Schrijven

Dit is de plaats waar je kan praten over hobbys.

Moderator: Moderators

Een blog vullen met ernstige literatuur is hier een uitzondering, er zijn er nog mooie, maar ze liggen dun gezaaid.
Mijn literuur is nu wel niet zo ernstig... nee, frivool en een beetje stout zelf.

Ik krijg er wel heel weining respons op, ik had graag geweten waarom, is het niet boeiend genoeg, of te.... hard gebakken???

groetjes
Guido

http://www.bloggen.be/vaag_gepeins[/url]

Ik denk niet dat je echt heel veel respons moet verwachten.
Veel mensen brengen een bezoekje zonder iets achter te laten.

-Rat-

Hallo Guido


U kan misschien hier uw blog aanmelden en misschien helpt dit een beetje

http://www.bloggen.be/Forum/viewtopic.php?t=241


Pépe
Hallo Guido,

Ik heb ook een literaire blog en moet zeggen dat ik toch redelijk wat mensen over de vloer. Op één maand 2000 bezoekers.

www.bloggen.be/libri

Pardon hendrikius.... 679 UNIEKE BEZOEKERS...
(zet maar eens 'statistieken' achter je blogURL)

Das niet hetzelfde dan 2000 Pageviews he? (dat zijn geen unieke bezoekers!)
Daar kan je op klikken zoveel je wil.
ik bedoel 2000 kliks via mijn teller :oops:

Mijn dochter Schrijft: (studeert nog Talen/letterkunde in Antw')

Wie interesse heeft kan haar hier bezoeken:

http://www.bloggen.be/morganblue3/
ik ben ng maar 14 , en schrijf zelf gedichten
Ik schrijf over allemaal verschillende onderwerpen , ik heb nnog maar net een blog en daar staan 3 gedichten op zelf geschreven.
1 over liefde , 1 over verdriet en 1 ver dromen.
ik heb ook nog andere gedichten , maar die moet ik nog op mijn blog zetten.
ik krijg hier ook zeer weinig reacties op , zou dit komen omdat dit niet echt goede gedichten zijn , niet duidelijk , of helemaal iets aders.
ik hoop dat je hier even op gaat zien : www.bloggen.be/Ann_x3
en antwoordt kan geven op mijn vraag.
Hallo,
ik ben onlangs ook met een soort literair blogje gestart (eigen tekstjes - columns - cursiefjes of hoe je het ook noemen wil).

Natuurlijk volg ik nu de statistieken van mijn blogje, en ik ben altijd heel blij als er een paar bezoekers langsgeweest zijn.

Maar het is niet eenvoudig om een literair blogje te lezen op een computerscherm (dit ondervind ik zelf ook bij het rondhossen op het internet). Blogs moeten flitsen, kernachtig zijn, gaan recht naar de kern van de zaak, en net dit kan niet bij het schrijven van cursiefjes of gedichtjes.

Daarom geef ik mijn bezoekers de mogelijkheid om mijn columns in een ander formaat af te drukken. (bij elk cursiefje staat een link - een Acrobat icoontje dat dezelfde tekst in .pdf formaat ophaalt bij Google Page Creator)

(uitleg op http://www.bloggen.be/Forum/viewtopic.p ... oogle+page met dank aan DMEK 1960).

Misschien ook eens proberen ?

De filesoof ( http://www.bloggen.be/filesoof )

Mijn dochter schrijft voor de krant: ECHT.

Een krantje met allemaal toekomstige "schrijvers"...
Zie eerste artikel:

http://www.bloggen.be/dmek1960/archief.php?ID=614
ik ben zelf ook bezig met het bloggen, ik probeer om de 2 dagen een nieuw deel te posten van het boek dat ik aan het schrijven ben. Weliswaar in het engels, de taal voor fantasy.

Ik moet zeggen dat er bij mij ook zeer weinig reacties komen, ik had gehoopt op meer feedback zodat ik het aangenamer kon maken.

www.bloggen.be/zoriander

Beste Zoriander,

Ben je ingedekt tegen plagiaat?
Misschien brengt er binnenkort iemand een boek op de markt met exact dezelfde tekst als jij hier schrijft.... :lol:

Mijn dochter schrijft ook aan een boek, maar geeft dit niet op voorhand vrij op het net natuurlijk he....

Ik stel mij die vraag maar gewoon.
Indien het voor de fun is, kan het helemaal geen verschil maken.

En ivm de respons....
Niet iedereen hier leest Engels natuurlijk he

Ik ga binnenkort ook een blog beginnen met allemaal gedichten van Tolkien.

Binnekort te bezoeken, allemaal op www.bloggen.be/worldoftolkien

Veel mensen brengen een bezoekje zonder iets achter te laten.

_________________
Leather Jackets leatherinside.co.uk
braindumps brain dumps
motorcycle leather jackets for men motorcycle leather jackets for men
646-365 dumps 646-365 dumps
Ik schrijf al columns van mijn 14de en hou ook van fotografie en schilderen. Mijn artikelen zijn bizar maar grappig, kom gerust eens een kijkje nemen.

www.bloggen.be/waar_gebeurd
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!