Stel uw blog voor.

Dit is de plaats waar je terecht kan voor alles wat in geen enkele andere rubriek thuis hoort.

Moderator: Moderators

Beste bloggers,

Als geregistreerde op dit Forum bekomt u buiten het "snel een blog zoeken" nog de mogelijkheid erbij, uw blog voor te stellen.

Max 5 lijnen, onderschrift niet inbegrepen (meer zullen verwijderd worden), geen afbeeldingen, banner of button als link naar uw blog wel toegestaan.

Dit is nog de enige plaats waar je blog kan voorstellen, uit andere rubrieken zullen ze verwijderd worden.

Er wordt u gevraagd steeds in deze topic te blijven en geen nieuwe te openen.

Deze topic is alleen geplaatst met de bedoeling, eigen blog voor te stellen, plaatst daarom, ook geen reactie op een voorstelling, anders heeft deze topic geen zin. Wil je toch reageren, doet dit dan in het gastenboek of stuur een mailtje via de blog.
De reacties hier in deze topic geplaatst, zullen verwijderd worden.


Pépe

http://www.bloggen.be/minoesenpebbles/

Is een dagboekje over mijn katten Minoes en Pebbles.
Ik schrijf af en toe mijn mening neer over het wielrennen. Tot voor kort deed ik dat via blogger.com, maar omwille van gedoe om een nieuw paswoord aan te vragen schrijf ik hier gewoon verder.

Voor wie dus geïnteresseerd is in wielrennen, vooral wegwielrennen dan: wees welkom!

En voor wie het nog niet weet: het seizoen 2015 is officieel begonnen met de Tour San Luis en de Tour Down Under.

http://www.bloggen/wielercolumns
ik heb een blog gemaakt over Belgische bieren
Er staan oude en bestaande bieren in. Deze zijn alfabetisch gerangschikt en de bieren in vette afdruk heb ik ook in mijn verzameling bieretiketten zitten.
www.bloggen.be/luc1957
Hallo,
Welkom als nieuw lid om mijn nieuwe passie,zie blog:
https://www.bloggen.be/maikje1creation
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!