Hobbys

Dit is de plaats waar je kan praten over hobbys.

Moderator: Moderators

Hoi hoi,

Het leek me leuk dat iedereen (diegenen die willen althans) een zijn hobby(s) eens voorstelde. Ik zal het goede voorbeeld geven: de mijne zijn:

Roeien: bij roeiclub TRT-Hazewinkel (www.trt-hazewinkel.be) ik roei recreatief, geef les, en probeer af en toe een toertochtje mee te pikken (de vogalonga, de Maasafvaart, doortocht van Gent)

Rode Kruis: Ik zit in de afdeling Willebroek, en ben daar Logistiek Medewerker (in de hulpdienst) en VOS (Vlaamse Ongeval Simulant) bij de dienst leergangen

Gedichten: Ik schrijf af en toe gedichten, ook onder de naam Vogatoro, zoveel zijn het er (nog) niet. Je kan ze terugvinden op www.gedichten-freaks.nl

tof, ik woon ook in willebroek, en ga vaak kayaken op de hazewinkel

mss kom ik je daar eens tegen, of ben ik je al vaak tegen gekomen zonder ik het weet

Hobby: in de moestuin werken, computeren, en een beetje van alles en nog wat, soms gedichten schrijven, enz....

Mijn hobby's zijn:

1. Fitness

2. Computer (weblog en Forum)

3. Schilderen (geen deuren en ramen, maar tekenen)

4. DOE-HET-ZELVEN

5. Eens gezellig uit gaan eten! (met een gezellig babbeltje)

Lotto winnen (t'is nen obby)
zie http://www.bloggen.be/nu_wiedere
Ik ben dus Minnekepoes (www.bloggen.be/minnekepoes).

Mijn hobby's zijn:

* Rode Kruis: ik ben vrijwilliger in het Rode Kruis, afdeling Geraardsbergen; ben verantwoordelijke bloed en plasma geven.

* Penpalling: ik schrijf met mensen - internationaal.

* Katten: heb hier gewoon iets mee.

* Parapsychologie: gewoon een interesse.

* Kindjes: heel belangrijk voor mij.

* M'n man: tja...

* Lezen

owja, eentje dat ik vergat te zeggen, ik zit ook nog in de Sociale Hulpverlening bij het RK, waar ik monitor ben voor de kampen voor kansarme kinderen.
groetjes,
Bart
mijn voornaamste hobby tegenwoordig is BLOGGEN ! :D

Verder lees ik graag engelstalige romans,

ga ik graag wandelen = tussen de 10 en 15 km,

of joggen = 3 km ongeveer :(

werk ik graag in m'n bloementuin,
of gewoon liggen zonnen

ga graag op vakantie,

fotografeer



ga regelmatig mijn mede bloggers wat plagen op hun blogje :wink:


http://www.bloggen.be/rebelshoekje
REBEL schreef:
of joggen = 3 km ongeveer :(

http://www.bloggen.be/rebelshoekje


tof, ik geraak ook ongeveer zo ver, maar dan wel met de nodige rustpauzes. anders kunnen ze me tussen 6 planken afvoeren
Toch dit onderwerp wat nieuw leven inblazen. Hobby's zijn even belangrijk als ademen, eten en drinken. Ze helpen je persoonlijkheid te ontwikkelen en je geest te verruimen.
Mijn hobby's hebben alles met creativiteit te maken.
In volgorde van passie:
tekenen en schilderen :alle media interesseren mij van airbrush, tot acryl over olieverf, pastel en aquarel. Het maken van stripverhalen is mijn dada.
Muziek spelen :de sterk onderschatte blokfluit sopraan en alt bespeel ik geregeld. Het meeste muziekrepertoire situeert zich daarin rond de 17e eeuw. Vanwege de lage instapdrempel raad ik iedereen dit instrument aan. Let op : wil niet zeggen dat je gemakkelijk alle muziekstukken zomaar kunt spelen.
schrijven : af en toe schrijf ik wel eens een gedicht of een kortverhaal. Soms ook een voorbereidend scenario om er een stripverhaal van te maken.
fotografie en film :strips maken is filmen met stilstaande beelden maar soms zijn er dingen die je alleen in foto of film kunt vertalen.
Ziezo, dat was het. Alle excuses zijn goed om de Muze te beroeren!

Hallo,
Mijn hobby,s zijn:
Fotograferen, daar ben ik nog niet zo lang mee bezig,
Vissen, zomers zit ik in Zeeland, waar mijn man en ik veel vissen,
Postzegels sparen, diverse landen.
En nu werken aan mijn blog, waar ik nu 9 dagen mee bezig ben, en waar ik nog een hoop moet leren.
Vroeger heb ik veel geschilderd, acryl, en aquarel, maar door een ongeluk gaat dat niet meer.
Groeten redone
http:www.bloggen.be/redone

Veel succes Redone!!! :lol:

Mijn hobby is scooterracen

Ik rijd endurance races van 2uur. Het is zeer leuk en betaalbaar. :wink:

Ivanos schreef:
Mijn hobby is scooterracen

Ik rijd endurance races van 2uur. Het is zeer leuk en betaalbaar. :wink:


Hee! Lijkt leuk ^_^
En 't is weer eens iets anders dan de crossmotto's
Computeren is mijn hobby.
Via dit blog kan je naar mijn websiet en ander blogs die ik gemaakt heb.
http://www.bloggen.be/revolutietheorie/
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!