POP 3 PROBLEEM

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

[url]Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server. Account: 'in.telenet.be', Server: 'in.telenet.be', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC19[/url]
ik kan geen post ophalen en bepaalde www adressen werken niet
deze tekst verschijnt
weet iemand raad?

Hallo Vera,

Klik eens op deze link, hier vind je wat uw foutcode is en hoe je ze kunt verhelpen

http://www.computerhandleiding.nl/foutm ... email.html

Pépe

ik zal eens proberen
Ligt de fout aan het programma ZoneAlarm dat ik gisteren geinstaleerd heb?
ik had geen Firewall opstaan en heb dit dan maar geprobeerd

ik heb zonealarm verwijderd, 1 bericht is weg nu staat er nog dit
De reactie van de server was een fout. Account: 'telenet.be (1)', Server: 'telenet.be', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR AVG POP3 Proxy Server: Cannot connect to the mail server!', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC90
de foutmelding 0x800cCCC19is verdwenen
maar nu heb ik geen firewall meer
voor antivirus heb ik AVG

Blijkbaar is alles in orde, behalve dat ik nu geen Firewall heb
Bedankt voor de hulp :lol:

Hallo Vera,

Zonealarm is nogal dikwijls een dwarsligger.

► klik eens op "Start"
► Klik op "Configuratiescherm"
► Klik op "Beveiligingscentrum"
► Schakel hier terug "Windows Firewall" in.

Pépe

het lukte mij niet om de Windows firewall te instaleren; ik kreeg altijd foutvermeldingen.
Ik heb dan maar terug Zone Alarm geinstaleerd, maar ik had eerst de nederlandtalige uitleg gevonden. Ik had het niet goed begrepen en Internet uitgesloten.
Tot nu gaat alles goed.
Bedankt voor je reactie.
Wij vertrekken voor enkele maanden naar Spanje, daar zal ik geen hulp nodig hebben (hoop ik)
Groetjes

Ik gebruik COMODO Pro (een gratis firewall) die voortreffelijk marcheert.
(tot hiertoe toch...)

hallo bedankt voor alle antworden. Ik zelfs heb een Norton Symantec Security en had het afgelopen Maart gekocht, dat voor een jaar geldig zou zijn en nu zie ik dat er nog maar 32 dagen op staat en dat de abbonemet afgelopen is. Als dat zo is, wil ik er van af, ondanks dat het een goede anti virus systeem is en ik zou graag, als het mag die gratis Symantec Security en die gratis AVG Virusscanner willen hebben. Kan je mij erbij helpen?
groetjes Ursula


____________________________________
Decrease your exam stress by using our latest Testking cisco networking and best quality Testking ceh training We provide with 100% pass guarantee along with marygrove and in first try by using our guaranteed and best quality flsouthern.edu and passguide.

© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!