Oulook 2003 start niet zoals het moet

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Mijn vader heeft gisteren een nieuwe Microsoft Office op mijn pc gezet, maar ik kan niet werken met Microsoft Office Outlook. Als ik Outlook opstart krijg ik eerst:

"Kan uw standaard mappen voor email niet openen. Kan het item niet openen. Probeer het opnieuw."

Dan druk ik OK omdat het niet anders kan en dan verschijnt dit:

"Wilt u in plaats hiervan de standaardmap van het bestandssysteem openen?"

Als ik NEE klik, sluit Outlook.. Dus druk ik JA. En dan dit:

"Kan het verwerken van services niet starten. Kan het item niet openen. Probeer het opnieuw."

Weet iemand hoe ik dat moet oplossen?

MVG Shana

Wanneer je je mail ophaalt van bijvoorbeeld Telenet (ik zeg maar iets) dan moet je outlook ook configureren (insttellen) met je User en paswoord van Telenet, zodat hij connectie kan maken met Tenenet om je mail binnen te halen he.

Ja dat weet ik, maar als je naar EXTRA gaat en dan EMAILACCOUNTS wil selecteren, dan gaat dat niet..

Dan "lijkt het" alsof je installatie onvolledig is..

1. Misschien (ik zeg wel 'misschien') eens proberen, terwijl uw CD in de computer zit. Indien er dan ontbrekende zaken zijn, kan hij misschien gaan zoeken op die CD. (maar normaal vraagt hij er zelf om...)

2. Je hebt een slecht programma dat zich niet LEGAAL laat installeren.

3. Je werkt met Vista en je versie van Office (outlook) is voor XP?
(of andersom?)

4. Iets misgelopen tijdens de installatie. (zet altijd firewall AF) en laat geen overbodige programma's openstaan tijdens je installatie.
Dus...misschien: HER-INSTALLEREN.
(maar eerst de oude verwijderen en HEROPSTARTEN...)

Hier vind je een "helpdesk" voor Outlook

http://www.helpdesk.ugent.be/email/outlook.php

Hier "help en ondersteuning"

http://office.microsoft.com/nl-nl/outlo ... 201043.asp

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!