het wel en wee van mezelf

25-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CROSSCUP HANNUIT 10 KM JOGGING
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Voila,se,ik ben al thuis van de jogging in Hannuit en ik moet zeggen dat ik toch licht ontgoocheld ben,

het relaas;
gisteren  na het werk nog gauw een 10 km rustig loopje gedaan op't Speelhof in 51 min(had ik misschien moeten rusten????,mja ik had al twee dagen pijn,en door te lopen vermindert de last,dus...),vrijdag niks gelopen door het slechte weer,dan
zoals gewoonlijk op zondag nog een 10 tal uren werken,vooraleer ik me naar huis kan haasten en me klaar maak om te vertrekken naar de wedstrijd,onderweg collega Smol oppikken en we zijn op weg naar Hannuit,bij aankomst nog even allebei de sanitaire installaties keuren en het zag er niet echt fris uit ,mja wat moet gebeuren,moet nu eenmaal gebeuren,gauw inschrijven en dan even opwarmen eer we ons naar de startlijn begeven,ook de 5 km vertrekt gelijktijdig.
eerst een plaatstelijk rondje op het voetbal terrein en zo de weg op,de start gaat redelijk vlot en na 1 km zit ik aan 3.32
km 2 aan 3.43,km 3 aan 4.27,we zijn hier op gras- en veld stroken terechtgekomen,niet meteen mijn favoriet parcours,vandaar het tijdsverlies waarschijnlijk,ik voel nu reeds dat er geen  toptijd zal inzitten vandaag,km 4 aan 4.10,km 5 aan 4.03(tussentijd 19.56),de laatste km constant wind tegen en das afzien,bij het uitgaan van de rondes is het op één plaats ook nog gevaarlijk glad ,maar daar kom ik zonder kleerscheuren door,na km 6(4.30),km 7,(4.28),km8, (2.17:)shock: ,hier klopt blijkbaar iets niet,km 9 (5.30,)enfin de laatste km wordt het weer beuken tegen de wind en ik ben kapot!!!!!! ,de laatste km loop ik in 5 min.
mijn aankomsttijd bedraagt 41.44,mijn slechtste tijd op een 10 km(110 meter meer volgens de Garmin van Mario Smol) wedstrijd sinds lang,ik loop richting collega Smol en de laatste 500 meter lopen we nog samen naar de meet toe,haast onmiddelijk begeven we ons naar de auto en anoniem vetrekken we terug naar huis,zo snel heb ik nog nooit een wedstrijd verlaten!!!!
nog enkele gegevens
avg 176 max.183,maar even in't rood gegaan ,de tweede ronde wind tegen
723 cal
De echte Crosscup met tal van vedetten laat ik dus links liggen,het kan me eigenlijk niet boeien ,ik ben er vandaag geweest zonder meer en het was een wedstrijd om vlug te vergeten,meer heb ik hier niet meer aan toe te voegen,hopelijk zal het bij de volgende wedstrijd beter gaan,dat zal dan  Kiewit moeten worden,de Midwinterjogging

groetjes

25-01-2009 om 12:57 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (3)
22-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOG MAAR EENS INTERVAL
Vandaag heb ik me er nog maar eens aan gewaagd,interval dus,naar voorbeeld van een collegaloper eens 300-den gedaan
10 keer met telkens 300 rustig terug,heb er wel voor gekozen de wind in de rug te hebben anders was het niet te doen denk ik
enfin ,eerst heb ik een 4 tal km ingelopen ,om er dan aan te beginnen,ik had geen idee welke tijd ik zou/moest neerzetten maar mijn eerste was 56.7,nu had ik tenminste een richtlijn,de overige 9 heb ik steeds hier rond gezeten,57.5/57.1/57.0/55.6/55.5/56.6/55.4/55.6/55.2,daarna heb ik nog 3,5 km uitgelopen en toen was eigenlijk het vat af,en het begon toen ook nog te regenen,reden genoeg dus om te stoppen
13,5 km op de teller alweer vandaag

wat ik me eigenlijk afvraag en ik heb er dus een topic over geopend op het forum van "joggings.be",hoe bepaal je eigenlijk je intervalafstand,voor pistiers is dit waarschijnlijk vanzelfsprekend ,maar voor een middenlange afstandloper als ik,weet ik niet precies welke afstand ik moet nemen voor mijn intervaltraining,als er iemand een plausibele uitleg heeft ,mag die me altijd een mailtje sturen natuurlijk

ook gisteren heb ik nog een training afgewerkt op't Speelhof,5 rondjes ,en het liep niet echt lekker,ik was moe en had ook nog last van mijn bil-heupgedoe,vandaag ook trouwens,maar toch 12,3 km afgehaspeld in 61.20
avg 143 max.163
cal.729
rondetijden,12.42/12.15/12.07/12.12/12.02
en als't morgen niet te fel regent,zal ik met collega Smol nog een rustig duurloopje doen......
en zondag waarschijnlijk de jogging in Hannuit(het voorprogramma van de Crosscup ),meepikken als wedstrijd

greeeeeetz

UPDATE,vanavond nog gaan zwemmen,omdat de dochter training moest geven bij haar club,80 baantjes schoolslag getrokken in een uurtje,
nu heb ik wel redelijk last van mijn liezen ,kon nog amper gaan toen ik uit het zwembad kwam ,hopelijk blijft der niks van hangen de volgende dagen

22-01-2009 om 20:41 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (1)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FUN

 





22-01-2009 om 18:06 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
19-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.door de wind,door de regen.....
dwars door alles heen ,om het met de woorden van Ingeborg te zeggen
vandaag een rustig duurloopje van 12,3 km op't Speelhof,nou ja het weer kon me echt niet deren ,ook al werd vandaag uitgeroepen tot officiele depri-dag,ik voel me héél goed,een beetje moe ,een beetje rugpijn('t zal waarschijnlijk komen van de biljartmarathon gisterenavond ),maar dat neem ik er graag bij
over naar de orde van de dag
12,3 km in 68 min
avg 152 max.164
906 cal
14.31/13.40/13.18/13.21/13.19

groetjes

19-01-2009 om 12:02 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (3)
18-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEEKEND
Voor sommigen begint het "vrije" weekend al op vrijdag,maar niet voor ondergetekende,nu begint voor mij pas de werkweek,
toch zal ik nog de tijd vinden om een rustig duurloopje te doen,afgesproken met collega Smol, wegens ziekte van enkele personeelsleden moet ik wel een tandje bijsteken en ik krijg met moeite mijn werk gedaan,maar om 14u laat ik het werk voor wat het is en vertrek naar't Speelhof,daar arriveert ook collega Smol,samen op pad dus en we beginnen er vrij rustig aan,eerste ronde in 13.19,tweede ronde moet ik effe een pitstop doen en mijn tempo opdrijven om terug bij Smol te geraken,12.34,vervolgens doen we nog 3 rondjes aan een rustig tempo 13.00/12.59/12.59
avg 135 max.147
707 cal.
hier ben ik echt tevreden mee,nog eens een normaal gemiddelde,en niet te moe
bij het thuiskomen een mailtje gekregen van een joggings.be forumlid(jommarie),dat er een wedstrijdje doorgaat op zaterdag in Alken van slechts 5 km,t'is echt voor de fun volgens hem,omdat het niet zo ver is,ga ik er proberen bij te zijn

na het werk op zaterdag ben ik echt te moe en kruip bijna onmiddelijk in mijn bed,ik zet mijn wekker om kwart voor 4,de wedstrijd gaat door om half 5,wanneer de wekker echter afloopt besluit ik blijven te liggen en zet hem oùm gaan te werken,ik heb er echt geen zin in,ik voel me echt moe,jammer

zondag ,dan,na een nachtje werken ben ik toch zo moe,het weer zit echt tegen en mijn geplande wedstrijd(en),dreigen in't water te vallen,ik heb er echt geen zin in ,peinzend zoek ik naar een oplossing en ik besluit dan maar naar't Speelhof te trekken,ik zie wel wat er uit de bus komt,ik wil niet zo maar naar huis en mijn bed in kruipen,zo blijft mijn zondag er ook weer aan

het regent niet meer en met veel moeite begin ik aan mijn loopje,mijn eerste ronde kom ik door in 12.56,dan 11.50/11.29/11.25/11.19,in mijn laatste ronde kom ik bij een andere loper en die wil  zowaar een spurtje trekken,maar dat is zonder de bakker gerekend ,ik laat hem niet begaan en eindig mijn ronde in 10.57

avg 157 max.181(spurtje )
995 cal
70 min voor een kleine 15 km en ondanks de vermoeidheid toch een stevige training
voor de rest van de dag zal het genieten(rusten??? of een potje biljarten,we zien wel)worden

groetjes

18-01-2009 om 12:13 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (3)
15-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Still alive
jaja,ik leef nog,en heb de afgelopen twee dagen toch goed kunnen trainen ondanks de hinder in het rechterbeen,ondertussen heb ik ook een afspraak gemaakt met mijn fysiotherapeut ,op 13 februari mag ik er naar toe,benieuwd of die me dit keer wel kan helpen

gisteren ben ik na het werk vertrokken voor een rustig tempoloopje ,zonder hartslagmeter weliswaar,gewoon op gevoel
ik heb 6 ronden gelopen op't Speelhof waar de sneeuw nu helemaal is verdwenen en op sommige stukken is het dan ook serieus drassig
14,5 km in één uur 18
met rondetijden van 13.13/13.15/13.08/12.03*/12.57/13.15
in de vierde ronde iets sneller gelopen,dat gebeurt meestal als ik andere lopers in't vizier krijg


vandaag opnieuw naar't Speelhof en ik wou eens intervallen
dus eerst 1400 m ingelopen in 7.20
dan 1030 meter tempo,er zijn daar om de 100 meter markeringspunten aangebracht op de grond maar het laatste punt zag ik nooit ,daardoor liep ik tot aan de uitgang vandaar die 30 m ongeveer
dan 400 m wandelen en 1000m joggen
en na het laatste tempo,nog een 8 tal min.uitgelopen
km tempotijden;3.52/3.48/3.48/3.48/3.48/3.48
recuperatietijden,8.38/9.28/9.20/9.47/9.18/8.37
toch zeker 15 km gelopen in één uur 25 min.

ben hier héél tevreden mee,de knagende pijn gaat natuurlijk niet weg ,maar mentaal voel ik me toch goed,hopelijk kan ik morgen nog een rustig loopje doen met collega Smol,zaterdag rustdag en zondag misschien een wedstrijdje meepikken,we zien wel,
so long

15-01-2009 om 17:24 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
13-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sfeerbeelden Speelhof
Afgelopen maandag,een recuperatieloopje gedaan in de vroege morgend,moest de dochter naar school brengen en dat ligt vlak naast mijn trainingsparcours,dus van de nood een deugd gemaakt,het ging wel van geen kanten,overal pijn ,verzuurde benen,etc....
toch 5 ronden volgemaakt in 70 min(12,3 km),maar alweer een hoge hartslagavg 148 max.164,en niet eens snel gelopen,getuige mijn rondetijden;
14.54/14.16/14.00/13.43/
's avonds ben ik dan naar de kiné geweest,die heeft mijn kuiten behandeld,ook die waren geteisterd van zondag,vandaag voel ik ze nog
hij raadde me aan een kuur te volgen met Revitalose=aminozuren en vitamine c,voor een sneller spierherstel,we zullen zien of het wat uithaalt

groetjes
om af te sluiten ,nog enkele sfeerbeelden van ons trainingsparcours met dank aan collegaloper Mario(Smol)













13-01-2009 om 14:10 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
11-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vakantiebestemming
We hebben onze jaarlijkse reis opnieuw geboekt bij de Zigeuner in Diepenbeek,en opnieuw hebben we gekozen voor de Spaanse zon,dit jaar gaan we naar Santa Suzanna,Hotel Onabrava,hopelijk wordt het een leuke vakantie

enkele sfeerbeelden







11-01-2009 om 22:16 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (3)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LPM GENK
Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag was het dan zover ,de halve marathon in Genk,in de week nog een mailtje gestuurd ,met de vraag omtrent het parcours ,en ze bevestigden mij dat het parcours sneeuwvrij gemaakt zou worden met de grote middelen.
Maar zoals elk weekend werd het weer geen optimale voorbereiding,zaterdagmiddag was ik thuis van werken rond 13 uur,dus kon ik er vroeg inkruipen,want ik moest 's avonds om 23u terug gaan werken,maar mijn vrouw en onze vrienden beslisten er anders over,zij waren naar de opendeurdag van de Zigeuner in Diepenbeek,om eens te kijken waar we van de zomer naartoe gaan,tegen 16u30 waren ze dan thuis en na een wat heen en weer gepalaver waren we eruit waar we naartoe gaan,daarover meer later,maar daardoor was ik pas om kwart na 5 in bed en ik moest er om 22u20 terug uit,bij het opstaan voelde ik me een beetje grieperig,een Dafalgan zou wel soelaas brengen, de hele nacht stevig doorgewerkt,omstreeks 9 uur kon ik dan stopppen ,gauw naaar huis ,mijn tas klaarmaken en vertrekken,eerst naar Hasselt om mijn collega op te pikken en dan naar Genk,we waren vooringeschreven en dat scheelt in tijd,even opwarmen en dan naar de startlijn,het duurde even voor we mochten starten.Ik vertrok ergens in't midden van het pak,dus mijn start was al niet enorm goed,ik ambieerde een tijd van 1u30 of minder,eerste ronde op verkenning,om te zien of het parcours in orde was en het viel héél goed mee,op sommige plaatsen nog een beetje sneeuw ,maar het ging ,na 10 km een eerste keer op mijn polar gekeken,het parcours moest immers in de gaten gehouden worden,doortocht in 41.07,op schema dus voor een tijd onder de 1u30,ik bleef gestadig doorlopen de ene km al wat sneller dan de andere,maar de bergop na de finish die we drie keer moesten nemen brak me toch zuur op,het ging niet meer zo goed,en de vermoeidheid speelde me parten,na 14 km ,58.27,en het wordt steeds zwaarder ,ook het draaien en keren rond die nadars deed me tijd verliezen,op km 20,1u24.45,dus nog één km te gaan en de buit was binnen ,niet zonder slag of stoot echter,de finisch bereikte ik in 1u29,op't eerste zich tevreden ,ik had wel alles uit de kast moeten halen ,en was bijgevolg stikkapot,na een tijdje uithijgen ,kon ik een beetje loslopen ,richting collega,die 2u03 min. nodig had om er te komen,het was in elk geval een zware wedstrijd.....
AVG180!!!!!! max.191,dit is wel enorm hoog
1556 cal.
mijn collega wist me na aankomst te melden dat het slechts 20km 500 was,ontgoocheld dus,en ik vind dat dan ook jammer,dat ze niet eens een juiste afstand kunnen maken,vorig jaar waren er hieromtrent ook al problemen
voor de rest was de organisatie af,en volgend jaar ga ik waarschijnlijk terug op post zijn,bij leven en welzijn
na de wedstrijd even gaan verfrissen,de douches waren koud,dus we besloten ons thuis te wassen,nog even een stukje taart gaan eten van een andere collegaloper(bedankt,Daniel ),en dan nog even de start en aankomst meenemen van de 6 km,even kijken wie die Wendy toch kon zijn,maar jammer genoeg heb ik haar niet gevonden,volgende gelegenheid in Kiewit zal ik ze wel vinden als ik zie wat tijd ze gelopen heeft op de 6 km

in de vooravond nog even naar't stamcafé voor ons potje biljart ,en voila ,het weekend zit er weer op,moe ,pijn ,maar toch voldaan ondanks de lichte ontgoocheling

groetjes

11-01-2009 om 21:56 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (6)
09-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEDANKT
Allereerst bedankt voor de vele reacties van mijn blogvrienden,en neen,ik geef de moed nog niet zo snel op,heb al meerdere keren zo een dipje gehad,maar deze week had ik nog eens terug "echt" pijn,niet zo van die sluimertoestanden waar ik meestal mee door het leven ga,en ik zag het dus even niet meer zitten....

maar vandaag voelde ik me al stukken beter en in de week kreeg ik een berichtje van collega-loper Mario(Smol),met de vraag hoe het Speelhof er bij lag,en hoe kun je beter antwoorden dan door zelf eens een kijkje te gaan nemen,en zo geschiedde dus ....
op het werk waren ze weer aan't jagen,bijgevolg had ik  vroeg gedaan en een lekker winterzonnetje deed me hunkeren naar lopen,dus trok ik maar naar't Speeelhof en tot mijn grote verassing lag het er behoorlijk goed bij ,de sneeuw was goed aangedrukt ,maar toch voelde het aan of je in het zand liep,het werd dan ook een zware training,
zes ronden in een wit landschap,goed voor bijna 15 km,de 250 meter heb ik er nog bijgelopen
tijd ,één uur 16 min.
avg 153 max.170,vrij hoog maar dat zal wel aan het zware parcours gelegen hebben
toch 1050 cal. verbrand en ook dat is nodig want de afgelopen week maar liefst 3 kg bijgekomen(als ik niet kan lopen,snoep ik mijn stress weg )
nog even mijn rondetijden
13.16/12.39/12.43/12.47/12.20/12.28

zo is er toch weer een sprankeltje hoop dat ik zondag zal deelnemen aan de "halve"in GENK......


groetjes,en tot zondag dus

09-01-2009 om 16:19 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (4)
08-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PIJN
Momenteel vreet ik mijn eigen op,ik kan niet gaan lopen,het weer is daar grotendeels de schuld van,maar door mijn inactiviteit heb ik ook al twee dagen last van ontstekingspijnen,alles van in de rechterbil-heup tot in de enkel doet pijn,er is soms geen houden aan,en ook de nodige ontstekingsremmmers(Brufen),doen niet veel af.'k Ga vanavond nog eens naar mijn huisdokter ,want mijn fysiotherapeut is momenteel niet bereikbaar en als je dan al een afspraak hebt kan het wel minstens een maand duren eer je aan de beurt bent
Hopelijk weet hij raad,want ik weet het niet meer,zijn dit de naweeen van een goed seizoen,of komt het door het vele werk tijdens de eindejaarsperiode,in elk geval ,de motivatie is ver zoek,zo erg zelfs dat ik er aan denk zondag forfait te geven in Genk

enfin ,we zien wel wat het wordt ,maar ik hoop alleszins dat het weer gauw beter wordt,dat is al één punt om de ijver terug boven te halen

groetjes van een voorlopig moegestreden bakker

08-01-2009 om 14:16 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (6)
05-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SNEEUW SNEEUW SNEEUW




05-01-2009 om 19:11 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lopen in de sneeuw
toen ik vanmorgen uit het raam keek,was er geen haar op mijn hoofd dat er aan dacht om te gaan lopen vandaag,dus kroop ik maar terug in bed
maar tegen de middag voortdurend aan de pc hangend,las ik op joggings.be dat er toch al enkele dappere zich gewaagd hadden aan een sneeuwavontuur,en ik wou het er ook op wagen
goed ingeduffeld ging ik op pad,richting veld(of moet ik sneeuw zeggen)wegen,waar de sneeuw nog vers lag,ik liep heel voorzichtig en waar ik het 3 km punt normaal bereik in 15 min.,deed ik er nu een dikke 17 min. over.Dan kwam ik op een andere ondergrond terecht,aangevroren sneeuw,en het voelde glad aan,dus voorzichtig was de boodschap,enkele km's verder hadden de strooidiensten hun werk gedaan en ik mocht in de brij lopen,mijn terugtocht liep langs de Borgwormsesteenweg waar ik deels op de weg liep,maar als er auto's aankwamen liep ik naar het fietspad toe,dat lag volledig toegesneeuwd.Sommige automobilisten vonden er niet beter op dan exporess door de brij te rijden zodat ik een deel over mij kreeg,bedankt
andere hadden meer begrip en reden meer naar het midden van de weg,waarvoor mijn welgemeende dank
het laatste stuk opnieuw in de verse sneeuw en ik durfde zowaar eens goed door te trekken

enfin na 63 min. was ik terug thuis en had ik zowaar 12 km afgelegd(opgemeten op gmaps pedometer)
nog enkele gegevens;
avg 151.max.180
829 cal.(de pizza die ik juist gegeten heb )

zo ben ik ook weer een ervaring rijker en ben er zonder kleerscheuren doorgekomen

groetjes

05-01-2009 om 19:02 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (1)
04-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

04-01-2009 om 13:05 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.duurloop
vandaag na het werk ,toch nog de energie gevonden om er een duurloopje van 20 km uit te persen,de drukte is nu voorbij en na 13 dagen werken ,wordt het vanaf morgen weer terug normaal,en begint mijn week met een vrije dag,de maandag dus
terug over naar de orde van de dag,een algemene repetitie vandaag naar aanloop van de halve marathon aanstaande zondag in Genk

8 rondjes gelopen (19km800),volgens de forerunner van collega Smol,maar die 200 meter heb ik er nog bijgedaan hoor ,dit alles in één uur 40 min.
avg 153 max.173 wat toch vrij hoog is,'t zal wel de vermoeidheid zijn zeker
enfin ,ik heb toch 1340 cal. verbrand,dus de feestkilo's zijn der meteen ook weer af
nog even mijn rondetijden meegeven
12.48/12.49/12.25/12.28/12.11/12.13/13.03,rondje met collega Smol/11.43
eigenlijk toch nog goed doorgetrokken ,de last in mijn enkel blijft zeuren,ben dan ook opnieuw gestart met een "Brufen "kuur,hopelijk haalt het wat uit,want ik wil er opnieuw een goed seizoen van maken,zondag in Genk zal ik zien of ik het vormpeil van afgelopen loopjaar kan evenaren,
ik start daar op de halve marathon,het zal meteen mijn eerste zijn van de nieuwe start van mijn loopcarriére zo een vijftal jaren geleden

04-01-2009 om 12:59 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
02-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de eerste km's zijn een feit in 2009
ik heb me niet kunnen houden aan mijn geplande week rust,slechts 4 dagen heeft het geduurd, het was al een tijdje aan't kriebelen,door het lezen van andere blogs(Wendy ),kreeg ik opnieuw zin , zodat ik vandaag na het werk toch maar naar't Speelhof trok om er nog eens in te vliegen,ik kon me amper houden,maar na 4 ronden zat ik er toch wel door.Ben nu ook al 11 dagen onafgebroken aan't werken en er komen er nog twee bij eer ik kan genieten van een dagje recup .Ik heb ook de hele week last gehad van de gebruikelijke kwaaltjes,daarom vond ik het ook nutteloos nog verder te blijven rusten.Of ik er nu goed aan gedaan heb ,zal later blijken.Maar de eerste 10 km van 2009 zitten er op en hopelijk mogen er nog véél volgen
trainingsgegevens 10 km in  49.44
avg 146/max.161
613 cal.
12.32/12.30/12.25/12.14

voor het overige valt er niet veel te melden,maar toch wil ik nog iedereen bedanken voor de nieuwjaarswensen,hopelijk wordt het voor de loopbloggers onder ons een SUPERFORMIWELDIGEINDIGFANTAKOLOSACHTIG loopjaar

groetjes

02-01-2009 om 17:19 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (3)
01-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2009
Klik op de afbeelding om de link te volgen

01-01-2009 om 15:11 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (6)
28-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
en ik krijg er maar niet genoeg van,na de estafette van gisteren en amper 3 uur slaap deze nacht gaan werken en deze morgend was ik al terug op't Speelhof voor een recuperatieloopje,ge moet goed zot zijn
mja,als je je daarmee goed voelt....
dus vandaag 5 toerkes gedaan ,na mijn eerste ronde pikte ik aan met collega(estafette)loper ,Smol,samen nog 2 rondjes en de resterende 2 alleen
12.59/13.15/13.28/12.28/12.14
avg 141 max158
750 cal
dit zal wel het laatste wapenfeit van het jaar zijn ,want morgen heeft de bakker gevraagd of ik kom werken,de nieuwjaarsharten in boterroom moeten worden klaargemaakt,ik hoef wel niet zo vroeg te beginnen,maar mijn vrije dag gaat er wel aan

ik eindig het jaar met 2875 km looptraining
en 444,5 km voor 35 wedstrijden
het is mooi geweest
en nu ben ik moe ,maar namiddag ga ik toch nog naar een kaartwedstrijd,ik doe dat ook heel graag,kwajongen of troeven zeggen wij hier
ik probeer zo veel mogelijk dingen te doen,dingen die ik graag doe,werken is daar niet bij,maar dat moet jammer genoeg ook gebeuren

om af te sluiten ,voor iedereen ,prettige eindejaarsfeesten en voor de lopers onder ons,veel loopgenot in 2009

28-12-2008 om 13:18 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
>> Reageer (5)
27-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ESTAFETTELOOP

Vandaag meegedaan aan de estafetteloop in mijn eigen dorp,persoonlijk had ik nooit gedacht om mee te doen,want deze nacht was ik stikkapot op het werk,toen ik thuiskwam toch mijn collegaloper Smol verwittigd dat ik ging meedoen,we hadden dit al eens aangekaart om deel te nemen ,dus gauw een uurtje op bed gaan liggen en dan klaar voor de strijd,t'is maar voor de fun,dus we zien wel waar we uitkomen
De wedstrijd gaat door op en rond de voetbalpleinen van Sporting Aalst,rondjes van 900 meter
t'Is barkoud en daar hou ik niet zo van,ook de ondergrond is hard en vol putjes ,dus het wordt uitkijken waar we lopen
Na een gezamelijke verkenningsronde zijn we er klaar voor,en ik mag van Mario als eerste starten,er staan 38 ploegen aan de start,en zoals gewoonlijk is het drummen om een plaatsje te vinden,ik mis mijn start compleet en dat wordt dus al direct knokken om een goede positie voor mijn maat te lanceren,hij loopt iets langzamer dan ik
Een uur afzien wordt het ,en de recuperatietijd heb ik echt nodig om er terug bovenop te komen
We lopen elk 8 ronden en ik kan nog 60 meter doen in de laatste 14 sec,goed dus voor 14460 meter in één uur
We eindigen 18 de algemeen en 2de in de categorie + 80,niet slecht voor iemand die de hele dag en nacht gewerkt heeft en ook mijn collega heeft zijn best gedaan,het was voor hem ook de eerste keer
onze rondetijden dan

ikke        Mario
3.39       3.52
3.28       3.57
3.33       3.54
3.31       3.56
3.29       3.58
3.33       3.59
3.27       3.59
3.27       3.57
0.14 sec.
enfin,dit was echt mijn laaste wedstrijd van het jaar 2008,een mooie afsluiter van een mooi loopjaar
het is goed geweest,ben een tevreden mens ondanks mijn dip van deze nacht
en nu ga ik slapen,geeuuuuw,want deze avond moet ik er weer uit,t' zal dus een kort slaapje worden

GROETJES

27-12-2008 om 18:24 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (1)
26-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
bedankt aan iedereen voor de kerstwensen op mijn blog,vandaag heb ik tussen het kerst-en nieuwjaarsgebak toch nog even tijd gevonden om te gaan joggen
na het werk naar't Speelhof,t'was bitterkoud ,maar zonnig,ik heb vandaag 5 ronden gedaan in één uur en 15 sec.
avg 145 en 780 cal.(die zullen nodig zijn om de slagroom en andere zoetigheid te verbranden )

rondetijden;12.17/12.02/12.04/11.57/11.53

ondanks de last die ik momenteel voel in mijn enkel,ben ik er toch weer in geslaagd om mijn training te doen vandaag
nu proberen van nog een paar keer te lopen voor het jaar om is,en vanaf volgend jaar dan naar mijn nieuwe doelstellingen toewerken

we zien wel wat het wordt
groetjes

26-12-2008 om 16:12 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (1)


Over mijzelf
Ik ben lenaerts marc, en gebruik soms ook wel de schuilnaam bakkertje64.
Ik ben een man en woon in st truiden(aalst) (belgie) en mijn beroep is banketbakker.
Ik ben geboren op 01/09/1964 en ben nu dus 59 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen ,zwemmen,en van't leven proberen te genieten.

yo ,iedereen ,welkom bij de bakker's blog,veel lees-en loopplezier
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek
  • niethelemaalwies
  • Gelukkig Nieuwjaar
  • Een natte dinsdag herfst groet
  • Eindelijk eens tijd om bij te lezen.
  • Proficiat

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per maand
  • 11-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 02-2019
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 10-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs