Lekker eten

Dit is de plaats waar je kan praten over hobbys.

Moderator: Moderators

Hallo ik ben Harry en mijn grootste hobby was mijn vorig werk bij BA vliegtuigtechnieker. Ik doe het nu wat rustiger aan en ben op verzoek van velen begonnen met een Filippijns kookboek te maken.

Ik hou van lekker eten en ben al 25 jaar gelukkig getrouwd met mijn fantasch Filippijns vrouwtje.

Als het weer het toelaat, ga ik graag eens een dagje vissen of naar het voetbal.

Ook ga ik jaarlijks op vakantie naar de Filippijnen. Prachtig land, fantastische mensen en lekker eten.

Graag inviteer ik u op mijn blog;

http://www.bloggen.be/defilippijnsekeuken


Harry

hey, nice blog, echt geweldig, bedankt voor het delen :)
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!