Honden

Dit is de plaats waar je kan praten over hobbys.

Moderator: Moderators

Hoi iedereen,

Ik heb een beagle van bijna elf jaar en met veel plezier ga ik elke dag met hem wandelen, weer of geen weer. Tenzij hij zelf aangeeft dat hij eens niet wil gaan, de oude dag, weet je wel :wink: En dan laat ik hem gewoon genieten van een lekkere rustdag :D
Vandaag heeft hij een bevriende beagle op bezoek gekregen, ook bijna elf jaar. Dat was wel mooi, die twee oude rakkers te zien in de tuin met zo'n mooi weer :wink: Tot vorig jaar had ik er zelf twee, maar jammer genoeg is er eentje overleden.
Ik hoop dat ik mijn oude jongen nog een lange tijd bij me mag houden en nog veel wandelingen met hem mag maken want hij is mijn lieve maatje :wink:

Hebben jullie honden? En zo ja, welk ras? :D
hey
ik heb twee honden , een kleintje pincher dobberman, en een reus een deense dog
grtjs
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!