mediacenter

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Hallo

Mijn pc draait op VISTA met een ingebouwde TV-tuner.
Sinds enige tijd ontvang ik mijn TV beelden op MEDIACENTER alleen in zwart-wit.
Eerder opgenomen films geven nog perfect de kleuren weer?

Iemand enig idee ?

Hubert

Beste,


Klik eens op de "startknop" en klik op "help en ondersteuning" typ daar in het zoekvak "Tv beelden op mediacenter alleen in zwart wit" daar bekom je 30 resultaten, misschien vind je daar wat je zoekt.

Succes
Pépe

Bedankt pépé, ga ik doen
Hubert

Hallo Pépé

Ik heb op "ondersteuning" gezocht maar niks gevonden dat mij
kan verder helpen.
Trouwens ik heb de indruk dat "Medicenter" zelf OK is want ik kan
alle eerder op genomen films perfect af spelen in kleur.
Misschien de ingebouwde TV tuner ?

Groeten
Hubert

Hallo,


Stel hier eens uw vraag bij microsoft zelf, die geven online support

http://www.microsoft.com/netherlands/co ... fault.aspx


Succes
Pépe

dat bedoel ik het moet zwart zijn,als ik op mijn blog kom staat de juiste kleur zwart met groen,maar voor jou bruin dus,en dat wil ik graag aanpassen dat het voor iedereen zwart met groen zou zijn
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!