Queeste

Dit is de plaats waar je kan praten over hobbys.

Moderator: Moderators

Ik heb plannen om op onze reis in Zuid Frankrijk, een Queeste te organiseren met vrienden. Is er iemand die daar al ervaring mee heeft?

Kan ik je jammer genoeg niet mee helpen! Misschien eens gaan aankloppen in verschille forums....
pechlash schreef:
een Queeste


Wat is dat jong?
Ik ken dat nieteens....leg eens uit! :wink:

KLIK :D
Als het dat is tenminste, geen idee verder :oops: :P

Nog een klikje :wink:

:? ben je op zoek naar de heilige graal? :P :D


zelf ook nog geen ervering mee, maar ik wens je veel plesier toe
Alvast bedankt voor de reacties. Maar ik ben niet op zoek naar de heilige graal. Het gaat erom dat ik een queeste organiseer, waarbij de deelnemers zelf op zoek moeten gaan naar iets. Zoals in het tv 1 programma "Beste vrienden".
Vooral tips en inspiratie zijn erg welkom

meer info vind je misschien op of via www.agape.be die queestes organiseren.
groetjes
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!