In de scene is het makkelijker om de enemies langs torens te laten lopen en te zien hoeveel torens / schoten ze gemiddeld nodig hebben. In deze voorlopige laatste versie zijn de enemies en torens meer gebalanceerd nu.
- Balcony UI: De balcony waar je op start en torens managed heeft nu meer info dankzij een canvas met uitleg daarin.
In begin was dit interractable, als je met de controller erin komt, dan klapt die open en geeft die meer info weer.
De script heb ik zelf meer uitgebreid en user friendly gemaakt (er zat veel hardcoding in voor de DoTween).
Na te testen, was dit gewoon overbodig, dus die script en animatie zal niet voor de balcony nog gebruikt worden (misschien voor iets anders in de toekomst).
Nu is het gewoon permanent open en kleiner.
- De Player's gun: Nu komt er een warning als je geen ammo meer hebt. De warning gaat weg vanaf je reload of als je ammo hebt.
Reloaden werkt zoals dervoor met een knop, maar je kan het ook aanroepen door gewoon nog eens te schieten als je geen kogels meer hebt.
- On wave complete: Sound effect aan toegevoegd voor extra feedback.
- Tower particle effect: Hiervoor was de particle effect een beetje saai, maar als je nu een toren correct plaatst, komen er echte coins die ronddraaien.
- Updated UI voor Game Over en Win.
- Balancing en bugtesting: Bugtesten voor collegas en ook ineens meer creeps voor spawners testen.
- Tower Range feedback: Hier vrij lang aan gezeten.
-- In begin waren het spheres die de range kreeg van de radius van de detector collider.
-- Daarna was het cilinder in de toren die aan en uit ging
-- Daarna was het een texture dat in de toren zat en aan en uit ging
-- uiteindelijk is het een texture prefab die gemaakt worden en de positie neemt van de tiles waar de toren op komt. Hij disabled zichzelf als een toren nergens op kan.