Van mijn hele collectie ben ik op zoek naar het mooiste stukje soundtrack maar wil dat zelf niet bepalen :) That's up to you :) Daarom zal ik iedere maandag één of meerdere (max van 4) cd's opnieuw beluisteren en de 5 mooiste tracks vermelden op mijn blog "Eternal Filmfan of the moviefull mind" met een link om die te beluisteren. U mag dan de mooiste selecteren door de Filmtitel + titel van de track  mij te laten weten via mijn gastenboek, via hier het forum,.... De track met de meeste voorkeurstemmen gaat naar de volgende ronde.  Voor deze 1ste selectieronde voorzie ik uiteindelijk de periode tot eind augustus 2017 waarbij ik zo snel mogelijk alle soundtracks uit mijn collectie een bericht zal geven op mijn blog met daarin telkens mijn 5 favoriete tracks. In een tweede ronde zal ik dan drie soundtracks met de gekozen favoriete sound samenbrengen waaruit je dan uw favoriet (slechts 1) kan kiezen. Deze reeksen van drie zal ik uit een zak loten die gevuld zal zijn met stukjes papier met daarop de gekozen soundtracks uit ronde 1 (foto's hiervan zal ik wanneer het moment daar is, hier opzetten ;)) . Diegene met de meeste voorkeurstemmen gaat naar de laatste en finale ronde. In die derde en laatste ronde (ca 20 tracks zullen uiteindelijk in de finale ronde zitten dus de keuze zal ruim (en moeilijk) zijn :)) stuur je jouw persoonlijke top drie door (1 = 5 punten, 2de = 3 punten en 3de = 1 punt).  Op het einde zal de soundtrack met de hoogste score, door jullie verkozen zijn tot de mooiste track in mijn filmmuziek collectie :) :)  

Korte omschrijving van mijn collectie Soundtracks . Dit slaat enkel op de original composed soundtracks (+ al dan niet originele nummers gezongen in musicals)  dus geen albums die uitgebracht werden met songs gebruikt in de film of geïnspireerd op de film.   

Zitten o.m in mijn collectie: 2 x Angelo Badalamenti, 1 x Bernard Herrmann, 2 x Carter Burwell, 3 x Cliff Martinez, 1 x Clint Mansell, 1 x Danny Elfman, 2 x Eric Serra, 1 x Gustavo Santaolalla, 8 x Hans Zimmer, 3 x Howard Shore, 4 x James Horner, 2 x Johan Johansson, 6 x John Williams, ... + 3 verzamelcd's van Ennio Morricone (ook hieruit zal ik mijn 5 favoriete tracks halen :) oh ja dat zal een zeer moeilijke keuze worden :))   

Dank bij voorbaat voor een bezoekje aan mijn filmblog :)

Met vriendelijke filmgroeten

Stijn

ps: op mijn filmblog is er ook altijd een poll voorzien die twee weken blijft staan. Tot vrijdag 27/01/2017 "Welke Amy Adams verkies jij?"