Foto's scannen met Vista.

Dit is de plaats waar je kan communiceren met elkaar over computerproblemen, die geen verband houden met de blogs.

Moderator: Moderators

Hallo,
Ik heb een klein probleempje bij het scannen met vista,de scans zelf zijn goed,alleen ze worden niet getoond waar ik dit wil,namelijk "mijn afbeeldingen",bij het scannen worden de foto's gezet in een map,nadien moet ik telkens de map openen,foto aanklikken en terug opslagen,zo staan de foto's zichtbaar in mijn afbeeldingen,erg omslachtig dus,mijn vraag is nu kan ik ergens de instellingen veranderen,zodat de gescande foto's dadelijk in "mijn afbeeldingen" plaatsen en niet eerst in de map bij Windows Fotogalerie,of gaat dit bij vista niet en zo ja waar kan ik die instellingen wijzigen?

Graag spoedig antwoord,

Windows Home Premium
32 bits besturingssysteem

Beste JOhan,

Ik werk niet met Vista, maar ik denk dat je in je scanprogramma, de directory moet aan kunnen passen die (standaard) gebruikt wordt, wanneer hij scant.

Dan denk ik dat je van je probleem(pje) af bent.
Ligt niet aan Vista zelf, denk ik. (ben niet 100% zeker) :wink:

Bedankt DMEK1960,
Ik ben eens gaan kijken bij de scannerinstellingen,helaas kan ik daar niets weizigen,dus zal de bestemming automatisch bepaald worden,door vista en hebben wij daar geen vat op.Ik ga mijn vraag ook eens stellen op het forum bij Sennet,daat zijn verschillende forumleden Vistagebruikers,mischien weten zij meer.
Nogmaals bedankt.

Hallo Johan,

Wat is het merk en type van uw scanner ?

Pépe

Hallo Pepé,
Het merk van mijn scanner is HP,
Type PSC 1410.

Groetjes,Johan.

Hallo Johan,


Bij HP kan je Online technische ondersteuning bekomen

Klik op deze link: http://www.hp.com/country/be/nl/support ... ay=support

In het vak "Productondersteuning" bij "voor product" typ daar uw type van uw scanner in en klik op de 2 pijltjes en je bent vertrokken.

Zou dit eens proberen.

Succes Pépe

Hallo Pepé,

Bedankt voor deze informatie,ik heb dit eens bekeken en heb een controle gedaan om te kijken of ik de recentste driver heb,het is gebeurt en bij de controle vermeld dat programma dat ik de recentste driver heb,dus zal dit te maken hebben met windows fotogalerie,van waar ik die scans moet starten.

Bedankt voor je hulp,
Dit onderwerp kan gesloten worden.
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!