PC neemt vakantie :s

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Jah, ik heb dus een raar probleem met mijn computer.
Hij is nog niet zo oud en er is juist vanalles aan vernieuwd, dus ik vraag mij af wat 't probleem kan zijn.

Een paar dagen kan ik mijn pc zonder problemen op- en afzetten, maar als ik 'm dan wil opstarten, springt die gelijk weer uit. Dan moet ik ff klooien die draad (pc - stopcontact), een paar keer verwisselen van draad, en dan werkt die weer terug..

Weet er iemand van jullie wat het probleem kan zijn?

MVG Shana

Hallo Duckii_

Zoals je het beschrijft, zit er wel een slecht contact in de kabel die de verbinding maakt, van stopcontact naar PC, eens vervangen.

Pépe

Ik heb hier 4 kabels liggen en elke keer als mijn pc weer moeilijk doe, vervang ik de kabel. Maar na een tijdje start de pc ook niet met die andere kabel en dan moet ik die weer veranderen :s

MVG Shana

Al eens gedacht aan het stopkontakt waar uw kabel aan de PC wordt aangesloten.

Zou ook uw voeding kunnen zijn, heb dit vroeger ook eens voor gehad.

PC viel steeds uit, terug opstarten kon ik voor een tijdje ging alles goed, dan weer gedaan, de oorzaak was de voeding defekt.

Misschien eens laten checken bij een PC boer.

Pépe

Ja, ik ging 'm zowizo al laten nakijken, want zo is 't nie meer plezant.. Heb 'm net helemaal laten nakijken en er steekt een nieuwe batterij voor 't moederbord in.. Maar telkens als ik da feest voorheb me die kabels, dan komt er "Cmos Battery low" op
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!