Belastingbrieven
Elke arbeider heeft normaal een envelop gekregen, met daarin de gegevens om uw belastingbrief van dit jaar in te vullen.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Opgelet!
Iedereen heeft drie verschillende documenten gekregen.
1. Er is een document van Partena (loonfiche 281.10). Partena is het sociale secretariaat dat de loonbrieven maakte tot en met september 2010. Dit document handelt dus enkel over de eerste negen maanden van 2010.
2. Een tweede document, eveneens genummerd als 281.10, komt van het nieuwe sociale secretariaat, dat de loonbrieven aanmaakt vanaf 1 oktober 2010. Dit document bevat de gegevens van de laatste drie maanden van 2010.
3. Ten slotte is er een document van het vakantiefonds, dat de gegevens bevat over het vakantiegeld
Om uw belastingsbrief volledig en correct in te vullen, moet je de gegevens van de drie documenten inbrengen. Anders heb je een deel van het loon niet aangegevenÂ… iets wat door de fiscus eenvoudig nagetrokken kan worden, met alle mogelijke gevolgen vandienÂ…
|