Advertisement
Inhoud blog
  • Ontstoppen wc: Zo doe je het met een ontstoppingsveer
  • Misschien wel het grootste plupunt van online ondernemen
  • Search Engine Advertisement
  • In-game Advertisement
  • Online advertisement
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    14-02-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ontstoppen wc: Zo doe je het met een ontstoppingsveer

    Het ontstoppen van een wc kan soms best lastig zijn. Je wilt natuurlijk niet te veel schoonmaakwerk achter de rug hebben, maar je wilt ook geen riooloverlast hebben. Daarom vertellen wij je in dit artikel hoe je het beste de wc kunt ontstoppen met behulp van een ontstoppingsveer!

    Wat heb je nodig?

    - Een ontstoppingsveer

    - Een emmer

    - Wc-borstel

    Het ontstoppen van de wc kan op verschillende manieren. Je kunt bijvoorbeeld gebruik maken van een chemisch product, maar dit is niet altijd even veilig. Daarom raden wij aan om te kiezen voor het ontstoppen met behulp van een ontstoppingsveer. Deze veer werkt heel simpel: je steekt hem in het riool en trekt hem weer naar buiten. Door de werking van de veer wordt het ontstoppingsmiddel gelanceerd en komt het vastzittende vuil los.


    Een ontstoppingsveer is verkrijgbaar in verschillende lengtes, dus je kunt hier gemakkelijk op afstemmen wat voor jou de beste oplossing is. Neem bijvoorbeeld een ontstoppingsveer van 60 centimeter als je niet zo groot bent of wanneer je bang bent om te diep in het riool te moeten werken. Als je echter wel in het riool wilt kijken, dan is de ontstoppingsveer van 120 centimeter zeker aan te raden.

    Wat moet je doen om de wc te ontstoppen?

    Hoe werkt een ontstoppingsveer? Het werkt heel simpel: door met de veer te draaien en naar voren en achteren te trekken wordt het vastzittende vuil losgeraakt. Deze werkwijze kan soms lastig zijn, dus let goed op dat je niet te diep gaat werken. Door de wc-borstel een stukje van het riool weg te halen, kun je gemakkelijk de veer erin duwen.

    Tip: doe dit werk liever niet in badkleding of wanneer je net onder de douche bent geweest! Je wilt natuurlijk geen vieze handen en zeker ook geen beschadigingen aan jouw mooie outfit. Daarom raden wij altijd aan om ontstoppingstechnieken uit te voeren wanneer je schone kleding aanhebt.

    Waar moet ik op letten wanneer ik wc ontstoppen met een veer ga doen?

    Houd er rekening mee dat het riool niet altijd even veilig is om in te werken. Het water kan soms bevuild zijn en dus is het belangrijk om goed voorzichtig te werk te gaan. Zorg daarnaast ook voor de juiste bescherming: draag handschoenen en draag een veiligheidsbril.

    Ontstoppen wc: Zo doe je het met een ontstoppingsveer. Het komt vaak voor dat wc's vast zitten, wat grote schoonmaakwerk kan opleveren en anders de riolering verstopt. In dit artikel vertelden we je hoe je wc's het beste kunt ontstoppen door middel van een veer! Wat moet je hiervoor nodig hebben? Eén emmer water én één wc-borstel is al genoeg om te beginnen.

    14-02-2022, 13:33 Geschreven door cupofcoffee  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Tags:wc ontstoppen met ontstoppingsveer
    29-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Misschien wel het grootste plupunt van online ondernemen
    Naambekendheid is voor bedrijven enkel interessant als het leidt tot meer handel. Anders zouden die hier niet in investeren. Dat is allemaal er logisch. Zo was er in de jaren negentig de briljante en originele Mazda reclame. De naambekendheid steeg enorm, maar dit toonde zich niet in de verkoopcijfers. Dus heeft Mazda toen de campagne gestaakt.

    Dit is anders in het hedendaagse online gebeuren. Je kan alles meten, je weet hoeveel mensen het bekijken, klikken op je advertenties, etc.
    Het blijft het grootste pluspunt van online marketing. ROI(return o investment) wordt makkelijker te voorspellen en waar nodig kan de campagne vrij snel aangepast worden.

    29-09-2011, 00:00 Geschreven door cupofcoffee  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:online ondernemen
    28-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Search Engine Advertisement
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Search Engine Optimisation (ook wel zoekmachine-optimalisatie of SEO genoemd) wordt het toepassen van een methode, die de inhoud en linkstrategie van een website aanpast met als doel het beter vindbaar maken van de website bij de zoekmachines zoals bv. Google.

    Search Engine Advertising is het tegen betaling plaatsen van advertenties boven en naast de natuurlijke zoekresultaten. De advertentie wordt weergegeven als een internetgebruiker een aan de advertentie gekoppeld keywoord intypt. De adverteerder betaalt voor de zoekmachinegebruiker die op één van zijn advertenties klikt.

    Bij Search Engine Advertising heeft als doelstelling zoveel mogelijk kliks realiseren en tot daaruit zoveel mogelijk conversies realiseren. Een conversie kan bestaan uit een informatieaanvraag, een aanmelding of een aankoop.

    28-09-2011, 10:44 Geschreven door cupofcoffee  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:seo sea advertisement
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In-game Advertisement
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In-game Advertisement is het gebruik van een nieuw medium om de consument je product te leren kennen, een vrij jonge vorm van reclame maken. Het is het gebruik van computer- en videogames als medium om reclame te maken.

    In 2005 werd zo’n 56.000.000$ uitgegeven aan in-game advertising en de verwachting is dat dit in 2010 is gegroeid tot 1.8 miljard volgens Massive Incorporated. Yankee group daarentegen heeft een lagere verwachting, namelijk $732 miljoen.

    In-game advertising wordt door sommigen in de game-industrie gezien als een nieuwe inkomstenbron. Dit zorgt er mede voor dat de ontwikkelaars van hedendaagse games de groeiende ontwikkelingskosten kunnen betalen. Veel adverteerders zien in-game advertising als de beste manier om mannen van 18-34 te bereiken. Omdat deze consumentengroep de tv steeds vaker links laat liggen en zich meer richt op videogames. Sommige ‘diehard’ gamers zien deze vormen van advertisement als slecht en zien de reclame als spyware. Dit wordt aangetoond door de weerstand tegen het spel Battlefield 2142 van Electronic Arts waarin men zwaar in adverteerde. Dit weerhoud traditionele bedrijven als Nielsen Media Research om een nieuwe classificcatie te ontwikkelen speciaal voor in-game adverteerders.

    28-09-2011, 00:00 Geschreven door cupofcoffee  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:In-game Advertisement
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Online advertisement
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Je bedrijf kan dan een prachtige website hebben met een pak informatie. Mar bereikt u  hiermee wel uw doelpubliek? Gebruik online advertising om meer potentiële klanten te bereiken. Het Internet biedt tal van mogelijkheden in advertisement. Eén van de mogelijkheden is adverteren op zoekmachine : Google.

    Ieder bedrijf wil hoog gepositioneerd zijn in de zoekmachines, minstens al hoger staan dan de concurrent. Maar als het advertisementbudget verdeeld wordt, krijgt het online gebeuren nog te vaak het kleinste deel van de taart. En dat is zeer zeker onterecht aangezien de meeste mensen eerst gaan 'googelen' om een bedrijf of product te vinden. Bedrijven kunnen makkelijk een zekere positie behalen in het online gebeuren. En dit met Google AdWords campagnes, deze worden opgezet om klanten naar de website te lokken. Door de juiste combinatie van woorden en de maximale kosten per woord zorgvuldig te kiezen kun je hier een zeer effectieve vorm van advertisement van maken. Naast Adwords zijn er nog alternatieven maar Adwords blijft de meest gebruikte en al vaak gebleken levert Adwords de hoogste ROI(return on investment) op.

    28-09-2011, 00:00 Geschreven door cupofcoffee  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:online advertisement
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Social Media Long Term Advertising model: Business to User
    Auteur : Sevda Alizadeh van VONQ

    In het tijdperk van Web 2.0, waarin consumenten dagelijks gebombardeerd worden met reclameboodschappen, wordt het steeds uitdagender om als organisatie je boodschap over te brengen. De consument van nu is zelfondernemend, sceptisch en weet zich online grondig te oriënteren. Tijdens mijn stage bij een internationale media exploitant bleek social media en een Business to User benadering een ‘hot item’ te zijn.

     Adverteren met social media

    Social media bieden de mogelijkheid voor adverteerders om de verbinding met de doelgroep aanzienlijk te verhogen, mits deze strategie in lijn wordt gebracht met de bestaande kernwaarden van de organisatie. Daarnaast dient de strategie met een lange termijn visie benaderd te worden en structureel ingebed te worden in alle bedrijfsprocessen. Het toepassen van de juiste aanpak op de juiste manier wordt echter vaak onderschat.

    Hoe kun je als organisatie, op rationeel en emotioneel niveau, de juiste keuzes maken in het adverteren met social media? Hoe pas je social media effectief toe als onderdeel van de marketing strategie? Traditionele marketing technieken worden daarbij vaak in twijfel getrokken. Daarnaast functioneren meetinstrumenten om traditionele marketing campagnes te evalueren niet per definitie op soortgelijke campagnes via social media.

    Engaging with the Prosumer

    In 2009 publiceerde The Altimeter Group The Engagement Study. Succesvolle klantinteractie via social media, resulteert volgens het onderzoek in betere financiële prestaties van de onderneming. De Engagement studie laat zien dat ondernemingen met een hoge mate van klantinteractie, de afgelopen 12 maanden gemiddeld 18 procent meer inkomsten genereerden. Auteur van den Hoff past dit gegeven toe op het begrip consument in zijn boek Society 3.0. Volgens van den Hoff suggereert consumeren ‘passiviteit.’ Stakeholders nemen een actieve houding aan. Daarnaast resulteert de mogelijkheid tot ongelimiteerd kennisdelen in een verschuiving van vraag en behoefte.

    “Elke consument is in staat zijn unieke vraag of behoefte te stellen en net zo lang door te zoeken totdat een leverancier daar aan wenst te voldoen. Begrippen zoals business to business en business to consumer gaan tot het verleden behoren. We gaan in de richting van business to user. Door al dit cocreëren wordt de consument een producentconsument: een prosumer.” Hoe dichter een bedrijf bij zijn klanten staat, des te succesvoller het bedrijf financieel zal zijn.

    Social media bieden de mogelijkheid om verbondenheid te creëren, de interactie aan te gaan en een dialoog te voeren met de doelgroep. Daarmee doel ik niet op het passief plaatsen van content. Het gaat om een ‘echte’ dialoog, waarbij de organisatie en de doelgroep op gelijk niveau staan. Traditionele marketingstrategieën verliezen langzaam maar zeker terrein. Social media dragen bij aan een intelligente en gestroomlijnde samenwerking tussen organisaties en prosumers. Producten en diensten worden steeds vaker op persoonlijke voorkeuren afgestemd. Met deze insteek als rode draad, heb ik een onderzoek opgezet om een social media-adoptie / implementatiemodel voor adverteerders te ontwikkelen. Dit is toepasbaar binnen organisaties gericht op Business 2 User Advertising.

    Another day, another model?

    Naar aanleiding van de resultaten uit het onderzoeksrapport is het ‘Social Media Long Term Advertising model’ ontwikkeld. Het model heeft als doel organisaties een leidraad te geven betreft het vormgeven van een interne social media strategie gericht op het adverteren in een B2U omgeving. Het model is voornamelijk gericht op continuïteit, dit komt doordat er geen direct-sales element aanwezig is in de strategie. Daar is bewust voor gekozen gezien het model niet direct toepasbaar is voor korte sales campagnes. Het model geeft inzichtelijk vorm aan het effectief inzetten van social media voor adverteerders. Sidenote; social media is natuurlijk geen must, het is een tool!

    Het model is onderverdeeld in zestien stappen, deze zijn te categoriseren in de volgende vier fases: Objectives meet Audience, Master of Tactics, Operationalize me, Engage and Sustain.

    Het ‘Social Media Long Term Advertising model’ hanteert de onderstaande stappen:

     Try Me!

    Hieronder licht ik de verschillende stappen in het Social Media Long Term Advertising model toe.

    Objectives meet Audience

    Wat zijn je doelen? Doelstellingen kunnen betrekking hebben op bereik, reputatie, engagement, innovatie, loyaliteit, acquisitie of verkoop. Zorg ervoor dat je hoofd- en deeldoelstellingen duidelijk zijn. Na het vaststellen van de doelstellingen, is het belangrijk om de campagne in te kaderen. Wordt de campagne ingezet voor de complete organisatie? Of betreft de campagne een merk of specifiek product? Deze keuze hangt af van de gewenste positionering. Is de naam van jouw organisatie bekend of wordt je herkend aan de producten/diensten die je maakt en/of levert?

    Wat voor soort klanten en prospects heb je? Hoe gedragen zij zich online? Om de types in je doelgroep te bepalen kan gebruik gemaakt worden van de ‘Social Technographics Ladder’ (zie afbeelding) van onderzoeksbureau Forrester. Hierin worden gebruikers van social media onderverdeeld  in 7 verschillende categorieën: Creators, Conversationalists, Critics, Collectors, Joiners, Spectators, Inactives.

    Na het categoriseren van de doelgroep in gebruikers kan de waarde propositie van de adverteerder bepaald worden. Met de waardepropositie wordt vastgesteld wat de toegevoegde waarde van een social mediacampagne kan zijn voor de doelgroep. Het is van belang om de waardepropositie in heldere en herkenbare termen te formuleren.

    Master of Tactics

    Stel een planning op waarin keuzes worden gemaakt betreffende de volgende 4 onderdelen:

    • Technologie meets Capacity
      Bepaal je functionele en grafische doelen. Wil je bepaalde werkzaamheden laten uitbesteden aan externen of heeft je organisatie ‘intern’ genoeg capaciteit en mankracht om dat te realiseren?
    • Tools
      Welke tools en applicaties wil je gaan gebruiken? Denk hierbij aan het selecteren van tools die aansluiten op jouw doelstellingen en passen binnen de focus van jouw gesegmenteerde doelgroep. Welke social media meetinstrumenten wil je inzetten en hoe kun je deze gebruiken? Baseer deze keuzes op de conclusies uit fase 1 & 2.
    • Time
      Wie, wat en wanneer? Maak een planning waarin bepaald wordt, wie welk onderdeel realiseert en in welk tijdsbestek dit plaats moet vinden.
    • Budget
      Verkrijg inzicht in de kosten van het adverteren via Social Media en stel op basis daarvan een realistische begroting op, met een beschikbaar budget.

    Operate me

    Tijdens het uitvoeren van fase 3 is het belangrijk de begroting en planning nauwlettend in de gaten te houden. Hiermee kunnen onverwachte situaties tijdig worden bijgestuurd. In deze fase zullen interne (en eventueel externe) partijen aan de slag gaan met het functioneel en grafisch ontwerp. Vervolgens wordt er volgens de planning een conceptuele versie van de advertentie of campagne opgeleverd. Naar aanleiding van interne feedback wordt de social media-advertentie/campagne definitief vormgegeven. Vervolgens kan de organisatie volgens de planning aan de slag met het implementeren van de definitieve versie.

    Engage and Sustain (and engage and sustain)

    • Observeren (Luisteren en analyseren)
      Om door middel van social media in positieve conversaties te raken met je doelgroep, is het van belang te weten wat de stellingen en meningen van je doelgroep zijn. Zoals de ‘Conversatie Prisma’ van Solis & Thomas (2009) beschrijft, begint het proces van online conversaties via social media bij het observeren van je doelgroep. Het zoeken van sociale netwerken of kanalen die over het merk discussiëren is van belang om klantinteractie aan te drijven. Wat is het social media imago van jouw organisatie? Bevindt jouw doelgroep zich op bepaalde communities? Wie zijn de Key Brand Influencers van jouw organisatie en/of doelgroep?
    • Reageren (Customer Service)
      Neem deel aan de bestaande conversaties in de social media. De conversaties over het merk kunnen gevolgd worden en door in te spelen op deze conversaties bouw je aan kwalitatieve relaties met de doelgroep. Leg daarnaast contact met je Key Brand Influencers.
    • Zenden (Beïnvloeden)
      Bij succesvolle social media campagnes uit het verleden, geldt een principe van wederkerigheid, met andere woorden; Lever relevante content en voeg op deze manier waarde toe. Zoek de dialoog met je doelgroep op en intensiveer de verbinding met je doelgroep.
    • Resultaten meten (ROI)
      Om te zien of de doelstellingen behaald zijn, kun je tools gebruiken om bovenstaande punten te monitoren. Een monitorsysteem kan bijvoorbeeld bestaan uit geautomatiseerde zoekopdrachten. Blijf daarnaast je strategie verfijnen.

    Conclusies

    I am special, please treat me that way!

    Een relevant gegeven uit het onderzoeksrapport is dat het merendeel van de respondenten sneller op een advertentie zou klikken, als deze aansluit bij persoonlijke interesses. Met andere woorden, als de benadering van de consument gepersonaliseerd wordt. Dit gegeven wordt ook ondersteund door het ‘Social Media Engagement’ rapport van onderzoeksbureau Fleishman & Hillard. Uit het onderzoek blijkt dat consumenten over het algemeen weinig waarde hechten aan het traditionele ‘zenden’ van boodschappen door bedrijven via microblogs zoals Twitter. De content wordt pas relevant voor consumenten als bedrijven rechtstreeks de conversatie met hen aangaan. Dan wordt de inzet van dergelijke microblogs hoog gewaardeerd. Veel ondernemingen lijken de kracht en mogelijkheden van deze persoonlijke benadering van de doelgroep nog te onderschatten. Dit is een kans die ik heb benut in het ‘Social Media Long Term Advertising model’.

    Drie tips

    • Check me up! Tijdens het uitvoeren van fase 3 is het belangrijk je begroting & planning nauwlettend in de gaten te houden. Hiermee kunnen onverwachte situaties tijdig worden bijgestuurd. Monitor je campagne en vergelijk je resultaten met de gestelde doelstellingen. Stuur bij waar nodig is.
    • Stay Flexible! Blijf je strategie verfijnen. Speel in op actuele onderwerpen en betrek daarin je stakeholders.
    • Be Interesting! Functioneer als een Key Brand Influencer, zorg naast klanteractie voor de distributie van waardevolle content voor de doelgroep. Deel alleen content, die goed aansluit bij de behoeften van jouw doelgroep.

    28-09-2011, 00:00 Geschreven door cupofcoffee  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:advertisement social media advertising
    Advertisement
  • Advertisement

  • Archief per week
  • 14/02-20/02 2022
  • 26/09-02/10 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs