Inhoud blog
  • mentale klik oefening
  • welkom op mijn blog
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    afvallen zonder dieet
    samen voor uw beste versie
    18-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mentale klik oefening

    SLANKE GEDACHTEN,SLANKE RESULTATEN

    OM SLANK TE BLIJVEN MOET JE NIET OP DIEET ,OM SLANK TE ZIJN VOOR DE REST VAN JE LEVEN MOET JE JE LEVENSTIJL AANPASSEN !

    Het is belangrijk om de mentale klik te maken zodat je lichaam goed weet wat jou doel is om je daarbij te helpen zal ik op geregelde tijdstippen extra info geven die u kunnen helpen om slank en fit te worden ! voor een persoonlijk consult 0478/34.55.25 of new-you@telenet.be


    Fout: morgen begin ik    
    juist : ik ben blij dat ik vandaag van start ga. Elke training brengt me dichter bij mijn doel

    Fout: ik heb geen karakter en discipline      
    juist: gezond leven heeft te maken met het toepassen van inzichten.

    Fout; ik houd nooit iets vol                   
    juist :ik ben er fier op dat ik eindelijk doe wat ik weet,omdat ik respect heb voor mijn lichaam.

    Fout: alleen karakter mensen kunnen voor altijd gezond en slank zijn 
    juist :ik dacht dat het een kwestie was van karakter maar het is woon enkele weken trainen . daarna is het  puur genieten! 

    Ø  Zeg elke dag tegen jezelf voor de spiegel in een fiere slanke houding                                                                                
     ik ben blij dat ik elke dag de kans krijg om goed voor mezelf te zorgen

    Ø  Ruim je kasten op zorg er voor dat ze gezondheid uitstralen

     verruim je genotshorizon

    Maak een lijst met je absolute favoriete genotsmiddelen  10stuks

     

    1.                   

    2.             

    3.             

    4.             

    5.             

    6.            

    7.            

    8.            

    9.            

    10.        

     

     

    Elke week 2 dingen eten die je echt lekker vind

     Maak een lijst met de dingen die jezelf tot rust brengen en je het gevoel geven echt iets voor jezelf te doen  :

    v    

    v    

    v    

    v    

    v    

    v    

    v    

    v   

    v    

    v   

    v   

    v   

    v   

    v   

    v   

    v   

    v   

    v   

    v   

    v    

    Elke dag minstens 1 iets doen waar je van geniet

    Geniet vaker van andere  manieren om je te ontspannen   of ga slapen of sporten bij trekjes

    En vooral eerst eten en dan eventueel  snoepen

    18-01-2012 om 14:36 geschreven door new-you : together for the new you  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom op mijn blog
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mijn naam is Sabine Casier en ik heet u van harte welkom op mijn blog !


                                                                       

    Mensen die willen afvallen en een gezondere levensstijl willen ontwikkelen zijn bij mij aan het juiste adres . Uit ondervinding  weet ik dat er vaak onderliggende problemen zijn waardoor het de cliënt niet lukt om af te vallen : bv. een slecht zelfbeeld. Mijn doel is mensen begeleiden om de beste versie van zichzelf  te worden daarom heb ik ook voor de naam NEW-YOU  gekozen . De praktijk bevindt zich langs de Dudzelestraat in Knokke-Heist .

    Omdat ik graag mensen help heb ik besloten een eigen blog aan te maken natuurlijk werlk ik het liefst met persoonlijk advies maar omdat veel mensen ongelukkig zijn met hun gewicht en zich geen raad meer weten hoop ik langs deze weg veel mensen te helpen 

    U kunt altijd een kijkje nemen op mijn website
    www.new-you.be of u kunt mijn contacteren voor een persoonlijk advies op het nr 0478/34.55.25

    Waarom zou u voor mij kiezen als uw coach van uw levensstijl?

    • Persoonlijke begeleiding en advies van een gediplomeerd persoon.
    • U bent verzekerd van een deskundig persoonlijk  advies.
    • Niet één methode maar één op uw lijf geschreven.
    • U kunt bij mij ook 's avonds terecht, zonder extra kosten.
    • Altijd op afspraak, voorkomt wachten.
    • Ik hou rekening met uw persoonlijke omstandigheden.
    • Dé betrouwbaarste weegmethode.
    • U valt verantwoord af.
    • Samen met mij leert u uw eetgewoonten en levensstijl te veranderen.
    • U kunt gebruik maken van een periodieke gewichtscontrole na het behalen van het streefgewicht.
    • U wordt beloond voor het behalen van uw doelen.
    • Als life-coach kan ik u helpen om dingen te zien die u zelf niet ziet .

    18-01-2012 om 14:07 geschreven door new-you : together for the new you  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 16/01-22/01 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs