inlogprobleem (cookie probleem)

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Hopelijk kan iemand mij via deze weg mij helpen.Sinds enkele maanden heb ik een inlogprobleem.Enkel als ik op de site van Kapaza kom.Op andere sit's zoals 2de hands en andere waar ik op zit blijf ik altijd ingelogd.maar verwijder of wijzig ik iets op Kapaza moet ik mij steeds terug inloggen.Moet terug Cookie's accepteren niet?Maar dit doe ik en probleem blijt het zelfde.

Regcleaner al eens geprobeerd?

Hiermee eens goed kuisen en dan opnieuw proberen!!!

Succes

http://www.ccleaner.com/download

Alvast bedankt voor uw reactie.Ga dit dus eens proberen.Zelf ken ik niets af van een pc.Enkel aan en uitzetten.Normaal bij problemen vraag ik aan kennissen.Maar durf nu bijna niets meer te vragen ze zullen mij weer zien afkomen.Nu duimen dat het hier mee opgelost geraakt.

Heb het uitgevoerd en het probleem blijft :cry:

Hallo bo73,


Het is mogelijk dat uw browser de cookies niet terug stuurt, die het van de
site krijgt. Dit kan allerlei oorzaken hebben van , cookies, tijdelijke
bestanden, firewalls, te strikt ingestelde virusscanners, tot spyware/virussen
of andere serieuze afwijkingen in uw configuratie.
De grootste boosdoeners zijn wel cookies, tijdelijke internetbestanden en
spyware.

Eerst eens scannen op spyware, vervolgens verwijder alle cookies en tijdelijke internetbestanden, eventueel kan je ook geschiedenis verwijderen, sluit uw browser af en probeer opnieuw in te loggen.

Succes

Pépe

@pépe,

Bedankt voor de uitleg maar vrees dat het mij niet gaat lukken ken echt niets op dat vlak voor problemen op te lossen.Maar ga het zien uit te vissen.
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!