MP4 filmpjes omzetten naar avi, mpeg e.d.

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Beste vrienden,

Ik nam onlangs enkele filmpjes op met mijn GSM.
Ik kan die probleemloos op mijn PC zetten, maar dan zijn het QUICKTIME-bestanden. (mp4)

Wanneer je die bestanden wil uploaden naar 123.video, dan werkt enkel het beeld, maar de klank verdwijnt...

Weet er soms iemand een PROGJE, dat mp4 omzet naar de gebruikelijke mpeg, avi e.d. meer?
Dan kan ik die met Mediaplayer afspelen en NORMAAL uploaden.

Typ dit eens in bij Google, mp4 converteren naar mpeg, avi

Daar vind je wel iets.

Pépe

O.K. heb een Online-convertor gevonden..

Heb er iets over geschreven op mijn blog zelf:
http://www.bloggen.be/dmek1960/archief.php?ID=485372
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!