Hobbys

Dit is de plaats waar je kan praten over hobbys.

Moderator: Moderators

mijn hobby's:


naaien van stoffen handtassen,haken van tassen

ontwerpen en maken van fantasiesieraden

in de tuin bezig zijn

mijn visjes in het aquarium verzorgen en bewonderen (kan daar lang naar kijken :) )

rondreizen met de mobilhome

...
owja ik ben gewoon gek van sjaaltjes :D

Mariane schreef:
Hallo allemaal,
Ik ben een echt creatievelingske. Ik hou van breien (hand en machine), haken,spinnen,weven en vilten (van onze eigen wol) ontwerpen en naaien. Het liefst van al maak ik eigenzinnige kleding maar af en toe maak ik op vraag eens een buitenmaatje. Ik werk ook graag met hout, kleine knutselwerkjes maar ook grote projecten (ik volgde een avondcursus houtbewerking in Mechelen waar ik oa mijn ramen en buitendeuren in elkaar timmerde). Ik heb veel kinderen (3 eigen,4 pleeg)die ik al eens culinair verwen. Soms ga ik in de schooltjes als knutselmama de crea-uurtjes nieuw leven inblazen. Veder geniet ik van de oogst uit ons bio-tuintje (het planten,zaaien en bewerken is eerder een uitlaadklep voor de heer des huizes :wink: ). Ik heb (bewust) geen rijbewijs dus doe ik alles met de fiets en zelfs te voet waardoor ik me ook een beetje sportief mag noemen.
Dat is het zowat.
Mariane



amaai marianne hoeveel uren duurt jouw dag?
bezige bij :)
mijn hobby's zijn:
mijn dagelijkse bezigheid!
ik ben namelijk onthaalmoeder
www.bloggen.be/marleen2008

en ik werk mee aan een reeds 30 jaar project voor Senegal!
en probeer dit bekend te maken in West-Vlaanderen
regio Kortrijk
www.bloggen.be/senegal2011

kortom ben altijd in de weer! :wink:

Mijn naam is Annie en ik hou me bezig met mijn tamme ratjes, mijn hond jack russel, tai chi en fitness en bloggen, natuurlijk, héél vaak!

mijn blog gaat over mijn ratjes.

Mijn hobby's zijn fitness (vnl. cardio), fietsen (zowel traag als snel) en internetten.

Moesten hier trouwens mensen eens willen gaan fietsen in het Brugse, feel free to contact me ;)
Hallo

Mijn hobbies zijn:

Koken: Ik kook heel graag, ik heb ook namelijk een blog waar mijn recepten in staan: http://www.bloggen.be/lekkerbekjes.

Klarinet: Ik speel Klarinet in een harmonie samen met mijn vriend.

Aquagym: Ik doe nu al een jaartje mee aan aquagym, voor mijn conditie wat bij te houden want ik ben namelijk een hartpatient en ze zeggen dat sporten goed is.

Gitaar: Ik heb uit mijzelf gitaar geleerd. Mijn neef en nicht bespeelde dat ook en ze leerde mij beetje per beetje bij. Ik heb tot nu toe 6 jaar gitaar gespeeld.

Hondjesliefhebber: Ik heb thuis 3 hondjes en hou me daar vaak mee bezig. het zijn schatjes van patatjes! 1 van die 3 hondjes is van mij, een kruising tussen een malthezer en een shih tzu. Een schat van een beestje!

Het zijn veel hobbie's maar hier kan ik mij goed mee bezig houden!

Hallo Sarah, ik geraak niet meer op je blog?

Soit, voeg Twitteren maar toe aan mijn hobby's ;). Iemand van jullie aanwezig op dat sociale medium?
De eerste hobby is lezen, de tweede is sporten. Ik hou van hardlopen en voetbal. Overigens lees ik hier dat steeds meer mensen gaan sporten en voeding in de gaten houden.
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!