Heeft acteur uit ‘Game of Thrones’ tipje van de sluier opgelicht voor de ultieme seizoensfinale?

© AP

Op het nieuwe seizoen van ‘Game of Thrones’ is het nog maanden wachten. Toch blijft het enorme enthousiasme van de fans groeien. Zeker nu acteur Iain Glen, die de rol van Ser Jorah Mormont vertolkt, een tipje van de sluier heeft opgelicht.

nadb

Acteur Iain Glen is een van de weinigen die het uiteindelijke script van het laatste seizoen van de succesreeks ‘Game of Thrones’ al gelezen heeft. Tijdens een interview met The India Express lichtte hij alvast een heel klein tipje van de sluier op.

“Ik ken het einde en ik weet wat er gebeurt”, zei Iain Glen. “Toen ik het las, vond ik het meteen briljant. Ik ben zelf een fan van de reeks en het einde heeft mijn verwachtingen ingelost. Maar we moeten afwachten. Je weet dat je nooit iedereen tevreden kunt stellen.”

Hoofdpersonages

Na enkele vragen ging de acteur er nog iets verder op in. “Het enige wat ik kan zeggen, is dit: we gaan doen wat we altijd gedaan hebben tijdens de seizoensfinale. De schrijvers hebben opnieuw geweldige afleveringen op papier gezet.”

En wanneer een echte fan zoiets leest, denkt die uiteraard onmiddellijk aan eerdere seizoensfinales waarin telkens een of meerdere hoofdpersonages gruwelijk om het leven kwamen. En dat kan wel eens kloppen. Onlangs heeft een woordvoerder van HBO immers bevestigd dat er in de allerlaatste aflevering enkele favoriete personages zullen verdwijnen. Valar morghulis?!

Seizoen acht van ‘Game of Thrones’ zal in 2019 te zien zijn.

LEES OOK. De allerlaatste aflevering van ‘Game of Thrones’: een staande ovatie van een kwartier en veel (belangrijke) doden

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer

Meest Gelezen