Inhoud blog
  • beetje workaholic
  • Babycenter versus de promotaks !!
  • Service verbeteren !!
  • Babycenterhalle op bezoek in Legoland Denemarken !!
  • Babycenter versus 'de leveranciers'
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Babycenterhalle Blogt !

    18-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Babycenter versus 'de leveranciers'
    Als er één ding is dat ik in de bijna 20 jaar dat ik in de winkel werk, geleerd heb, is dat het geen zin heeft om verkeerde info te geven aan de klant of om dingen te beloven die we niet kunnen waarmaken.
    Juiste info doorgeven, zelf al valt de levertermijn totaal niet mee, is voor de klant heel belangrijk.

    Maar,...

    Spijtiggenoeg werken er bij sommige firma's mensen die dit nog steeds niet begrepen hebben.

    Zit ik al 4 weken te bellen voor een kinderwagen die superdringend is.  Klant heeft deze weliswaar laat besteld en is op de koop toe ook nog te vroeg bevallen, maar dat weerhoudt mij niet om zoals altijd mijn uiterste best te doen.

    Week 1 : vertegenwoordiger : we gaan het nodige doen om deze zo spoedig mogelijk te laten verzenden
                  --> ik dubbelcheck bij de firma zelf en daar bevestigen ze mij dat ze de bestelling hebben doorgegeven.

    Christine meldt de klant dat de firma zijn uiterste best doet voor hen !!

    Week 2 : Klant is bevallen, dus ik probeer een oplossing te zoeken voor de klant.  Vertegenwoordiger zegt dat ik de kinderwagen bij een collega in
                   het Antwerpse kan gaan afhalen.  Ikke mijne Stefaan onmiddellijk richting Antwerpen gestuurd om de kinderwagen te gaan ophalen.    
                   En Stefaan komt terug, maar de kinderwagen heeft niet de juiste kleur.  Had het nochtans dubbel nagevraagd (zowel bij 
                   vertegenwoordiger als bij de winkel waar deze moest afgehaald worden) 

    Christine meldt de klant dat ze een oplossing gevonden heeft !!

    Week 3 : vertegenwoordiger : bel mij maar vrijdag.  Ik werk wel niet, maar ik zal voor jou informeren.
                   Ik bel vrijdag naar de vertegenwoordiger.  Antwoord : bel even naar de firma want ik kan niet helpen
                   Ikke naar de firma gebeld.  Weer belofte om terug te bellen, maar niets meer gehoord

    Christine meldt de klant dat ze meerdere malen gebeld heeft, maar geen degelijk antwoord krijgt !!

    Week 4 : Je bestelling vertrekt vandaag of morgen in Italië.  Je zal ze uiterlijk dinsdag of woensdag ontvangen

    Christine meldt de klant dat de kinderwagen woensdag ten laatste binnekomt !!

    Week 5 : dinsdag : niets ontvangen; vandaag : niets ontvangen.  Dus ik bel naar de firma. Belofte om terug te bellen.
                   Ze bellen ook terug, met de mededeling dat de kinderwagen vandaag vertrekt in Italië.
                   Maar ... was die vorige week niet reeds vertrokken ?
                   Nee, toch niet : Maar nu is het zeker.  We hebben de papieren ontvangen.  Je zal ze begin volgende week ontvangen.

    Vraag is :

    --> Kan ik dat dan nog geloven ?  Moet ik deze info doorgeven aan de klant , want ik beloof al een paar weken dat haar kinderwagen
          binnenkomt? Als ik dan al info krijg, is deze niet correct.
          Zal de kinderwagen volgende week echt wel toekomen ????

    Christine durft de klant niets meer melden :(


    En Christine heeft zich eens boos gemaakt bij de leverancier en de vertegenwoordiger.  Maar eigenlijk lost dat ook niets op, want mijn kinderwagen die heb ik nog steeds niet.

    De klant die heeft er niet zoveel last van, want heb met de firma onderhandeld om haar ondertussen een nieuwe kinderwagen uit te lenen. 
    Ze rijdt nu even met een ander kleurtje rond...




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 18/08-24/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs