Zijn er ook scrappers

Dit is de plaats waar je kan praten over hobbys.

Moderator: Moderators

Hoi allemaal zijn er ook scrappers en PSP ers onder de forumklantjes
zodat we daar eens lekker over kunnen kletsen en ideeen uitwisselen.
Groetjes scrapmadam

Het klinkt misschien dom,maar wat is scrappen.
Sjaco

Nou dat is op een aparte manier je foto's verwerken.
zoals hier.
Afbeelding

dit is een voorbeeld van digitaal scrappen je maakt dit op je computer met een speciaal programma.

Hier zitten allemaal PSP kletsers... :lol:

http://www.pspforum.nl/pspforum/index.php

Maar je kan er beter hier een topic over openen...NATUURLIJK HE... :lol:

Blijkbaar heeft het scrap en PPS virus hier nog niet toegeslagen :lol: :lol:

wij wapenen ons tegen VIRUSSEN HE.... :lol: :lol:

Hoi Scrapmadam,

Hier heeft het scrapvirus wel toegeslagen hoor. Ik ben er vorig jaar mee besmet geraakt, maar het heeft bij mij een incubatie tijd van een jaar nodig gehad wegens omstandigheden.

Groetjes

eigenlijk kan je met Powerpoint ook een beetje scrappen he?

Met powerpoint ben ik niet bekend, maar ik denk dat het vast wel kan. Ook met paintshop en photoshop kun je scrappen. Dat is dan een soort van digitaal scrappen.
Goph, ik ken het wel, en ik vind het mooi om de knutselwerken van anderen te zien
Maar ikzelf doe het niet, ik denk dat ik het gewoon nie kan :P
Ik ben er veel te zenuwachtig voor :)
xx

Hallo,

Ik zie dat dit hier al een tijdje geleden gepost is maar ik waag toch nog mijn kans.
Ikzelf ben ook gebeten door de scrapmicrobe.
Het lijkt me wel leuk om andere scrappers hier te ontmoeten!

Prettig weekend!
Groetjes
Belleke

PSP

Ikzelf ben niet zo,n scrapper maar wel een verwoed psp-er en heb daarom een blog gemaakt over psp.
Maar scrappen is toch net zoiets als tubes maken? Dat doe ik dus wel erg graag.
Gr Sonja

Dit jaar bestaat het Atomium 50jaar, opletten echter voor wie zelfs familiefoto's, met het Atomium op ,wil plaatsen op het blog:
:D
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!