hallo

Dit is de plaats waar je kan praten over hobbys.

Moderator: Moderators

hallo,

ik ben nieuw op bloggen en wou even van mij laten horen
ik ben zeer geïnteresseert in PSP-en en scrappen
ok alles over het medische interessert me
ik lees graag, vooral thrillers en medische thrillers
hoop van hier veel contacten te vinden ivm psp en veel tips ivm met pc

groetjes

Altijd welkom:

Hallo,

Wat is scrappen? :shock: :)

karel94 schreef:
Hallo,

Wat is scrappen? :shock: :)


scrappen is het zelf samenstellen van een foto met allerlei versieringen en titels
je kan dit door een album op je pc te creëren of een echt album
je gebruikt hiervoor een photoshopprogramma

grtjes Carine :wink:

Ahzo, weer iets bijgeleerd :D

Danku :D
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!