Pagina 1 van 1

planten

Geplaatst: vr dec 23, 2005 16:32 37
door josepha
Hallo iedereen
Ik ben josepha en ben veel bezig met planten.Mijn voorkeur gaat naar palmen ,bananen enzv.zijn er op de blog ook geintreserde in tropiche planten
Groetjes
josepha :)

Geplaatst: di jan 31, 2006 22:04 58
door Morganblue3
Zeer gezonde hobby! Ik ben ook gek op allerlei planten, daarvoor niet speciaal tropische... maar ik heb wel een heuse voorkeur voor tropische vruchten: papaya, carambola, physalis, passievrucht, ananas, kokosnoot, enz... Het zijn de lekkerste en ze bevatten zoveel vitaminen!!!

Geplaatst: wo feb 01, 2006 13:47 16
door Gelmir
ik vind planten leuk, maar vooral de vleesetende, k heb wel medelijde met de vliegjes

Geplaatst: za dec 27, 2014 13:37 22
door gibbi125
maar ik heb wel een heuse voorkeur voor tropische vruchten: papaya, carambola, physalis, passievrucht, ananas, kokosnoot,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!!!!





__________________________________
[url=http://www.learnspanishclasses.com]http://www.learnspanishclasses.com/[/url]