planten

Dit is de plaats waar je kan praten over hobbys.

Moderator: Moderators

Hallo iedereen
Ik ben josepha en ben veel bezig met planten.Mijn voorkeur gaat naar palmen ,bananen enzv.zijn er op de blog ook geintreserde in tropiche planten
Groetjes
josepha :)

Zeer gezonde hobby! Ik ben ook gek op allerlei planten, daarvoor niet speciaal tropische... maar ik heb wel een heuse voorkeur voor tropische vruchten: papaya, carambola, physalis, passievrucht, ananas, kokosnoot, enz... Het zijn de lekkerste en ze bevatten zoveel vitaminen!!!

ik vind planten leuk, maar vooral de vleesetende, k heb wel medelijde met de vliegjes

maar ik heb wel een heuse voorkeur voor tropische vruchten: papaya, carambola, physalis, passievrucht, ananas, kokosnoot,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!!!!





__________________________________
http://www.learnspanishclasses.com/
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!