Beste bezoeker,
Het initiatief tot deze Blog stamt uit de intentie van meerdere BaaN-gebruikers, al dan niet deelnemers aan de BWU Belgium meetings, om over een forum te beschikken om ervaringen, allerhande, met BaaN en BaaN-partners met elkaar te delen.
We kunnen niet ontkennen dat één en ander het gevolg is van de gewijzigde houding van de nieuwe eigenaars van de BaaN-software (SSA Global) ten aanzien van haar Belgische klanten. De inmiddels beruchte 'Amnestie'-brief van october jongstleden is hier niet vreemd aan. Ook de nakende audits bij de Belgische klanten roept vragen op bij het vertrouwen dat SSA stelt in haar klanten. Een oud Vlaams spreekwoord zegt immers: 'Zoals de waard is, betrouwt hij zijn gasten.'
Het is niet de bedoeling van deze blog om aan stemmingmakerij te doen. Het is echter wel de bedoeling om via dit kanaal de violen gelijk te stemmen. Als klant hoeven we niet steeds alles te pikken van een software-leverancier, of zeker niet tegen elke prijs. Vandaar dat ik meen dat het noodzakelijk is dat er een forum komt waarop het wedervaren met, kan worden gedeeld met andere BaaN-gebruikers. Tegenover het oude 'verdeel en heers-principe' komt nu, om het in de taal van Shakespeare te stellen, een United We (Should) Stand te staan.
28-02-2006, 14:38
Geschreven door TestUser
|