Hallo iedereen.

Ik wilde aan allen kenbaar maken dat ik naast het 'snorrengebeuren' - www.bloggen.be/snor - ook nog enkele bijkomende hobby's heb.

Vooreerst ben ik een fervent motortoerist. Alleen , maar meestal ook met het vrouwtje, rijden wij dan langs toeristische plaatsen in binnen- en buitenland, en ooit richtte ikzelf een eigen elite-motorclub op. Maar daar lees je alles over op www.bloggen.be/motorrijder.

Ik ben ook sinds 2004 de officiële stadsomroeper van het Westvlaamse Izegem : in de volksmond 'de belleman'. Ga daarover maar eens een kijkje nemen op www.bloggen.be/belleman.

En ik heb ook nog een spannend sportleven achter de rug : op 50-jarige leeftijd ben ik gestopt met krijgskunsten en gevechtssporten. Begonnen als jonge Judoka, ben ik bijna 40 jaar lang van de ene dojo naar de andere getrokken om er les te volgen of les te geven in de Japanse gevechtsdisciplines Judo, JuJitsu, TaiJitsu, NinJitsu, Kendo en Iaido. Daarnaast gaf ik ook les aan vrouwen en meisjes in Zelfverdediging en leidde ik groepen de Ardennen door op Survival. Maar daar kom je allemaal achter op www.bloggen.be/budo.

En als er naast het huiselijke leven en de beroepsactiviteiten nog wat tijd over is, heb ik de zorg over onze drie poezen (waaronder een Sphynx) en doe ik af en toe nog wat aan 'plastic modeling' en dan heb ik het over diorama's uit de Tweede Wereldoorlog, voornamelijk het nabootsen van de slagvelden van het Westelijke en het Oostelijke Europese Front en taferelen uit Noord-Afrika.

Mochten er nog mensen zijn die gelijklopende liefhebberijen hebben, ze mogen mij altijd een berichtje zenden (vandendriessche.guy@pandora.be).

Groeten.