Achtergrond site

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Ik wil dus een foto als achtergrond op mijn site, in welk formaat moet ik die foto dan zetten zodat hij mooi over het hele scherm zichtbaar is?

En zodat hij blijft staan, als je naar benedne of boven scrollt

Weet er echt niemand op welke resolutie ik mijn foto moet maken photoshop zodat het hele scherm gevuld is ne toch maar 1 keer getoond word ?

Als je een foto als achtergrond wilt gebruiken, zul je er wel rekening mee moeten houden, dat die foto gedeeltelijk tot geheel achter de tekst zal komen te liggen en dat je er bijgevolg niet veel van zult zien.
Voor mijn eigen blog heb ik enkel een prent als achtergrond gebruikt voor de zijkolommen, maar zoals gezegd, deze prent gaat vooral schuil achter kaders en tekst..
Ook moet je er rekening mee houden, dat tekst moeilijker leesbaar wordt op een prent of achtergrond.
Toch een paar zaken om rekening mee te houden.

slytherat schreef:
Als je een foto als achtergrond wilt gebruiken, zul je er wel rekening mee moeten houden, dat die foto gedeeltelijk tot geheel achter de tekst zal komen te liggen en dat je er bijgevolg niet veel van zult zien.
Voor mijn eigen blog heb ik enkel een prent als achtergrond gebruikt voor de zijkolommen, maar zoals gezegd, deze prent gaat vooral schuil achter kaders en tekst..
Ook moet je er rekening mee houden, dat tekst moeilijker leesbaar wordt op een prent of achtergrond.
Toch een paar zaken om rekening mee te houden.


Dees wist ik al tijdje hoor, en was ook niet mijn vraag. Ik vroeg voor website, is iets helemaal anders als blog he.
Heb ondertussne wat zitten uitproberen en heb het a lgevonden.
maar toch dank u voor die ene persoon die er op reageerde, al was het niet was i kvroeg

Ooops, site! Had dit over het hoofd gezien, maar dan zijn er ook mensen die hun blog 'site' noemen :?

Maar blij dat je het ondertussen hebt gevonden :)
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!