Opdracht 4 was het maken van een enquête. Voor opdracht 3 hadden we een presentatie moeten maken over bepaalde tools. Nu moesten met deze informatie een enquête maken en deze laten invullen door de studenten van de klas.
Dit was op zich niet zo een moeilijke opdracht want er waren veel sites om een enquête te maken. Ik heb dit gedaan met www.enquetemaken.be.
Op deze site waren de instructies duidelijk dus het was niet moeilijk om zelf een enquête op te stellen. Nadat deze klaar was heb ik de enquete doorgestuurd via webmail naar alle leerlingen van de klas. Nu moeten we deze vragenlijst alleen nog maar verwerken. Dit wil zeggen dat we de resultaten moeten verzamelen en bespreken.
Voor de derde opdracht moesten we in groepen werken.
Elke groep kreeg dan een tool aangewezen. Deze tool was nog eens opgedeeld in verschillende onderdelen. Per groep moesten we dan informatie opzoeken over deze tools. Ik was in de groep van Adobe en moest meer informatie opzoeken over Adobe InDesign. Als we alle informatie gevonden hadden moesten we hiervan een presentatie maken die dan werd afgespeeld in de klas. Mevrouw Timmers beoordeelde dan de presentaties van alle groepen.
Opdracht 5 is tot nu toe de moeilijkste opdracht. Dit is weer een groepsopdracht en we moeten een studiedag over tools organiseren in de KHLim. Hiervoor moeten we een site aanmaken waarop deelnemers hun deelname kunnen bevestigen en naar welke workshops ze willen gaan. Ook moeten we een folder maken met een qr-code. Hiervoor hebben we eerst een kort filmpje moeten maken over de KHLim. Dan moesten we dit filmpje uploade op Youtube en dan dit filmpje omzetten in een qr-code. Dat ging wel vrij vlot allemaal.
Nu moeten we alleen de resultaten nog verwerken, dus van wie deelneemt aan welke workshop. Verder moeten we dan ook nog een app en etiketten maken.
In de bijlage vindt u onze folder over de studiedag.