Atomium 50 jaar

Dit is de plaats waar je terecht kan voor alles wat in geen enkele andere rubriek thuis hoort.

Moderator: Moderators

Hey Pepé,

ivm uw knap artikel (toffe nuttige info)

http://www.bloggen.be/Forum/viewtopic.php?t=6097

vroeg ik me af of het artikeltje dat ik op mijn blog zette met een Youtubefilmpje over Expo 58 INDRUIST TEGEN DE WET.... (tis allemaal niet zo goed uit elkaar te houden, nietwaar?)

Daar het niet de bedoeling is om tegen de WET in te druisen, zou ik je (jullie) menig eens willen weten:

Wat denk je over dit: (is maar een filmpje dat al bestond eigenlijk he...)

http://www.bloggen.be/dmek1960/archief.php?ID=743

Hallo DMEK1960,


Er staat wel :Uitsluitend in geval van informatieartikelen in verband met de festiviteiten van de vijftigjarige van het Atomium

Maar om 100% zeker te zijn misschien de vraag stellen aan www.atomium.be

Ben dan wel nieuwsgierig welk antwoord dat je dan bekomt.....als je er één bekomt.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!