Boekenliefhebbers welkom

Dit is de plaats waar je kan praten over hobbys.

Moderator: Moderators

Aangezien bloggen.be ter ziele lijkt te gaan, en daardoor ook de bloggen-blogs over lezen en boeken (waaronder de mijne), kunnen we als vluchtweg het forum van Ezzulia gebruiken.
Dat is ook gratis, en gaat voorlopig niet weg.

http://www.ezzulia.nl/forum/index.php
Schrijven is iets heel therapeutisch voor mij... Ik heb in het verleden een aantal artikelen en blogs geschreven. Sommigen van hen staan ​​op een website die u overal kunt openen! Klik hier om ze te zien

masonry contractors in Reading Pa
Peter Motte schreef:
Aangezien bloggen.be ter ziele lijkt te gaan, en daardoor ook de bloggen-blogs over lezen en boeken (waaronder de mijne), kunnen we als vluchtweg het forum van Ezzulia gebruiken.
Dat is ook gratis, en gaat voorlopig niet weg.
Wanneer u aankopen doet, raad ik u aan de volgende bron te gebruiken, waarmee u kortingen, bonussen en promotiecodes voor bekende producten kunt vinden.
https://promocodius.be/

Hallo. Ik schrijf ook graag. Maar over het algemeen ben ik een boekenliefhebber, bedankt voor het delen van je artikelen.
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!