Dus u bent te oordelen dat lelijke groene akoestische gitaar kopen in je hand, degene die we bellen Cold Calling, en je baas zegt op te eten? Hoe kan men eten, een groene akoestische gitaar kopen en zelfs doen alsof ze het leuk? Hier zijn enkele tips over hoe je niet alleen succesvol te zijn in cold calling, maar ook genieten van het proces. De eerste stap voor succes in cold calling is het nemen van een paradigmaverschuiving. Je nodig hebt om "cold calling" te bekijken in een geheel ander licht dan je ooit tevoren. Als u in verband met deel 1 van dit artikel, moet u wellicht gevonden dat je eigenlijk het proces van "cold calling" te bekijken, zoals regelmatig onderbreken akoestische gitaar kopen, omgaan met een verschrikkelijk alledaagse taak, waarbij op grote hoeveelheden van afwijzing, en het gebruik van de zeer methoden om akoestische gitaar kopen te contacteren die je storend zijn voor uw dag. Dus hoe gaat men te nemen dat de informatie, te reorganiseren, en gooi een positieve draai aan het naar de mate dat het een positieve ervaring? En hoe doe je iets wat je verafschuwt om te zetten in iets wat je kunt eigenlijk uitkijken naar?
Per definitie is een paradigma shift is een heel andere manier van kijken naar akoestische gitaar kopenlfde situatie. Je hebt misschien al gehoord van een Stephen Covey voorbeeld verhaal van hem wezen op de metro op een rustige zondagmorgen. Ik zal herzien voor een voorbeeld, aangezien het aantoont het punt goed. Zoals hij daar zat in de metro die stille zondagochtend te wachten om te komen tot zijn stop, waren de akoestische gitaar kopen het lezen van kranten, zittend waren rustig te wachten op hun stops, etc, zoals akoestische gitaar kopen doen, en een familie kwam aan boord van de metro. Het gezin bestond uit een vader en meerdere kinderen. Plotseling werd de sfeer in de metro volledig akoestische gitaar kopen een veranderd. De vader had weer naast Covey zat, maar de kinderen liepen los luidruchtig en storend. Ze renden rond te duwen en te schreeuwen, en in het algemeen de oorzaak waren van een grote storing. Na enkele minuten, akoestische gitaar kopen last Covey genoeg dat hij suggereerde de man dat hij zou kunnen overwegen de controle zijn kinderen beter als ze waren verontrustend iedereen op de metro. De man langzaam keek, alsof ze aan, en zei: "Ik veronderstel dat ik zou moeten. We komen net uit het ziekenhuis en hun moeder is overleden op minder dan een uur geleden. Ik denk niet dat ze weten hoe te nemen, en ik 'm niet zeker of ik weet hoe je niet. " Plotseling de gevoelens van irritatie rondom de kinderen direct wendde zich tot die van sympathie en begrip. De mentaliteit van harde kritiek wendde zich tot een van de zachte mededogen voor het lijden individuen omgaan is de beste manier akoestische gitaar kopen twee zij wisten hoe. Er was een paradigmaverschuiving. Een compleet nieuwe manier van kijken naar akoestische gitaar kopenlfde situatie op basis van een nieuw perspectief en wat nieuwe informatie. Gebaseerd op het concept van dat voorbeeld, de enige manier om je gedachten over cold calling te veranderen is om dat paradigma shift, dat nieuwe perspectief. Maar om succesvol dat paradigmaverschuiving hebt, moet je een aantal nieuwe gegevens of een nieuwe manier te kijken naar de situatie. Hier zijn enkele nuttige tips die zullen gelden voor de meeste industrieën die zich bezighouden met cold calling. 1. Verkoop is in feite de meest eervolle beroep en het oudste beroep ter wereld. Sommigen denken dat er iets anders is het oudste beroep, maar het is gewoon een subset van de verkoop. Zonder verkoop, de wielen van de industrie niet langer churn, en de wereld zoals wij die kennen, zou niet meer bestaan. De vooruitgang stopt volledig. Geen enkel product verkoopt zichzelf. Het is om te worden verkocht. De rol die je speelt is van vitaal belang voor de economie. We moeten dit op nummer een te brengen, zoals veel sales akoestische gitaar kopen te veel op het hart van de kritiek of afwijzing die zij ontvangen, terwijl cold calling. Is het niet ironisch dat juist de persoon die gerechten uit die gevoelens van kwade wil eigenlijk hangt af van uw tegenhanger bij hun bedrijf om de verkoop te maken en te houden hun baan behouden? Toch hebben ze er geen moeite mee te kleineren u? Hun bedrijf is afhankelijk van akoestische gitaar kopen zoals jij blijven bestaan. Als ze niet kunnen maken van een verkoop en maak inkomsten, zij niet langer kan functioneren. Neem hart! Uw rol wordt gewaardeerd door degenen die er het meest. In tijden van recessie, bedrijven bezuinigen op allerlei vormen van ondersteuning, maar zelden zouden ze ooit zeggen: "Laten we bezuinigen op de verkoop!" Bedrijven zullen altijd moeten verkopen. U bent van vitaal belang in de rol die je speelt voor uw bedrijf en in de economie. Bekijk alle kritiek van die noem je aan als onbelangrijk, als de akoestische gitaar kopen waardoor je negatieve feedback niet begrijpt het grote beeld. Hun baan in wezen afhankelijk van uw succes. 2. U bent een professionele probleemoplosser. Sales is niet manipulatie. Als u denkt dat het is, dan snel wegwezen! Veel verkeerd denk dat de rol van verkopers is praten akoestische gitaar kopen in iets wat ze niet willen of nodig hebben, ongeacht of zij zich kunnen veroorloven of niet, en te overladen ze bij elke gelegenheid. Ze denken dat verkopers koop boeken van voodoo en manipulatie technieken die helpen overtuigen je met NLP. Alles om je naar de stippellijn te ondertekenen. Hoe triest. De waarheid is dat om succesvol te zijn in de verkoop, kan de nummer een onderwerp dat je over leest en het aantal een vaardigheid die je kunt leren is het vermogen om te luisteren, te begrijpen, en het adres van de behoeften van uw klant. Je bent een professional. Je hoeft niet onder hoge druk gebruiken tactieken. U levert een hoogwaardige oplossing voor uw klanten, maar alleen als het gaat om een fit.
|