woensdag 24 januari 2018 - Lanaken
camera closecorrect Verwijs ds2 facebook nextprevshare twitter video

Johnny Max neemt dankbaar de spullen in ontvangst die Gina Beerts en Ingrid Bartels voor hem bijeenzochten. Inzet: Hondje Charly werd zondag gered uit de brand, hij stelt het goed. Johnny Geurts/HBVL

Massaal veel hulp voor familie die alles verloor in brand

“Jullie zitten voor altijd in mijn hart”

Johnny Max (51) en zijn 84-jarige moeder zijn alles kwijt. Een hevige brand legde zondagochtend hun huis op de Steenselbergweg in Lanaken volledig in de as. “De kleren die ik nu draag en een handvol kleingeld, dat is alles wat ik nog heb. Gelukkig bleef mijn moeder ongedeerd en wist de brandweer ook mijn hondje Charly te redden”, vertelt Johnny. Maar een oproep op Facebook van de Lanakense Gina Beerts om kleding en spullen in te zamelen voor de getroffen familie, viel niet in dovemansoren. “De respons is enorm”, zegt de initiatiefneemster.

Lees meer

Aangeboden door onze partners

Nieuwe Video's

Nog meer nieuws