Gaùes Workshop

Dit is de plaats waar je kan praten over hobbys.

Moderator: Moderators

Hallo iedereen,

Ik hou mij sinds kort bezig met modelbouw. Neen, geen vliegtuigjes of autootjes plakken. Maar met het maken van een landschap met gebouwen.
Om het een beetje duidelijker te maken zijn hier enkele foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Nu zoek ik nog hobby winkels waar ik mijn materiaal kan kopen. 'k Heb al veel gezocht op internet, maar 'k vind niets.

'k Heb geen papierwaren nodig om te knutselen, maar eerder:

-Balsahout
-Polystereen
-Namaak gras
-Namaak zand
-Namaak bomen
ect...

Weet iemand toevallig zo'n winkel zijn? Het enige dat ik tot nu toe heb zijn basis piepschuim 'platen' die ik gebruik om op te gaan bouwen. (Die heb ik in de Gamma gekocht)


Alle hulp is zeer welkom, 'k wil graag beginnen met werken, maar zonder materiaal gaat dat iet zo goed...

Heeft echt niemand een idee waar ik die dingen kan kopen?
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!