,komt daar nog bij dat ik twee blaren onder mijn voeten heb van die steunzolen,en ik kan ze pas volgende week laten aanpassen ,allemaal geen optimale omstandigheden dus

Door het verlengde paasweekend schoof mijn rustdag op naar dinsdag en 's morgens had ik niet veel goesting om uit bed te komen om te gaan trainen,ik zou 's avonds wel gaan,zo was mijn planning toch opgemaakt,maar ik moest me in alle bochten wringen om een uurtje te kunnen vrijmaken,eerst boodschappen gedaan ,dan nog op familiebezoek geweest en zelf ook onverwacht bezoek gekregen,tja alweer geen optimale omstandigheden,maar mijn oudste dochter kwam met de trein naar huis en ik moest haar oppikken in St-truiden,dus in alle haasten begaf ik mij naar't Speelhof waar ik dus exact één uur de tijd had,
dus gauw 5 ronden afgewerkt in 59.47
avg 146 max.161
739 cal.
12.51/12.14/11.42/11.15/11.42


vandaag dan na het werk opnieuw naar't Speelhof ,nog steeds last van de pezen ,maar alweer 5 ronden ,iets sneller ,57.55
avg 150 max.175
747 cal
12.12/11.52/11.40/11.20/10.47

nu ga ik deze avond eens naar de kiné ,zien of die me kan oplappen en morgen zal ik waarschijnlijk een rustdag inlassen om alles eens te laten herkomen,ze geven toch slecht weer,dus da's dan mooi meegenomen
vrijdag nog eens trainen als' niet te druk wordt op't werk en dan zouden we normaal klaar moeten zijn voor zondag,
groetjes

15-04-2009 om 15:49 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
13-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Olmen ????
Ja vandaag zou ik naar Olmen gaan voor de paasjogging aldaar,maar omdat mijn collega  gisteren had afgebeld,mijn benen  niet echt super aanvoelden , en het reeds mijn derde weekendwerknacht was op rij,pas om half 1 gedaan met werken, en daar de verre verplaatsing heen en terug nog bij,zag ik het echt niet zitten om alleen naar Olmen te rijden,ik kon het niet opbrengen,jammer

wel ben ik toch nog gaan lopen hoor,na het werk alweer naar't Speelhof getrokken waar op de nabijgelegen veemarkt de jaarlijkse rommelmarkt doorging,veel volk dus in de omtrek,maar daar trok ik me niets van aan
ik begon aan mijn loopje en zou wel zien waar het eindigde,
net voor het einde van de eerste ronde bij een collega loper(en ex-concurrent ),gekomen,en samen een rondje gelopen,tegen hem zij ik dat ik minstens 6 toeren zou doen vandaag,en het zijn er zes geworden ,Eddy
6 ronden dus ,goed voor 14,8 km in 71 min
avg 151 max 162
923 cal.
11.58/12.13(met Eddy V)/11.22/11.48/11.57/11.43
ik ben nu redelijk moe en ben blij dat het morgen mijn vrije dag is ,die ga ik zeker gebruiken om de spieren een beetje te laten rusten,heb een beetje last aan de buitenkant van beide onderbenen,hopelijk komt het in orde tegen het weekend ,want er staan alweer twee wedstrijden op't programma,en die wil ik zeker gaan lopen
zondagvoormiddag Oleye 13 km (Challenge Hesbignon),daar wil ik er minstens 8 van lopen voor het eindklassement
zondagnamiddag Borgloon ,10 km(9,6 ),mijn thuishaven en tevens eerste wedstrijd van de Haspengouw Challenge en daar moet ik er ook 8 van lopen voor het klassement,maar die datums liggen dit jaar slecht,het zal dus moeilijk worden om er 8 te realiseren ,maar ik ga ervoor
vanavond nog een pintje drinken bij "Voetje" en dan zijn we hopelijk weer opgeladen voor een nieuwe week

de afbeeldingen van Waremme staan in een vorig bericht,en ja ,ik weet het ,het is echt geen zicht,that's my style,en zoals collega Smol al zei,er zou nog geluid bijmoeten dan is het plaatje zeker af

groetjes

13-04-2009 om 15:16 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's jogging Waremme
t'is eigenlijk geen zicht ,maar ik zet ze toch maar op mijn blog

foto 1 de start
foto 2 en 3 finish
foto 4 recuperatie en gelukkig,het bedrukte gezicht van Mario Smol betekent dat ook hij heeft afgezien







13-04-2009 om 14:53 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (1)
12-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waremme Jogging de la Cloche 12,8 km
Voila,het eerste luik van het verlengd weekend al overleefd,alvorens mijn wedstrijdverslag te geven ,nog even vermelden dat ik deze middag na het werk nog een recuperatieloopje uit debenen heb geschud
9,7 km op't Speelhof in 50 min.
avg 141 max.149
cal 578
12.40/12.23/12.25/12.27

over naar gisteren nu,
na het werk thuisgekomen en nog een goed uurtje op bed gaan liggen alvorens af te zakken naar Waremme voor de wedstrijd aldaar ,een onderdeel van de Challenge Hesbignon,
niet geheel uitgerust stond ik aan de start , de hemel was ondertussen ook opengetrokken en het was behoorlijk warm,mijn lievelingsweer
185 lopers aan de start en zoals gewoonlijk was ik weer niet goed weg,het groepje met mijn concurrenten ,liep een stuk voor mij en het duurde tot km 3 eer ik in de buurt kwam en toen zat ik al in't rood(11.06)
stilaan kwam ik op tempo ,maar het bleef zwoegen,eer ik goed en wel in het groepje van Sossies(Raf),terechtkwam,ik bleef werken en na een tijdje was ik er dan bij,ook in de groep Thierry Vanherck(de man die me in Kiewit totaal onverhoeds onderuit haalde: ),ik ging wijselijk langs hem lopen (van de schrik weliswaar),Jules Kempeneers hebben we ook nog een tijdje bij ons gehad maar die moest al gauw de rol lossen.Met een man of 7 gingen we zo op pad en na een 7 tal km gingen Thierry en een loper met geel petje ervandoor,ik probeerde maar het ging niet ,ik had ook nog Raf bij me,en ook die had moeite ,we losten mekaar goed af ,maar na 9 km in de zoveelste beklimming moest hij tot mijn grote verassing er ineens vanaf,dan had ik nog een Waalse loper mee en die vroeg me om te werken naar een voorligger,ik wou wel mee,maar zei hem om niet te snel te gaan ,hij knikte,maar liet mij steeds maar op kop lopen,soms vertraagde ik een beetje maar hij bleef achter mij,we kwamen dus niet korter,bij km 12 en aan de ingang van het bosje van het kasteelpark,liet ik hem voorgaan ,daar lopen is niet echt mijn ding ,en op de singletracks was inhalen niet echt makkelijk,dus weg was hij maar bij het uitkomen van het parkje liep hij of een andere loper ,weet het echt niet meer,in mijn directe buurt en met een eindsprint heb ik hem nog kunnen vloeren,ik kwam tot groot genoegen aan op de 13de plaats in 49.35,kapot maar héééééél tevreden
hijgend ,kreunend en puffend ging ik naar de bevoorrradingsstand voor water en sinaas ,en mocht daar de felicitaties van mijn collega's in ontvagst nemen,waarvoor dank
nog een beetje zwijmelend liep ik terug richting park om collega Smol (Mario) tegemoet te lopen,hij beeindigde zijn wedstrijd in iets meer dan een uur,ik bleef nog even in't park om een jong meisje (Eline),op vraag van haar vader  een beetje morele steun te geven
dan nog even uitgelopen met Smol ,en het wijselijk besluit genomen om huiswaarts te keren ,want ik moest om 23u gaan werken,jammer want ik wou wel blijven voor de tombola ,er waren mooie prijzen

nog enkele gegevens van, mijn wedstrijd
12,8 km in 49.35
avg 179 max.188
866 cal
km tijden
na 3 km 11.06
km 4 =3.50
km 5 =3.40
km 6 =3.55
km 7 =3.46
km 8= 3.55
km 9=3.55
km 10 en 11=7.49
km 12=3.48
laatste 800 meter(bosparcours en finish) = 3.40

moe maar voldaan ben ik eindelijk aan het einde van mijn verslag gekomen,ik hoop dat het de moeite waard was ,groetjes en nog een fijn paasweekend
vanavond nog werken ,dus  niet naar "Voetje" vandaag
morgen waarschijnlijk de paasjogging in Olmen
daaaaaaag...........


12-04-2009 om 15:50 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (3)
10-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONDER DE 10 MIN. !!!!!!
Vooraleer ik de titel toelicht eerst een klein weekoverzichtje

Maandag in de vroege morgen een rustiig loopje gedaan op't Speelhof,ik heb geprobeerd 5 ronden niet onder de 13 min. te duiken en dat is dan ook vrij aardig gelukt
13.37/13.10/13.04/13.13/13.17
totaal afstand 12,4 km
avg 138/max148
745 cal.
Dinsdag en woensdag geen meter gelopen,ik voelde me bijzonder slecht ,overal pijn en ook nog eens tandpijn bovenop waar ik ook de rest van de week nog hinder van ondervind,en mijne tandarts is juist in verlof
ook nog even opgeschrikt door een bericht in de krant,er had zich een ontploffing voorgedaan in Sunparks Mol,en laat nu juist mijn dochter daar zitten,om 7 uur woensdagmorgend heb ik haar uit bed gebeld ,maar er waren geen problemen en ze wou me niet onnodig ongerust maken

Donderdag ,nog steeds last ,maar ik vond het toch genoeg en ging opnieuw naar't Speelhof voor een fartlekk-training
14,8 km in 70.30
avg 150/max.176
909 cal
11.57/11.45/11.48/12.05(al lopend telefoontje gehad )/11.31/11.16

Vrijdag(vandaag dus),nog snel een tempoloopje uit mijn hoede getoverd,wederom Speelhof
4 ronden in 42.54
11.21/10.43/9.57,zie titel!!!!!,dit was de eerste keer ooit dat ik onder de10 min.liep op't toch wel zware Speelhof,de laatste ronde nog afgewerkt in 10.46,het zit dus wel snor
mijn hartslagmeteer lag nog thuis,dus geen verdere gegevens
ik moet enigzins wel toegeven dat ik momenteel medicatie neem(Apranax),om mijn tandpijn te onderdrukken,misschien loop ik daardoor ietje sneller,enfin nu moet ik me gauw gaan klaarmaken om te gaan werken en morgen staat dan de jogging de la Cloche in wWaremme op't programma,waar ik vorig jaar 52 min. liep op 12,8 km en daar wil ik graag onderduiken.....

groetjes en voor degene die nog moeten werken ,werk ze,en voor degene die een stapje in de wereld gaan zetten,amusement

en voor al de overige bloggers....fijn paasweekend

10-04-2009 om 22:48 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (3)
05-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZONDAG
Afgelopen donderdag was de laatste trainingsdag van de week en ik heb er dan nog maar eens een tempoloopje van gemaakt,het was de bedoeling van langzaam te lopen ,maar eens op weg ga ik steeds sneller ,t'is moeilijk om alleen te lopen en dan nog rustig te doen

na 6 ronden had ik 14,8 km op de teller staan afgelegd in 1u9 min
avg 148 max.160
876 cal
12.05/11.34/11.34/11.36/11.23/11.20 waren mijn rondetijden

dan twee dagen rust genomen ,op het werk was het weer ongemeen druk en nu ook de bazin de zaak (voorlopig????)verlaten heeft,moet ik ook nog eens gaan leveren, zo blijft mijn werk liggen ,en er is niemand die mij daar kan vervangen
die twee dagen ook afgezien van de pijn en ook vandaag na het werk thuisgekomen met vééél pijn in het rechterbeen,mijn vrouw heeft de Voltaren gesmeerd op de pijnlijke plekken(ja alleen op de pijnlijke plekken ) en ik besloot om namiddag te gaan rusten.
Toen ik opstond moest er nog 50 km gereden worden in de Ronde en ik bleef kijken hoe Stijn Devolder deze rit tot een goed einde bracht alvorens de loopschoenen aan te trekken en op pad te gaan
Ik wou gaan voor een lange duurloop,en had twee opties ,oftewel vertrok ik van thuis de baan op,maar eigenlijk wou ik liever naar 't Speelhof
voordeel hiervan was dat ik kon stoppen als't niet meer ging en er is een toilet in de buurt ,is voor mij wel nodig tijdens een "lange"
het nadeel zijn wel de houtsnippers die het parcours zwaarder maken ,en het feit dat ik mijn rondetijden kan in't oog houden en soms ga ik dan te snel
Naar't Speelhof ,en daar was veel volk,wandelaars die genoten van het zonnetje en een lekker pintje op't terras van de taverne aldaar

ik genoot ook van mijn 8 ronden (de laatste ronde was het meer afzien ,maarja),goed voor 19,7 km die ik aflegde in 1u38 met een avg van148 en max.163(alweer redelijk hoog ,maar ik kan moeilijk een langzaam tempo aanhouden)
1230 calorietjes verbrand(nu kunnen der weer enkele kriekjes in )
vertrokken aan 13.16/12.26/12.15/12.11/12.03/11.50/11.47/12.17

zo zit mijn eerste training van de nieuwe week er weer op(ja ,mijn week begint steeds op zondag),en kunnen we ons weer toeleven naar volgend weekend ,het beloofd weer zwaar te worden,er staan 2 wedstrijden op't programma(zaterdag Waremme -Challenge Hesbignon en maandag de Olmense paasjogging waar ik ga voor de 19,5 km),en tussendoor moet er nog gewerkt worden ,en met Pasen is het zoals op alle feestdagen ,druk, druk, druk

groetjes en geniet nog van't weekend

05-04-2009 om 19:36 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (5)
01-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 APRIL
Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag laten weer veel mensen zich in de maling nemen,maar ondergetekende heeft zich nog niet laten beetnemen,daar moet men al vroeg voor opstaan,en dat vroeg opstaan begint me een beetje tegen te werken.Na de wedstrijd in St-Jozef -Olen waar ik een 21 stez plaats behaalde op 143 deelnemers,ben ik eigenlijk wel aan rust toe ,maar ik vind dat zo moeilijk om nu stil te zitten bij zulks mooi weer.

Maandagmorgend gelijk gewoonlijk al vroeg uit bed,de avond ervoor hebben we het niet te laat gemaakt,dus maar richting Speelhof voor een recuperatieloopje
't was koud maar zalig weer,ik kwam al meteen een bekende tegen(Ludo),en die nam me op sleeptouw,hij had er al een rondje opzitten en was dan ook meteen op tempo,ikke mee en de eerste ronde werd 13.15,de volgende 3 ronden 12.27/12.31/12.47,eigenlijk te snel voor een recuploop ,maar we hebben het gehad hé
avg 150 max.161 wat toch vrij hoog is,maar soit
9,6 km in 51

Dinsdag moest ik nog eens naar Borgloon ,en besloot dan maar mijn gebruikelijke 3 toerkes te doen,dat was al een tijdje geleden
Ik was moe ,maar eens op weg ging het vrij goed,het zonnetje deed zijn best om te schijnen ,en ik had er zin in
Na iets minder dan één uur was de training ten einde ,en het gebeurt niet gauw dat ik de 3 heuvelronden van 4,4 km afleg onder het uur
13,2 km in 59.16
avg 150 max.169
769 cal
20.57/19.55/18.23
bij thuiskomst direct gaan slapen en ik geraakte héél moeilijk in slaap en dat zou zich 's anderendaags wreken

Woensdag,ik begon al stikkapot aan mijn werkdag en de hele nacht bleef ik met dit gevoel zitten,puffend en kreunend haalde ik toch het einde ,en vertrok naar't Speelhof om te zien of mijn benen nog "wilden"
5 ronden hebben ze het uitgehouden goed voor 12,4 km in 58.26 weeral te snel ,mja ik zag de eerste ronde een loper in de verte en het heeft geduurd tot de derde ronde eer ik bij hem was en samen liepen we nog stevig door,tot hij in de laatste 100m van zijn eindronde(dat doen de meeste lopers daar ),versnelde en mij achter liet,ik deed dan nog een vijfde ronde,
12.19/11.32/11.02/11.50/11.40
avg146max160
719 cal
nu ben ik fysiek doodop en ga dus vroeg in bed liggen,want morgen wil ik misschien nog lopen,t'is alleen maar te hopen dat de bezetting op het werk terug beter wordt ,zodat ik een tandje minder kan steken....

nog even meegeven dat de maand MAART afgesloten werd met 230 trainingskm's en 59 km voor 5 wedstrijden

groetjes.....



01-04-2009 om 17:50 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
>> Reageer (2)
30-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ST-JOZEF-OLEN 21 KM
Voila,eindelijk tijd om mijn verslag te schrijven,mijn computer werkt momenteel supertraag en dat geeft een beetje problemen,ik daarentegen was gisteren redelijk snel,ik heb een goede prestatie neergezet op de halve in Olen
de 21,1 km afgelegd in 1uur 23.34 en daar ben ik SUPERTEVREDEN mee,het ging héél goed gisteren,ondanks alweer het zware weekend,
thuis vertrok ik redelijk op tijd en stelde mijn gps in,maar door omleidingen vanwege een internationale wielerwedstrijd,dreigde mijn gps mij in de steek te laten,ik wist wel welke richting ik uit moest ,maar eens richting Geel ,opnieuw de Garmin ingesteld en om14 u30 kwamik ter plaatse,snel inschrijven en enkele collega's begroeten,tijd om op te warmen was er niet ,Raf(sossies) en loopmaatje Romain,en Jo waren de bekendste lopers ,aan de start zag ik ook nog Wendy ,een massa lopers aan de start,het startschot en weg ,in de massa was het even drummen vooraleer ik mijn tempo vond,maar algauw voelde ik dat het goed zat,de eerste km kwam ik door in 3.47,meteen ook de snelste km,ik bleef goed mijn tempo behouden,en ik liep constant onder de 4 min/km ,op km 8 ,4.00 op 12 km even een dipje en vervolgens 4.03/4.02/4.05
km 15 terug onder de 4.00
km 16 en 17 terug 4.02/4.03
18 km 3.59
19 km even versneld 3.53
20 km 4.01
en de laatste km 100 in 4.18
aankomst dus in 1uur 23.34,steedss in de buurt van Belgisch kamioen halver marahon 55+ gelopen (Romain),maar op 12 km kon ik hem niet meer houden
na enkele bekertjes sportdrank,water en een paar schijfjes sinaas ,probeerde ik nog wat uit te lopen ,het was gewoon niet te doen ,ik was volledig verzuurd en kon nog amper lopen,dan maar mijn tombolaticket ingeruild voor een sportzak en naar de auto waar ik nog even gestretcht heb en richting huiswaarts gekeerd
ik vond dit een goiede organisatie en voor herhaling vatbaar
5 euro inschrijving
voldoende bevoorrrading
appel en snickers aan de finisch en nog ne tombolaprijs waar je geen uren op hoeft te wachten,behalve dan de twee mountainbikes,dat waren de hoofdprijzen,
enige minpunt misschien was het rondjes draaien ,maar voor mij maakt het niet uit
ook nog vermeldfen dat Wendy eerste dame was met een tijd onder de 1u 30 ,ik moet straks nog even de uitslagen raadplegen ,momenteel geen tijd

groetjes en tot later

30-03-2009 om 10:16 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (9)
28-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zomeruur
Klik op de afbeelding om de link te volgen niet vergeten,deze avond een uurtje minder slapen ,of werken ,en voor somige een uurtje minder uitgaan


klik op de klok voor meer fun

28-03-2009 om 15:44 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
27-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.snelste ronde ??

Voila,se ,juist terug van mijn tempoloopje,het had eigenlijk weinig gescheeld of ik had het niet gehaald,deze morgend is mijn collega op't werk niet komen opdagen,en toen mijn baas om 5 uur opstond(ik was al bezig van 2 uur ),wist hij me te vertellen dat die collega zich op spoed heeft laten opnemen ,hij kon de druk van het werk niet aan,te veel stress zou aan de basis van zijn probleem liggen,ik heb er een andere mening over ,maar soit,dus vandaag héél alleen met de baas aan't werk en dat betekent overuren en een tandje bijsteken,tegen de klok van 15 u30 mocht ik beschikken en had ik nog genoeg adrenaline in mijn lijf en repte mij naar't Speelhof voor mijn tempoloopje

3 rondjes(2430m) voluit zonder opwarming,was al warm gewerkt ,op sommige plaatsen was nieuw houtschaafsel gelegd ,wat het lopen niet gemakkelijk maakte
10.25 avg 154
10.12 avg 171 ,dit is waarschijnlijk mijn snelste ronde ooit ,gezien de omstandigheden (ook nog wind tegen soms),niet slecht gedaan
10.20 avg 174
dan nog één rondje uitgelopen aan 12.31 avg 156
totaal dus 43.30 min voor 9,7 km
662 calorietjes erdoor gejaagd

tevreden en hopelijk blijft er niks van hangen morgen ,dan neem ik even een looppauze en hopelijk ben ik zondag top voor de halve in Olen

slaap wel.....zzzzzzzzzz

27-03-2009 om 17:21 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
>> Reageer (1)
26-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maartse buien.......
Klik op de afbeelding om de link te volgen Wat een weer zeg deze week en het gevoel is ook al niet optimaal,zeker nog naweeen van de estafetteloop van afgelopen zaterdag
maar toch ben ik blijven doortainen ,ook al ging het niet zo best,de bakker zijn grillen kennende.....

maandag ga ik normaal voor een recuperatieloop,maar de zondagavond  wat uitgelopen(figuurlijk hé,de kriekjes waren lekker en de aperitief bij de pizza liet zich ook welgevallen) in het stamcafé en ik had niet veel zin om vroeg op te staan,ik moest ook nog naar de tandarts met de dochter,dus van de gelegenheid gebruikt gemaakt om iets langer uit te slapen
's avonds was er dan ook geen tijd meer ,en ik was te moe....

dinsdag,vermoeiende eerste werkdag en onmiddelijk een middagdutje gedaan,'s avonds richting Speelhof voor 6 ronden (14,8 km) in 1u13
avg 150 max.168
948 cal
13.11/12.08/12.11/11.54/11.48

woensdag,nog steeds moe ,maar na het werk toch opnieuw naar't Speelhof ,het weer was slecht en ook bij mij vlotte het niet,ik kon geen lijn krijgen in mijn training,na 3 ronden had ik geen goesting meer maar probeerde toch nog een rondje ,kreeg op't einde gezelschap van een collega-loper(Ludo van café 't Park),die maande me verschillende keren aan het tempo te laten zakken ,daar heb ik het nogal moeilijk mee,dan nog een vijfde en laatste ronde met hem uitgelopen en het ging precies iets beter,hij gaf me de raad om meer rustige duurlopen te doen en omdat ik niet graag interval doe,eenmaal per week een korte tempoloop te doen,we zijn geen jonge veulens meer hé........
12,2km in 61 min
avg 150 max.173
784 cal.
12.21/11.52/11.52/11.58/12.49

donderdag,alweer druilerig weer ,dus maar rechtstreeks naar huis en na een kort middagdutje toch opnieuw de loopschoenen aangetrokken en van thuis uit vertrokken voor een duurloopje rustig
véél wind,bergop en op't einde regen,maar toch 15 km gedaan ,ik vond het wel een eeuwigheid duren ,ik deed er slechts één uur 16 min. over
avg142 max.159
893 cal

misschien morgen nog een kort tempoloopje inlassen en dan waarschijnlijk zondag naar Olen voor de halve........
groetjes

26-03-2009 om 19:50 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
>> Reageer (1)
22-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.estafetteloop Ziekeren
Klik op de afbeelding om de link te volgen Vooraleer de wedstrijd op zaterdag aan te vangen heb ik vrijdag nog een rustig loopje gedaan van 9 km in 46 min.om me voor te bereiden

Op zaterdag ging de derde wedstrijd door van de estafettechallenge(voor ons de 2de)Landen -Aalst-Bierbeek
deze extra wedstrijd ging door in het psychiatrisch centrum van St-truiden,deze werd georganiseerd en meegelopen door Roland Vandenborne,een man met een groot hart voor mensen met dergelijke problemen,al 35 jaar in dienst van het centrum en nu is zijn tijd gekomen om afscheid te nemen
Na het werk onmiddelijk richting Ziekeren waar ik had afgesproken met running-mate Smol,gauw inschrijven en een rondje opwarmen,ik was eigenlijk stikkapot,maar mezelf kennende ging ik er weer voor gaan
Er diende gedurende één uur rondjes afgelegd te worden van 1100 meter,en met 50 duo's stonden we aan de start,klaar om af te zien(sommige toch ),het startschot en weg was de bende,ik weer als eerste loper maar slecht gestart ,alles gegeven en aangekomen in 3.51,dan Mario en zo om beurten,onderweg werden we nog getakteerd door een oorverdovend muzikaal inTermezzo van de plaatselijke DJ,
Na één uur zat de klus erop en we haalden net geen 14 ronden(op 50 meter na ).Toch waren wij uiterst tevreden want wat bleek ,wij waren winnaar in de categorie 80+!!!!!!.(7de algemeen)Op één enkel akkefietje na,(een jonge gast die me voorbijstak en voor me ging hangen ,stopte ineens en ik bijna pardoes op hem,op de vraag waarom hij dit deed ,het volgende antwoord;ge moet maar niet achter mij lopen,ik was verbouwereerd en na mijn aankomst heb ik hem dat wel degelijk laten blijken,een beetje over en weer gekibbel,en toen was het weer tijd voor de volgende ronde ),was het een mooie maar zware wedstrijd,en ook het weer zat mee,in de twee laatste rondes zat ik echter stikdood
onze ronden tijden
Bakkertje  / Mario
       3.51   / 4.34
       3.57  /  4.35
       4.00  /  4.35 
       3.59  /  4.38
       4.01  /  4.39
       3.59  /  4.41
       4.02  /  4.29(-50 m)
na een verkwikkende douche richting prijsuitreiking waar we eerst onze bonnetjes voor een stuk taart en een broodje kaas-hesp inruilden ,onze nummer en stok voor een prijs,en daarna getrakteerd werden op een heuse receptie,alvorens de huldiging begon,er werd ook nog een, (en zelfs meer dan één,en terecht!!!!!) dankwoordje gericht aan organisator en bezieler Roland
Dan de prijsuitreiking,we waren dus primus in de categorie 80 + en kregen daarvoor ieder een prachige fruitkorf,er werd ook nog een grote aanwezigheidstombola getrokken terwijl wij genoten van een lekkere Walsberger bruin (7,5°),hier geen prijs,kapot maar tevreden terug naar huis,direct gaan slapen want ik moest nog gaan werken
Het was in elk geval een fantastisch mooie ,maar vermoeiende namiddag in een schitterend prachtige omgeving,het was gewoonweg af!!!!!!
CHAPEAU!!!!!!!(en dit allemaal voor 5 euro per persoon )

Deze morgend na het werk vond ik toch nog de kracht en het karakter om naar het Speelhof te trekken waar collega Mario al aan zijn eerste ronde bezig was ,ik liep hem tegemoet en samen met nog een andere estafetter(Jules K.)hebben we nog 3 rondjes afgelegd de laatste twee nam ik dan nog alleen voor mijn rekening,zo kwam ik weer aan 13 km in 66 min
avg136/max.153
730 cal
17.03(naar Mario en terug)/12.48/12.26/
12.11/11.54(alleen)
namiddag wordt het weer rusten en vanavond biljarten in't stamcafé ????

GROETJES,vanwege een gelukkige bakker

22-03-2009 om 13:50 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (5)
19-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.midweek
Voila,we zitten alweer aan de helft van de week,en het weekend staat dan ook bijna voor de deur,afgelopen dagen is er dan ook nog getraind

Maandag,een recuperatieloopje na het zware weekend van 9,8 km en dit in 52.30 min
avg 146 max.174???(weet niet waar ik die hoge hartslag vandaan hebt gehaald )
een 645 calorietjes over 4 ronden;13.38/13.09/12.56/12.50

Dinsdag,naar het Speelhof getrokken en dit voor een duurloopje van 17,2 km in een tijd van 1uur 24 min
avg 148 max.166
1062 calories
12.34/11.53/11.38/11.06/11.09/12.52/13.13(de laatste 2 ronden samen met een collega-loper gedaan )

Woensdag waren we opnieuw van de partij,een stevige tempotraining van 5 ronden in 55 min.goed voor 12,3 km
avg 155 max.181(laatste ronde alles uitgeperst )
760 cal.
11.59/11.17/10.57/10.32/10.14/

natuurlijk als je zo hard traint,moet er een dag komen dat je kapot zit,en dat is dus vandaag,na het werk te moe en dan maar gaan slapen,ben ook gisterenavond na mijn training naar de tandarts geweest , daarna belde mijn oudste dat ze dringend een paar spullen nodig had en zo moest ik weer naar Diepenbeek ,bijgevolg lag ik pas tegen 21 uur in bed en dit zonder middagrust,pffffff,dat moet zich ergens wreken hé
ik hoop morgen na het werk,maar dat zal wel ijdele hoop zijn ,nu er al een paar weken 2 collega's uitliggen,toch nog een rustig loopje te doen,en zaterdag staat dan een Estafetteloop op het programma,die ik samen met collega Smol zal afwerken(tenminste als het niet te druk wordt op het werk,want ook de weekendstudent komt zaterdag niet en dan zal ik weer een tandje moeten bijsteken om op tijd gedaan te krijgen,dan vragen ze zich af hoe sommige werknemers een Burn-out krijgen

groetjes

19-03-2009 om 18:25 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
15-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OEF!!!!!!!
En ja hoor ,ik heb het weer overleefd,het zware weekend,als zit ik hier nu een beetje als een lijk aan mijn pc
wat viel er dan al te beleven dit weekend???
hier volgt een "klein" verslagje

KOM OP TEGEN KANKER
Zaterdag

In de gemeente Geetbets meerbepaald aan de Warande in Rummen werd een soort Fata Morgana in mekaar gestoken waarvan één van de onderdelen een loopwedstrijd betrof waar minstens 50 lopers aan moesten deelnemen,dit allemaal ten voordele van kom op tegen kanker,waar ook VTM-nieuwsanker Stef Wauters en voetballer Davy Schollen aanwezig waren(beide peter van deze actie)
Na het werk richting huiswaarts en het weer zag er stralend uit,ideaal dus voor een loopwedstrijdje,maar eerst nog een paar uurtjes rust
Bij het opstaan aanschouwde ik het inmiddels grijs en druilerig geworden weer,pfffff,maar toch vertrokken richting Rummen
Daar stond ik dan samen met een aantal lopers aan de start van de 10 km wedstrijd(slechts 8630 meter ),het startschot klonk en weg waren we,verassend liep ik met een viertal op kop,waaronder één bekende,namelijk Hugo Truyers,een héél goede loper,die ik slechts éénmaal heb geklopt,de rest ken ik niet,we worden al direct het veld ingestuurd,geen spek voor mijne bek, af en toe wordt me de kop opgedrongen ,Hugo moet er dan ineens af(ademhalingsproblemen en een top 3 plaats zit er voor mij vandaag wel in,ook de derde loper ,een véél te snel gestartte moet de rol lossen en ik blijf achter de eerste aanlopen op een vijftigtal meter,zo gaat het door tot na de eerste ronde ,waar dan ineens een derde loper opduikt ,die over ons gaat met de vingers in d neus,mijn voorganger kan nog een tijdje aanklampen,ik moet de rol lossen ,met een derde plek in het achterhoofd loop ik de wedstrijd aan een constant tempo uit,want opnieuw wacht het zware veld,uiteindelijk toch binnengekomen in 34.26,héél tevreden ,mijn eerste podium ooit!!!!!!Het was wel geen groot bezette wedstrijd,maar toch
Met ee, joggingbroek maat XL als tombolaprijs neem ik afscheid van Rummen,ik wil zo gauw mogelijk in bed,want 's avonds moet er nog gewerkt worden en zondag morgend  wacht alweer een wedstrijd
gegevens
8630m in 34.26
avg 174 max.179
590 cal

CRISNEE-OREYE(Challenge Hesbignon)
Zondag
Na enkele uren slaap,richting werk,na 10 uren zit ook hier de taak erop en onmideelijk richting Oreye waar we op de bus gezet worden naar Crisnée
Hier staan we alweer aan de start,wel een hoger aantal deelnemers dan de dag tevoren,en ondergetekende ook niet echt uitgerust,maar ik ga er toch voor,ik besluit in het pak niet te snel te vertrekken en de eerete 5 km toch een mooi tempo(3.42/3.39/3.50/3.34/3.53),goed op schema,maar dan worden we het veld ingestuurd en dat is dus niet meteen mijn favoriete terrrein,de eerste km's valt het wel mee en ik kan de schade nog beperken,maar dan komt er toch een serieus verval(4.05/4.15/4.44/4.00/,de laatste km in zich en hier kan ik mijn medeloper afschudden(3.56),dan nog 350 meter bergop richting finish in de sporthal van Oreye,afgepeigerd haal ik het in 41.36,alweer tevreden,maar toch kompleet kapot!!!!!
na het uitlopen met collega Smol,een heerlijke douche,en vandag blijf ik eens voor de tombola,ik heb toch geen plannen meer namiddag(platte rust!!!!!)
geen prijs,dus maar na huis,nog een beetje rusten en dan deze avond nog es naar't stamcafé,olé,olé,olé
gegevens
10,3 km in 41.36
avg 172 max 183
696 cal

ik ben blij dat het er weer opzit,ik ben nu héél erg moe,maar een kriekje moet er nog af vanavond,dat heb ik wel verdiend vind ik.......
groetjes en geniet nog van het weekend,bye....

15-03-2009 om 18:41 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (6)


Over mijzelf
Ik ben lenaerts marc, en gebruik soms ook wel de schuilnaam bakkertje64.
Ik ben een man en woon in st truiden(aalst) (belgie) en mijn beroep is banketbakker.
Ik ben geboren op 01/09/1964 en ben nu dus 59 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen ,zwemmen,en van't leven proberen te genieten.

yo ,iedereen ,welkom bij de bakker's blog,veel lees-en loopplezier
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek
  • niethelemaalwies
  • Gelukkig Nieuwjaar
  • Een natte dinsdag herfst groet
  • Eindelijk eens tijd om bij te lezen.
  • Proficiat

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per maand
  • 11-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 02-2019
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 10-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs