Dvd-rw station doet het niet

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Beste bloggers ik zit met een probleem, gisteren deed opeens mijn dvd-rw station het niet meer.
Hij leest geen enkele schrijf en bij apparraat beheer krijg ik of code 19 of 41
Ik kan het apparaat niet vinden.
Is hij nu kapot of is er iets anders aan de hand.
Ik heb de pc van Dell nu bijna 2 jaar wie weet een oplossing
Sjaco

Ik zou al eens proberen met uw systeem terug te zetten naar een vorige datum. Indien er een ddl.file moest verdwenen zijn is uw systeeminstelling terug in orde en dan eens bekijken.

Dank je wel voor een oplossing ik had al een herstelpunt gedaan, maar nu had ik er 1 gedaan van een tijd terug, 3oktober en op eens staat de cd rom speler er weer ik had ook nog de upper en lowerfilters weggehaald in het register dus wat nu de doorslag heeft gegeven.? :?:
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!