Inhoud blog
  • 2011 Renault Laguna
  • 2011 Honda Jazz Hybrid
  • 2011 Toyota Tacoma X-Runner RTR
  • 2011 BMW X3 xDrive20
  • 2012 Nissan GT-R
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    auto - autosport
    autosport
    12-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DMV Touring Car Championship

    Met het oog op DMV Touring Car Championship  op de  seizoen paloschi, week end in Hockenheim, het is hoog tijd dat het resultaat van de tweede race op Monza ontvangt twee weken geleden. Daar, in de vochtige plaatsen verdeeld rond de cursus op het asfalt de echte problemen voor veel ruiters worden gemaakt. Albert Kierdorf was niet de enige die vertrok, uitgeschakeld of niet voldeden aan de track. Kierdorf viel waarschijnlijk een lekke band aan de slacht offers.

    Het tempo aan de voorzijde maakte de kleur geel. Jürg Aeberhard won de prachtig huilende Porsche 993 GT2 vanaf pole. "Snelle rondes, met inbegrip van de snelste van de race waren maar absoluut noodzakelijk." Ging Aeberhards land genoot Pierre Mentlen veld als de warme mes door boter vanwege terug. Snelheidsbeperkingen in de buurt van 300 en gemeten dwarsversnellingen van ongeveer 4 g Toon Monza onderzoek voor bestuurders en materiaal is en blijft.

    Begin van 37 auto's tracks zelfs vóór de eerste intimidatie naar Scrum. Ronde 1 werd de "rush uur" in Monza. Na een ronde is al over 27 tegenstanders van de gele SRM GT Mentlen. Volgende verdieping doet goed door Mentlen. 5Th plaats in ronde 6. Professional verslaan glans, Manuel Pabst en Sepp Melkus, Dresden GT fabrikant is ook voorbarig breed. In ronde 7 Novak doorgegeven door Mentlen vervolgens Christian. De sensationele sprong op het podium was zijn auto's voorzien van Porsche CN Cobra pilot in Monza.

     De keuze van de Zwitserse Hans Christian zink won opnieuw zijn klasse en 2009 voor de tweede keer de EM Trophytitel. Zinky is twee races te sparen op nummer 1 in de DMV tabel. In de klassen won Markus Huggler (CH, Toyota), Hans Christian zink (CH, uhc BMW, EM Trophygewinner 2010), Frank Carpenter (Porsche GT3 Cup), Hans Peter Koller (FMT Porsche 997 GT3 Cup), Jürg Aeberhard (CH, Porsche 993 GT2) en Pierre Mentlen (NOVIDEM SRM GT CH). De snelste race ronde laat record Jürg Aeberhard.





    12-10-2010 om 00:21 geschreven door wesley  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    21-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2011 Renault Laguna
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Renault heeft vrijgegeven Britse prijzen en specificaties voor de Laguna 2011 Hatch en Sport Tourer modellen, met besparingen tot 1.855 pond ter beschikking in vergelijking met de vorige reeks. Alle Renault Laguna modellen in de herziene's komen met uitgebreide specificatie niveaus. Voor de entry-level Expression, dit omvat Arkamys 3D Sound enkele CD / radio MP3 met Bluetooth ™ en tiptoetsbediening, 16 "lichtmetalen wielen, airconditioning, aux-ingang, ESC en mistlampen vóór


    Drie van de meest prominente opties zijn elektrische panoramisch zonnedak (£ 615), BOSE audiosysteem, bi-xenon koplampen inclusief directionele dagrijlichten (£ 750) en de Carminat TomTom Live ® navigatiesysteem (€ 460, Expression alleen als standaard op de Dynamique TomTom en hierboven). De opvallende Malta Blue metallic lak is momenteel gereserveerd voor de top-of-the-range GT dCi 180 FAP Line-versie voor £ 600.

    Alsmede de kosten en uitrusting verbeteringen, is de Laguna 2011 serie profiteert ook van een reeks verbeteringen van de motor, wat resulteert in lagere emissies en een grotere brandstofbesparing het hele assortiment. De nieuwe line-up bevat volledig Euro 5-motoren, plus tien 'eco2' branded versies met sub-140 gram CO2, waarbij elk van de dCi 110 en 150 dieselmotor varianten. Onder de meest prominente veranderingen zijn het minst emitterende 1,5-liter dCi 110 die nu stoot nog minder dan voorheen op 120 gram. De 2.0 dCi 180 heeft ook gedaald met 13 gram en de 2.0 16V 140 benzine met 7 gram.

    De herziene Laguna Hatch begint vanaf 17.795 pond, met prijzen voor de meer praktische Sport Tourer versieset 1.100 pond hoger dan die van de liftback model

    Bijlagen:
    2011-Renault-Laguna-Hatch-Front-Angle-View-588x392.jpg (51.4 KB)   

    21-10-2010 om 18:45 geschreven door wesley  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2011 Honda Jazz Hybrid

    De lancering van de nieuwste toevoeging aan de praktische Honda Jazz line-up zal de eerste keer dat een parallelle hybride voertuig is ter beschikking van het B-segment consumenten. Het nieuwe model zal beschikken over dezelfde motor als de Insight hybride, de 1,3-liter i-VTEC-motor wordt gecombineerd met een CVT versnellingsbak met een elektromotor ingeklemd tussen de twee tot een parallel hybride systeem te creëren. Net als de Insight en Civic Hybrid modellen van de Honda Jazz Hybrid zal kunnen rijden op de elektromotor alleen onder bepaalde gemiddelde en lage snelheid.

    Visueel de Honda Jazz Hybrid is onderscheiden van de huidige Jazz bereik met herziene koplampen, met een blauwe surround, heldere achterlichten, nieuwe grille, bumpers gerestyled en een chromen achterklep garnering. De nieuwe hybride zal ook beschikbaar zijn in een reeks van bestaande kleuren plus een op maat gemaakte Lime Green metallic.

    De
    Honda Jazz Hybrid zal gaan over de verkoop in een aantal Europese markten in het eerste deel van 2011









    20-10-2010 om 07:26 geschreven door wesley  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2011 Toyota Tacoma X-Runner RTR
    De
    Tacoma X-Runner RTR behaalt haar prestaties geloofsbrieven door te laten vallen in een volledig materieel, de huidige generatie Tundra 5,7-liter V8-motor in de motorruimte ongewijzigde samen met een zestraps automatische transmissie. Een Toyota Racing Development (TRD) Supercharger Kit is toegevoegd, waardoor het SAE gecertificeerde vermogen op 504 pk stats en 550 lb.-ft. van het koppel. De truck loopt op premie-gas in plaats van race brandstof.

    Een voorraad Tundra achteras, met een 4,3-ratio en 10.5-inch ringwiel, werd vernauwd tot een totaal van 5,7 inch naar Tacoma achter-spoorbreedte). Een TRD prototype mechanische differentieel met beperkte slip, ontworpen door Eaton, werd toegevoegd om de tractie te maximaliseren. De truck rijdt op de huidige generatie Tacoma 15-inch vormgegeven stalen wielen die zijn aangepast om 10-inch breed in de achter-en verpakt door 30 × 11,5 × 15-inch Goodyear Eagle Dragway Specials. De voorste wielen zijn 4,5-inch breed en gemonteerd tot en met 28 × 4,5 x 15-inch Goodyear Eagle Front Runners.

    De Tacoma X-Runner RTR werd verlaagd ongeveer 4,5 cm uit voorraad X-Runner hoogte en een aangepaste uitlaatsysteem werd gefabriceerd om twee TRD geperforeerde-kamer dempers met een 3,5-inch pijp te nemen. De enige instantie wijziging van de X-Runner RTR was de verhuizing van de uitlaat van achter de personenauto-side achterwiel onder de cabine te maximaliseren achterzijde veercompressie, die gebruikelijk is in harde lanceert. De remmen werden ongemoeid gelaten uit de voorraad Tacoma X-Runner remsysteem, en het voertuig tractie hulpmiddelen zijn nog steeds functioneel, inclusief ABS, Vehicle Stability Control en traction control.

    De
    buitenkant carrosseriedelen van de Tacoma X-Runner onaangetast blijven. Een zilveren en rode verf regeling toegepast door vijf-assige is geïnspireerd door de klassieke lage kosten, maar kant-en-race sportwagens, met inbegrip van de late jaren 1960 Dan Gurney Cougar XR7-G. Het nummer "95" op de deuren betekent het eerste modeljaar de Tacoma naamplaatje werd verkocht in de VS De Tundra i-Force-motor badge werd geschilderd op de voorspatborden om aan te geven de verbeterde power plant en is op dezelfde locatie zou worden gevonden op de huidige Tundra. In de klassieke hot rod stijl, is de kap versierd met "504 HP" graphics betekent de SAE pk gecontroleerd. Ook op de motorkap, en uniek voor deze te bouwen, is een TRD Supercharger grafisch met een tornado, betekenende de gedwongen inductie. De zijkant rocker panels zijn voorzien van het X-Runner-logo.

    Bin
    nen, alle niet-essentiële apparatuur werd verwijderd om het voertuig zo licht mogelijk zijn, inclusief de audio-head-unit, luidsprekers, airconditioning, elektrisch bedienbare ramen, mistlampen voor, windscherm fles water, en achterstoelen. De voorraad voorstoelen blijven bestaan, maar zijn bedekt met klassieke Toyota stoffen bekleding die gevonden zijn op 1980 tijdperk voertuigen. Toegevoegd interieur is voorzien van onder andere een aangepaste TRD stuurwiel, Tundra voorraad gas-en rempedalen, en een voorraad Tundra gated shifter met sport shift mode. Een TRD ontworpen verwijderbare roll bar was ook geïnstalleerd.







    20-10-2010 om 07:19 geschreven door wesley  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    18-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2011 BMW X3 xDrive20

    De viercilinder diesel in de nieuwe BMW X3 xDrive20d heeft een maximum vermogen van 135 kW/184 pk. Vermogen is toegenomen met 5 kW ten opzichte van zijn voorganger. Tegelijkertijd is de gemiddelde consumptie in de EU-testcyclus is verminderd met 14 procent tot een loutere 5,6 liter/100 km.

    De nieuwe BMW X3 xDrive20d biedt nu betere prestaties en een hogere efficiëntie dan een van zijn vergelijkbare concurrenten. Het wordt aangedreven door een 2-liter viercylinder turbo diesel motor met aluminium carter en Common Rail directe inspuiting en levert een maximaal vermogen van 135 kW/184 bij 4.000 tpm en een maximumkoppel van 380 Nm tussen 1.750 en 2.750 tpm. De motor ontwikkelt voldoende vermogen om het voertuig een acceleratie van 0 naar 100 km / h in 8,5 seconden bereikt de topsnelheid op 210 km / h. Met een gemiddeld brandstofverbruik van 5,6 liter/100 km, de BMW X3 xDrive20d stelt een nieuwe benchmark voor efficiëntie in dit segment (CO2-uitstoot: 149 g / km in combinatie met handgeschakelde versnellingsbak, 147 g / km in combinatie met automatische versnellingsbak ).

    De Auto Start Stop-functie is ook een standaard functie in de X3 xDrive20d met handgeschakelde versnellingsbak. De auto is bovendien uitgerust met een schakelindicator. Bovendien is de apparatuur featured in alle modelvarianten, die Brake Energy Regeneration, EPS elektrische stuurbekrachtiging, de vraag-gestuurde bijkomende componenten, intelligente lichtgewicht constructie en banden met verminderde rolweerstand ook bijdragen aan het verlagen van het brandstofverbruik en de uitstoot.







    18-10-2010 om 19:00 geschreven door wesley  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2012 Nissan GT-R

    Naar aanleiding van de wereldwijde première van de herziene Nissan GT-R supercar in Japan vandaag, Nissan North America, Inc (NNA) heeft aangekondigd dat de nieuwe Nissan GT-R supercar zal haar eerste Noord-Amerikaanse optreden in de Los Angeles Auto Show op 17 november te maken
     .

    Ontwikkeld onder het thema van het aanbieden van de 's werelds beste multi-prestaties en responsieve rijplezier, "elk gebied van de 2012 Nissan GT-R facelift is zorgvuldig heroverwogen of bijgestemd voor 2011MY. De veranderingen variëren van groter lichaam stabiliteit en sterkte en een verbeterde aerodynamica prestaties naar een sportiever interieur en verbeterde prestaties.

    D
    e nieuwste versie van de krachtige Nissan GT-R, met verbeterde prestaties en vernieuwd exterieur en interieur behandelingen, zal worden aangewezen als een 2012 model als het gaat over de verkoop op te selecteren Nissan-dealers in de Verenigde Staten en Canada in het begin van het kalenderjaar 2011. Volledige details over de Noord-Amerikaanse versie van de Nissan GT-R zal beschikbaar zijn op de Los Angeles laten zien.









    18-10-2010 om 18:55 geschreven door wesley  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2012 Saab 9-4X


    Onder de motorkap, de 2012 Saab 9-4X wordt geleverd met een keuze van compacte en efficiënte V6-motoren, atmosferische of turbo. De 265 pk, 3,0-liter atmosferische motor is leverbaar met voorwielaandrijving of Saab XWD en omvat de directe brandstofinjectie. Met front-wheel drive, het stuwt de 9-4X van nul naar 60 km / u in 7,9 seconden (8,4 seconden met Saab XWD) en zal naar verwachting geschat stad staat / snelweg gecombineerd brandstofverbruik van 20 mpg * (19 mpg * met Saab XWD).

    Exclusief beschikbaar in Aero-specificatie met Saab XWD is standaard, de 2,8-liter turbomotor packs 300 pk en genereert een indrukwekkende 295 lb.ft spreiding van het koppel tussen 2.000 en 5.000 t / min. Het levert nul naar 60 mpu versnelling in 7,7 seconden en de geschatte stad / snelweg gecombineerd brandstofverbruik van 18 mpg.


    De Saab 9-4X gaat over de verkoop in Noord-Amerika in mei volgend jaar, met verkoop in Europa en andere wereldwijde markten als gevolg van beginnen vanaf augustus. De prijzen zullen binnenkort bekend worden gemaakt voordat de verkoop begint.










    18-10-2010 om 18:49 geschreven door wesley  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mikko Hirvonen: WRC Fiesta,
    Klik op de afbeelding om de link te volgen "Ik heb rit genoten van de in een Ford Fiesta RS WRC en na de test was ik erg enthousiast. Het was een erg leuk, net zoals ik dacht en ik ben erg opgewonden over wat deze auto kan doen. Natuurlijk, dat de auto moet nog verder evolueren, maar mijn eerste indrukken zijn zeer goed. Het maakt mij uniek voelen, het is om te rijden bijen boos, "zei Hirvonen.


    "Het grootste verschil tussen de Fiesta en de Focus WRC WRC motor. De motor is een 1,6 in de Fiesta minder koppel dan we gewend waren in 2-liter in focus. Dit vereist natuurlijk een andere rijstijl omdat je altijd de motor houdt het bij hoge snelheden. Het is ook noodzaak om agressief gaan erg, vooral in de langzame bochten, waar de piloot moet nemen hun rol en niet alleen alles op de auto. "

    18-10-2010 om 18:38 geschreven door wesley  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    17-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Black Falcon neemt eerste overwinning sinds 1998, Mercedes-
    Thomas Jäger (München) en Christopher Haase (Kulmbach) hebben geplaatst het tweede gebruik van de SLS AMG GT3 geschiedenis. The Black Falcon duo zegevierde in de negende ronde van het VLN Endurance Kampioenschap en eindigde de 13 races blijvende
    Porsche's winning streak. Bovendien was dit de eerste overwinning van een Mercedes-Benz sinds 6h race in 1998. Brand diversiteit heerste na een spannende race natuurlijk op het podium.

    Timo Bernhard (Duitsland), Arno Klasen (Karlshausen) en Lucas Luhr (Zwitserland) reed in een Porsche 911 GT3 R van Manthey Racing in de tweede plaats. De derde plaats ging naar Dirk Adorf (Michael Bach) en Jörg Müller (Monaco) in de BMW Z4 GT3. In de Drivers 'Championship, was een prejudiciële beslissing in het voordeel van Bonk Motorsport. Mario Merten (Nürburgring) en Wolf Jaar (Neurenberg) won zijn vijfde overwinning in de klasse SP3 (VLN ideeën tot 2.000 cc cilinderinhoud) en zijn zo onaantastbaar in de tabel aan de voorkant. Een 30-minuten samenvatting van de 34e DMV 250-mijl lange race toont het kanaal Sport 1 23 Oktober om 09:45 klok.

    Met een rondetijd van 10:10,686 minuten beveiligde Chris Mamerow (Castrop-Rauxel) in de tweede SLS AMG GT3 in de ochtend kwalificatie de snelste tijd. In regenachtige omstandigheden ervaren de fans van de meest populaire raceklasse in Europa breedte van spannende motorsport. Audi R8 LMS, BMW Z4 GT3, Porsche 911 GT3 R, GT3 SLS AMG meerdere keren veranderd van de top. De pole-sitter betrokken raakten in de beginfase van een spannend duel met Frank Stippler (Bad Münstereifel) in de Audi R8 LMS van Phoenix Racing. Op de schoot van vijf, het was een botsing van de twee leiders. Oma kwam naast de baan en raakte de limiet. Hoewel het team in staat was metgezel van DTM record kampioen Bernd Schneider (Bottighofen) of op te slaan in de pits, maar het team de diagnose een schorsing schade die niet was hersteld te worden op de site. En Phoenix-Racing verschil in de loop van een ongeval door Marc Basseng (Neusalza-Spremberg) in de rekken Kesselchen op schoot 13 van voortijdig. De latere fase, in de volgende teams leverde een felle strijd om de leiding. De strategie voor het veranderen van condities van de baan een belangrijke rol gespeeld. Kort voor het einde race besloot de jury als het begint te regen en sneeuw de race voortijdig te beëindigen. Er waren afgerond op dit moment meer dan 160 minuten race afstand, de race is in overeenstemming met artikel 5.2 van de inschrijving met een volle score in het kampioenschap.


    Timo Bernhard, Arno Klasen, Lucas Luhr (Porsche 911 GT3 R 997) reed naar de tweede plaats

    "Met dit succes hadden we nooit verwacht," straalde jagers na de race. "Toegegeven, de omstandigheden hebben we al gespeeld iets in de kaarten. Ons doel was vanaf het begin geen grote risico's te nemen. Dit heeft inmiddels geleid tot succes. Een geweldige motivatie voor alle die hebben gewerkt aan dit project. "Black Falcon profiteerde van een conservatieve strategie, en niet een opdrogende baan, de band te vervangen. "We hebben een keer te vaak de banden veranderd," gaf een concurrent Luhr. "Maar in deze onvoorspelbare weer, de strategie was een gok - typisch Eifel. Het zou ook werken. In twee weken willen we wraak ", de derde geplaatste Adorf was tevreden." Ten eerste, ik ben blij dat we konden dit jaar te gaan op alle een inzet op de Nordschleife. Het feit dat we tot einde rechts op het podium is fantastisch. In de race had ik met dit weer een aantal eye-openers. Niettemin, we waren met name erg snel op de weg, als het echt nat. "

    George Weiss reed achter de tip (Monschau), Oliver Kainz (Kottenheim) en Michael Jacobs (Roetgen-Rott) in een Porsche 911 GT3 R van de wekelijkse Spiegel Manthey vierde. De snelste Porsche Cup geloodst Dennis en Marc Busch (Bensheim) op de vijfde plaats. Zoals de zesde ronde Kenneth Heyer (Wegberg), Sean Patrick en Sean Paul Breslin (Ierland) in de Audi R8 LMS goed resultaat voor het team van Black Falcon. Achter Armin Hahne (Wimbach), Jochen Krumbach (Eschweiler) en Marc Gindorf (Monaco), Mies in een andere Manthey Porsche eindigde Christoph Breuer (Nettersheim), Christopher (Heilige Huis) en Marc Hennerici (Bonn), de wereldpremière van de nieuwe Audi TT RS op een uitstekende achtste plaats.

    DMV 250-mijl lange race (2010-10-16): Uit de races: 1 Start Groep

    Bonk Motorsport tijdens de 34e DMV 250-mijl lange race een grote stap op weg naar de titel gedaan. Merten / Nieuwjaar in de tabel zijn onaantastbare leiden. Slechts een uitsluiting op de seizoensfinale op 31 Oktober konden ze de titel nog in geschil, aangezien zij niet kan worden gebruikt als een leegte resultaat. Het duo vierde zijn vijfde overwinning in de klasse SP3. Als een derde plaats eindigde achter Jannik Olivo en Elmar Jurek (beide Berlijn) in de snelste Renault Clio, Alexander Böhm (Kelberg) had, Philipp Leisen (Irrel) en Carsten Knecht (GER) BMW 320 uit de Black Falcon in de kou. De titel ambities door Elmar Deegener (Stelzenberg), Jürgen Wohlfarth (Murrhardt) en Christoph Breuer (Nettersheim) in de Audi TT is ook passe. Na een spin in de eerste ronde van het trio verloor veel tijd op het einde en eindigde als vijfde in de klasse SP3T (VLN ideeën tot 2.000 cc met turbo).

    De seizoensfinale van de VLN Endurance Kampioenschap Nürburgring op 30 Oktober 2010. De 35e DMV Münsterland Cup via de gebruikelijke afstand van vier uur.

    17-10-2010 om 23:06 geschreven door wesley  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    15-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2011 Mitsubishi Outlander Sport
    Met een totale lengte van 169,1 inch ten opzichte van de Outlander 183,7 inch, de geheel nieuwe Mitsubishi Outlander Sport is meer dan een voet korter is dan zijn grotere broeders, terwijl veel dichter in de breedte (69,7 inch versus 70,9 inch) en hoogte ( 64,2 inch versus 66,1 inch), respectievelijk, terwijl het delen van een identieke wielbasis van 105,1 inch Een 2WD Mitsubishi Outlander Sport ES met CVT tips van de schalen met een rijklaar gewicht van 3098 pond - iets meer dan 100 pond zwaarder dan de CVT uitgeruste Lancer sedan GTS. De geheel nieuwe Mitsubishi Outlander Sport, een iets kleinere versie van de populaire 7-persoons CUV dat een volledig vernieuwde lichaam, een zuiniger motor gekoppeld aan ofwel een handgeschakelde 5-versnellingsbak of een continu variabele transmissie (CVT) en comfortabel accommodaties voor vijf.

    De geheel nieuwe 2011 modeljaar Mitsubishi Outlander Sport-modellen zullen worden aangeboden in twee snijdt voor de Amerikaanse markt: de 2WD ES dat een overvloedige standaarduitrusting, evenals een keuze uit de handleiding of CVT transmissies en de meer luxe, technologie functies uitgerust SE editie die beschikbaar is met ofwel 2WD of 4WD en omvat de continu variabele versnellingsbak.

    In de Mitsubishi Outlander Sport, deze verbeterde versie van de 4B11 produceert een volledige 148 pk @ 6000 rpm en 143 lb.-ft. koppel bij een lager 4200 rpm uit de 2,0-liter inline-4 configuratie. Wat meer is, is de meerderheid van het koppel van de motor geproduceerd over een brede powerband van ongeveer 2200 tpm helemaal naar boven tot net onder de redline bij 6500 tpm.

    Beschikbaar op de Mitsubishi Outlander Sport ES en standaard op de SE-model, de Sportronic ® Continu Variabele Transmissie (CVT) kenmerken het ontwerp-updates die niet alleen helpen om het brandstofverbruik te verbeteren en vermindering van de uitstoot ten opzichte van voorgaande iteraties van deze innovatieve Mitsubishi transmissie technologie, maar ook te verbeteren bestuurder het gevoel bij het handmatig schakelen via de magnesium schakelpeddels gemonteerd achter het stuurwiel.








    15-10-2010 om 19:27 geschreven door wesley  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)


    Archief per week
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs