INSTALEREN NERO 8.1.1.0

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Ik heb de niewe versie Nero 8.1.1.0 gekocht
nu wil ik ze instaleren maar krijg de vermelding FILE IS CORRUPT
Heb de versie gedoawnload (54€) , is opgeslagen in Programmas
maar als ik dan verder wil is alles weg
wie weet raad?
Ik gebruik ERROR SAFE heeft dat er soms iets mee te maken?
www.bloggen.be/veraenludo

Je moet je gedownloade versie opslaan in een map van JEZELF.

Daarna ga je naar de SETUP-file van dat programma en dubbelklikt erop.
Indien je versie dan O.K. is, volg je gewoon de stappen om te installeren.

Hij installeert dit ZELF bij C/Programma's/xxxx enz....
(mag je zelf niet doen...)

En vanop CDrom is het normaal hetzelfde.
Start normaal "vanzelf" op om te installeren.....
Anders setup-file opzoeken en dubbelklikken.....

Succes

Het werkt niet, steeds de melding File is corrupt
Heb er terug de oudere versie opgezet, Nero 7
Ik gebruik het toch alleen maar om muziek te branden en mijn videofilms te bewerken in Nerivision.
Bedankt voor de reactie en sorry voor mijn laat antwoord
Groetjes
Twinky
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!